• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Assassin - James.
    Carmenta - Athan Romanescu

    Meisjes:
    Reyna - Willow Nastya Reyes.
    Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    Porcelaneous - Jack Rush.
    Cyberlord - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Izusu | Cocon - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 22:10 ]


    Je bent Xavier vergeten. (cat) En het staat in de reactie van Nikki waar ze alle posts heeft gedumpt, die volgen we op.


    [Uuh okay? Sinds wanneer? xd Dus ik moet nu?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ( Xavier is toch uit het gepsrek zo bedoelde ik XD

    @Mitchell zo doen we het al heel de tijd XD )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (De anderen zijn nu niet online, maar van mijn part mag je van mij nu wel reageren, als Carmenta het ook niet erg vind. (cat))


    [(cat), dan ben ik de enige die dat niet merkt. ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ( Van mij mag het, alleen steken we niks mee op aangezien ik toch nog op Nikki en Cheryl moet wachten XD )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    -

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James - wezen

    "Athan heeft niks om met jou over te praten." zegt Willow, maar ik negeer haar compleet, net als de rest trouwes. Alles wat ze zeggen interesseerd mi nu vrij weinig. "Kom, laten we gaan." zegt ze en Athan bijt op zijn lip. Hij lijkt na te denken, maar er is maar één antwoord.
    "Nee Willow. Ik vind dat James met Athan moet kunnen praten. Je weet niet waarover het gaat en hoe belangrijk het kan zijn." zegt Damien nadat Amber ook wilde gaan. Blijkbaar heeft hij iets door, dat is te zien in zijn wantrouwerige blik. Ik houd mij blik strak op Athan gericht terwijl ik op zijn antwoord wacht. Uiteindelijk kijkt hij dan naar mij.
    "Wat wil je kwijt?" vraagt hij voorzichtig.
    "Dat is tussen ons, vind je niet?" grijns ik nog altijd triomfantelijk. Athan kijkt naar Willow, ik wil grommen maar hou me in. Hij doet net alsof hij haar vriendje is, misschien moet ik het maar gewoon aan haar vertellen. Athan is wel zo achterbaks om met zijn verdomde illusies als nog iets te creeëren wat in zijn voordeel werkt.
    "Ga naar Damien toe, ik kom zo." zegt hij met een klein glimlachje. "Ik leg het zo dadelijk wel uit." Hij maakt zich los van Willow en duwt haar een stukje naar Amber en Damien toe. Nou, hij heeft hier geluk mee. "Waar wil je het over hebben." zegt hij geïrriteerd en hij rolt met zijn ogen. Ik leun tegen een boom aan en laat de snijdende stilte nog even geamuseerd voort duren. Wat ook beter is, dan weet ik zeker dat de rest buiten gehoorafstand is.
    "Ik was er als eerst bij, Athan." zeg ik tegen hem. "Ik mag dus kiezen wie ik neem, jouw keuze bevalt mij alles behalve. Ik wil Willow en Xavier, met de rest mag je doen wat je maar wilt, wanneer je maar wilt." verklaar ik hem, nu serieus en bot. Mijn stem klinkt alsof er geen discussie mogelijk is.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:25 ]


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Amberlynn beet op haar lip en leek na te denken. Het zag eruit alsof ze twijfelde. Ondertussen maakte Athan zich los van Willow en duwde haar naar ons toe. Ik wenkte haar en glimlachte vriendelijk. "Ga naar Damien toe." zei hij tegen haar, "Ik leg het zo dadelijk wel uit." Ik keek hem doordringend aan en ik zag hoe hij mij aankeek.
    "Dat zou ik dan ook graag willen horen Athan. Waarom zou James, een wezen, jou willen spreken?" zei tegen Amberlynn. Ik haalde daarna maar mijn schouders op en glimlacht naar Willow die naar me toe komt lopen en knipoog dan naar Amberlynn. "Dus, zullen we dan ook maar eens gaan. We moeten bijkomen van dat wat we net hebben gezien." zei ik waarbij ik op het einde lachte. James en Athan waren een eindje verder op gaan staan en waren met elkaar aan het praten. Wat ze zeiden interesseerde me wel, maar ja, hun nu gaan afluisteren is niet handig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Willow Nastya Reyes
    'Nee Willow. Ik vind dat James met Athan moet kunnen praten. Je weet niet waarover het gaat en hoe belangrijk het kan zijn,' zegt Damien met zijn blik op Athan en James gericht. Ik zucht even en kijk hem geïrriteerd aan zonder verder iets tegen hem te zeggen. 'James toch, wees niet zo bezitterig. Willow hoeft je niet dus je kan achter Xavier aan,' zegt Amber droog. Haar werp ik een geïrriteerde blik toe. Alsof ik niet voor mezelf kan praten, niet dat het veel uitmaakt want James is toch weer eens op de negeertour.
    'Wat wil je kwijt?' vraagt Athan voorzichtig aan James. 'Dat is tussen ons, vind je niet?' grijnst hij triomfantelijk. 'Ga naar Damien toe, ik kom zo,' zegt Athan dan en hij duwt me richting Amber en Damien. 'Ik leg het zo dadelijk wel uit'. 'Dat zou ik dan ook graag willen horen Athan. Waarom zou James, een wezen, jou willen spreken?' zegt Damien waarna hij naar Amber knipoogt, maar Athan en James hebben het waarschijnlijk al niet meer gehoord. 'Dus, zullen we dan ook maar eens gaan. We moeten bijkomen van dat wat net hebben gezien,' lacht Damien. 'Zeg dat wel,' mompel ik. 'En ik denk dat we ook een andere waterbron zullen moeten vinden. Ik ben in elk geval niet van plan dat water daar te drinken, wie weet wat James en Xavier er in uitgespookt hebben'. Ik trek even een vies gezicht waarna ik een laatste blik op James en Athan werp en richting het “kamp” begin te lopen.

