• Er komt een nieuwe film aan, Winters Tale.
    6 jongens en meisjes zijn samen met de hele crew en de schrijver van het boek naar Noorwegen gegaan. Het zijn de acteurs. De film gaat over 12 jongeren die door speciale krachten in deze wereld gekomen zijn. Maar in deze RPG gaat het niet om de film, het gaat om de set. We zien niets over de film zelf, alleen over de jongeren die achter de schermen zitten en oefenen, lol maken, vriendschappen sluiten, proberen ook te leren, hun scripts in hun hoofd stampen, eten, slapen, dus eigenlijk een normaal leven leiden. Jullie zijn die jongeren. Misschien klinkt het nogal saai en simpel, maar ik heb het gevoel dat dit best een leuke RPG gaat worden.


    Regels
    * Rond de 7 regels, 5 is écht minimaal, er is geen max.
    * Het liefst ervaren spelers
    * Geen perfecte of "normale" personages, maak iets origineels
    * Maak geen posts over hoe je acteert, je mag wel er over praten of er een klein beetje over schrijven, maar hele posts over alleen je acteren en rol wil ik niet.
    * 16+ toegestaan, houd het netjes
    * Absoluut géén afgesproken liefdes of liefdes na 2 bladzijdes (bij wijze van spreke). Houd het realistisch, die liefdes die meteen opspelen in RPG's zijn dus niet realistisch.
    * Negeer niemand, probeer niet steeds met maar 1 iemand op te trekken. Probeer ook groepsgesprekken te houden bijvoorbeeld. Probeer ook te reageren op andermans posts, denk niet alleen aan jezelf.
    * Denk er aan, Noorwegen, Sneeuw!!! het kan dus niet dat ze lekker buiten gaan zwemmen of zo.
    * Heb veel plezier!! Vragen mag je altijd stellen (:

    Invullen
    Complete Naam:
    Leeftijd: Tussen 15 en 20 jaar.
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk [Foto en Beschrijving]:
    Extra:

    Jongens -6-
    – Adam Cain Palvin - Anguish
    – Gryffyn Robin Sanders - Flitwick
    – Zac Edward Smith - Coockies
    – Aramis Charles Johnson - Squib
    – Gereserveerd voor Firebolt
    - Gereserveerd voor Nessje

    Meisjes -6- VOL!
    - Hailey Williams - Rider
    - Melody Catherine Sanders - Flitwick
    - Katherine 'Kate' Amiëlle Dina Cecilya Meaghan McEllison - Kwijt
    - Zoë Aimée Palvin - Anguish
    - Rosalie Amy Angels - Coockies
    - Celeste Charlotte Bouvier Avoire

    Dingen over hun verblijf komt er aan!

    Huiskamer
    Zithoek
    Slaapkamer, 3 in een kamer. indeling maak ik.
    Badkamer, 1 per slaapkamer

    De acteer locatie:
    Bos
    Andere deel van het bos
    Dorp
    Geen idee hoe je dit moet noemen. Eh... vlakte? Heuvels?

    Wat je aan het begin van het topic ziet is het kamp waar de acteurs, actrices, cameraploeg, schrijver en de rest van de crew verblijft tijdens de opnames.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 17:16 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Niet zo heel erg ervaren, maar mag ik een meisje?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik zet je er bij.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Haar naam is Aurélie Jones.
    Als extra: ze is blind.
    De rest komt zo.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 23:03 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Complete Naam: Aurélie 'Aure' Jones
    Leeftijd: Tussen 15 en 20 jaar. 15 [gewwon omdat dat het dichtst bij mijn eigen leeftijd ligt en ik me er zo beter in kan inleven...]
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Aurélie is verlegen en blijft verlegen. Ze maakt geen vrienden, omdat ze bijna nooit praat. Als ze één iemand in vertrouwen heeft genomen, laat ze diegene niet meer los. Omdat Aurélie blind is, heeft ze depressies achter de rug. Nu komt ze er voorzichtig weer bovenop, met de steun van haar ouders en 'oppas'. Ze heeft altijd een verlegen, ingehouden uitdrukking op haar gezicht, de gevoelens die constant door haar hoofd spoken
    Uiterlijk [Foto en Beschrijving]:


    Aurélie is 1m54 groot. Ze is graatmager, haar jukbeenderen zijn meer ingevallen dan op de foto. Haar ogen zijn van nature grijs en haar haren blond. Haar likken zijn vol en knalrood, ze vallen op in haar gezicht. Ze is lijkbleek en haar blik is eerder starend dan iets anders. Wat normaal is voor een blind persoon.
    Extra: Aure is blind, ze ziet helemaal niets. Ze beheerst het brailleschrift perfect en haar oren zijn goed ontwikkeld. Aurélie heeft altijd een 'oppas' bij. Iemand die haar begeleidt.


    Goed?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 23:18 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het is denk ik wel moeilijk dat ze blind is omdat er constant iemand bij haar is. Kan het niet dat ze heel erg slechtziend is/het heel goed kan beheersen dat ze blind is? Ze moet namelijk wel acteren hè. Verder goed.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mag ik een meisje reserveren?

    Ik vind de rol leuk! Maar acteren als blinde lijkt me nogal moeilijk, omdat je ook naar de acteurs moet kijken, etc...

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 23:43 ]


    Tijd voor koffie.

    {Hmm, ik twijfel. Zal ik óf een wat verlegener meisje maken- die maak ik vaker, kan ik beter mee inleven, óf een bitchie persoon- daar heb ik wel minder ervaring mee, en weet niet of ik dat volhoudt...}


    Tijd voor koffie.

