• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:23 ]

    109 schreef:
    Ik ben ook verhuisd ooit, drie straten verderop gaan wonen .___.

    Lol. Dat is wel heel dichtbij. :'D

    Hahaha, wat een rare verhuizing zeg. Veel plezier in je nieuwe huis!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gefeliciteerd met het nieuwe huis! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CyberLord schreef:
    Hahaha, wat een rare verhuizing zeg. Veel plezier in je nieuwe huis!

    Ja, een beetje wel. :'D
    Maar bedankt! ^^
    Svenka schreef:
    Gefeliciteerd met het nieuwe huis! [:

    Bedankt! *O*

    Lioncourt schreef:
    Bedankt! *O*


    Haha, is dat het huis met die zolderkamer die je dan zou krijgen? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, wat maf! Lijkt me inderdaad een raar gevoel. xD Ruilen jullie van huis, of kopen jullie ook weer een heel nieuw huis van weer andere mensen?

    Heb je wel zin in een verhuizing dan? :o


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Svenka schreef:
    (...)

    Haha, is dat het huis met die zolderkamer die je dan zou krijgen? :3

    Jaaa. ^^

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Jaaa. ^^


    OOOH, dan ga je wel foto plaatsen van eindresultaat?! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    THndALlover schreef:
    Oh, wat maf! Lijkt me inderdaad een raar gevoel. xD Ruilen jullie van huis, of kopen jullie ook weer een heel nieuw huis van weer andere mensen?

    Heb je wel zin in een verhuizing dan? :o

    Nee we ruilen niet, wij kopen een huis van iemand (die helaas is overleden, dat is ook de reden dat het te koop staat) en weer andere mensen kopen ons huis. ^^

    En mwah, ik heb wel ontzettend veel zin om in dat huis te wonen. Maar het sjouwen en slepen met alle spullen is toch wel belachelijk veel werk. En het geeft me ontzettend veel stress aangezien mijn moeder soms enorm kan zeuren, ze wil alles precies goed hebben. Maargoed. ><

    Svenka schreef:
    (...)

    OOOH, dan ga je wel foto plaatsen van eindresultaat?! [:

    Ja, sowieso haha (bloos)

    Haha, ja kan ik me voorstellen. xD
    Ik denk ook wel eens, een ander huis ofzo is best leuk, maar dat hele proces van inpakken-verslepen-uitpakken mag van mij overgeslagen worden. xD
    Succes dan, in ieder geval. =3


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    THndALlover schreef:
    Haha, ja kan ik me voorstellen. xD
    Ik denk ook wel eens, een ander huis ofzo is best leuk, maar dat hele proces van inpakken-verslepen-uitpakken mag van mij overgeslagen worden. xD
    Succes dan, in ieder geval. =3

    Ja, en het stomme is; ik heb gewoon echt volle dagen school (ben meestal pas rond 17:00u thuis) en mijn moeder werkt maar drie (korte) dagen in de week. En dan gaat ze ook nog klagen als ik niet genoeg mee help na schooltijd. Kom op zeg. D:

    Ik wilde dat mijn vader wat meer thuis was doordeweeks, dan zou mijn moeder niet zo klagen. ><

    Maar bedankt! ;D

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ja, sowieso haha (bloos)


    Nice, al een beetje idee hoe het gaat worden? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Nice, al een beetje idee hoe het gaat worden? :3

    Ja, ik heb de kleuren al in mijn hoofd zitten en de vloer is al besteld. Dat word een witte parketvloer (de houtpatronen zijn nog zichtbaar). En de muren zijn al wit dus daar doe ik niets aan. De balken bij mijn plafond/muren(ondanks een topic van een tijdje geleden waarin ik zei dat ik ze wit zou maken) ga ik met beits verven. Ze worden een donkere kleur hout.
    En dan neem ik voor de meubels enzo de kleuren wit, (donker)rood en zwart. :3
    En ik ga nog van die kerstlampjes halen en tegen de balken hangen (moet nog even zien hoe ik dat ga doen) want dat leek me ontzettend gezellig. ^^

    Mercurial schreef:
    Als je nog nooit bent verhuisd, voelt dat vast heel erg vreemd. Ik wil je in ieder geval alvast veel plezier wensen in je nieuwe huis!


    Life is full of fake people