    [Sorry voor de korte en flutpost maar ik moet zo trainen, nu hoeven jullie tenminste niet te wachten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberlynn Lee Jefferson.

    Athan duwt Willow mijn kant op en ik zucht. 'Lets go.' mompel ik nog een keer. Alles gaat weer langs me heen omdat ik er nou eenmaal niet zo bij ben. Ik zucht en zonder dat ik wat zeg loop ik ergens naartoe, ik weet niet waar maar ergens. Ergens diep in het bos. Ik was al het gezeik zat en wou dat ik weg kon gaan. Terug naar die verdoemde dimensie waar ik thuis hoor. Het prachtige voorbeeldje van een levende hell.


    ( Oke. asdfghjkl post van Amber. Nu komt Athan xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan Romanescu.

    Willow staat bij Damien en Amber, maar tot mijn verbazing loopt die opeens onaangekondigd het bos in.
    "Ik was er als eerst bij, Athan." zegt James dan en mijn blik is weer op hem gefocust. "Dude, jij was zo slim om al met één van ze bijna ruzie te krijgen. Ik zat rustig te wachten tot ik mijn slag kon slaan."
    "Ik mag dus kiezen wie ik neem, jouw keuze bevalt mij alles behalve. Ik wil Willow en Xavier, met de rest mag je doen wat je maar wilt, wanneer je maar wilt." verklaart hij me nu bot en serieus waardoor ik hem verbaasd aankijkt. "Willow is voor mij, neem Amber maar en misschien krijg je Damien er ook nog eens gratis bij. Zal Xavier vast niet erg vinden." zeg ik nonchalant en kijk hem aan. "Willow wilt je toch niet, gun haar nog een laatste keuze." zeg ik droogjes en kijk om me heen. "Trouwens, misschien een goed idee als je wat beter op je speeltjes let. Twee zijn al weg, misschien vond Xavier je dan toch niet zo goed." zucht ik dan en doe nonchalant mijn handen in de zakken van mijn broek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James - wezen

    "Willow is voor mij, neem Amber maar en misschien krijg je Damien er ook nog eens gratis bij. Zal Xavier vast niet erg vinden." zegt hij nonchalant en kijkt mij aan. "Willow wilt je toch niet, gun haar nog een laatste keuze. Trouwens, misschien een goed idee als je wat beter op je speeltjes let. Twee zijn al weg, misschien vond Xavier je dan toch niet zo goed." zucht hij dan en doet nonchalant zijn handen in de zakken van zijn broek. Ik grom kwaad naar Athan.
    "Het kan mij werkelijk geen zak schelen wat één van hen van mij vind, het gaat er alleen om wat ik van hun vind. Ik wil Willow, niet Amber of Damien." kras ik kwaad. "Xavier en Willow reageren op elkaar, dat is pas een leuk spelletje. Kan je het je voorstellen?" vraag ik grijnzend als ik me Xavier zijn blik voor me zie als ik Willows naam zeg. Oh, hij ging erna helemaal tot het uiterste.


    Your make-up is terrible

    Athan Romanescu.

    "Het kan mij werkelijk geen zak schelen wat één van hen van mij vind, het gaat er alleen om wat ik van hun vind. Ik wil Willow, niet Amber of Damien.
    Xavier en Willow reageren op elkaar, dat is pas een leuk spelletje. Kan je het je voorstellen?" vraagt hij grijnzend en ik rol enkel met mijn donkere ogen.
    "Amber, Damien en Xavier. Willow is voor mij." zeg ik nog bloed serieus. "Je krijgt hun of weer een litteken net als de vorige keer." grom ik geirriteerd en ongeduldig terwijl ik een vuurbal in mijn hand laat komen. "
    Mijn blik staat donkerder dan normaal en ik heb mijn kiezen stevig op elkaar geklemd. "Willow zal vast niet zo gemakkelijk meer mee te krijgen zijn als ze weet wat je met haar van plan bent eh."


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James - wezen

    "Amber, Damien en Xavier. Willow is voor mij." zegt Athan bloed serieus. "Je krijgt hun of weer een litteken net als de vorige keer." gromt hij vervolgens geïrriteerd en ongeduldig terwijl hij een vuurbal in zijn hand laat komen. Ik klem mijn kaken op elkaar, hij is de enige échte die een partij voor mij vormt, mijn fysieke krachten tegen zijn mentale is nog een behoorlijke strijd. Zijn ogen staan donkerder dan normaal en zijn kaken staan stevig op elkaar geklemt.
    "Willow zal vast niet zo gemakkelijk meer mee te krijgen zijn als ze weet wat je met haar van plan bent eh." Ik kijk hem voor een moment verbaasd aan maar begin dan zachtjes te lachen. In mijn ogen zijn pretlichtjes verschenen en ik veeg een gespeelde traan weg uit mijn ooghoek.
    "Ik heb haar al verteld wat ik van plan ben maar die meid kan geweldig reageren. Ze beseft niet echt wat het gevaar is, of het maakt haar allemaal niet uit. Gewoonweg geweldig." zeg ik tegen Athan, nog altijd met een grinnikje. "Daarentegen weet ze niet wat jij allemaal van plan bent met haar. Ik kan dat ook wel voor je vertellen als je dat wilt, of niet wilt." ga ik vervolgens iets serieuzer verder.


    Your make-up is terrible