    Het geen waar je het meest ervaren in bent (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Complete Naam: Katherine 'Kate' Amiëlle Dina Cecilya Meaghan McEllison
    Leeftijd: 18 Jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Katherine kan best een bitch zijn. Ze is koppig, eigenwijs, straight-forward, en zegt meteen wat ze vindt. Nieuwe jurk gekocht die niet staat? Niets: 'Nou leuk, maar..'- dat is Kate niet. Kate zegt gewoon 'Gadverdamme, dat staat je dus echt niet'. Zo is ze gewoon geworden. Je kunt het haar heel erg kwalijk nemen- maar je kunt haar karakter ook gewoon accepteren, en haar buien door de vingers zien. Want alhoewel ze koppig en gemeen kan zijn, soms een beetje neerbuigend, heeft ze een lieve, stille, meelevende kant, die alleen haar beste vrienden te zien krijgen. Beste vrienden met haar zijn, is trouwens moeilijk. Je moet eerst door de bitchkant heenprikken, maar daarna krijg je iemand die je je grootste geheimen kan toevertrouwen, en iemand die je beschermt, whatever it may take. Ze hoorde op de middelbare school altijd bij de popi's, maar je kent het wel; zijn dat nou echte vrienden- Nee, en dat wist Kate zelf trouwens ook dondersgoed. Soms heeft ze kattige buien; dan is ze niet te genieten, en kan je op álles een snauw verwachten, maar ze kan ook heel depri zijn. Dan kan de troost van een sigaretje de pijn in haar ook niet verzachten. Ze heeft vaak een minachtende toon in haar stem, en ze kan mensen ook heel goed onderuithalen- alleen omdat zij zelf harder onderuit is gehaald door wie dan ook.
    Uiterlijk:


    Kate heeft eigenlijk zwart haar en een getinte huid, maar ze heeft er alles aangedaan alles van haar vroeger achter te laten. Dus ook haar uiterlijk. Haar haar is blond geverfd, met enkele donkere plukken erdoorheen. Haar ogen zijn grijs, met weinig andere kleurfragmenten. Ze heeft een mooi lichaam, al ziet Kate dat nauwelijks door haar onzekerheden. Ze heeft lange benen, en een relatief grote boezem, en alles zit redeljk in verhouding. Toch heeft ze grote voeten, een feit waar ze een grondige hekel aan heeft. Ze gebruikt op zich wel veel make-up, maar toch, ook om haarzelf te verbergen.
    Extra: Al dit gedoe heeft een reden. Kate's ouders waren van jongs af aan nooit daar voor haar. Kate moest het in haar eentje uitzoeken, maar ze waren wel rijk. Toch maakte materialistische dingen Kate niet gelukkig, en hetgeen waar ze naar smachtte, heeft ze nooit gekregen; aandacht. Toen begon ze, zo rond haar 12e, dingen uit te zoeken, jongens, drugs, etc. Ze ontmoette een hele lieve jongen, Mark, en hij was perfect. Té perfect. Het bleek later een loverboy, maar dat kwam naar voren, pas toen ze er al helemaal in zat. Prostitutie en drugs waren het grootste deel van haar leven toen ze 14 was. Veel te jong natuurlijk, en het is dan ook zo dat Kate eigenlijk nooit een echte jeugd heeft gehad. Na ongeveer een jaar, rond haar 15e, was er een inbraak van de politie, en werd Kate gered van al dit. De aardige, grote, beschermende politieagente die haar toen troostte en vertrouwde vergeet ze nooit meer. Ze is toen terug gegaan naar school, waar ze altijd de populaire bitch werd, verfde haar haren en probeerde alles te zijn wat ze vroeger niet was. Brutaal, in plaats van verlegen. Nu is ze erover heen gekomen, en vervolgd ze haar grote droom: Het verslaan van haar onzekerheid, en op het grote doek verschijnen. Toen ze werd ingeloot, was ze ongelofelijk blij- meer dan ze ooit zal toegeven, en ze zet alles op alles haar droom waar te maken.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 16:52 ]


    Tijd voor koffie.

    Flitwick schreef:
    Het is denk ik wel moeilijk dat ze blind is omdat er constant iemand bij haar is. Kan het niet dat ze heel erg slechtziend is/het heel goed kan beheersen dat ze blind is? Ze moet namelijk wel acteren hè. Verder goed.


    [Oké, haar 'oppas' is thuis gebleven. (;]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Complete Naam: Celeste Charlotte Bouvier
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Celeste komt uit een rijke Franse familie waardoor mensen vaak een vooroordeel over haar hebben. Dat ze alles wel gedaan krijgt door middel van geld. Wat overigens niet klopt, Celeste is een meisje wat weet wat ze wilt, en een droom heeft. Haar droom is een acteercarriere en ze is vastbesloten om die waar te maken, door middel van haar eigen talent. Celeste is erg gesloten en als je haar niet kent draagt ze een 'masker' waardoor ze gevoelloos en arrogant overkomt. Al leer je Celeste beter kennen weet je dat ze een betrouwbare, lieve meid is, die in het verleden vaak gekwetst is. Haar ouders hadden nooit tijd voor haar, ze waren alleen maar bezig met hun werk. Vandaar dat Celeste niet twijfelde om mee te gaan naar Noorwegen, ze liet niets achter. Snowboarden is haar passie naast acteren, ze houdt erg van sneeuw wat dus nog een reden was om mee te gaan.
    Uiterlijk [Foto en Beschrijving]:


    Celeste heeft lange blonde lokken, en bruine ogen. Haar huid is nooit echt bruin geweest, ook al komt ze zelf uit Zuid-Frankrijk waar de zon vaak schijnt. Ze heeft lange wimpers en een dun figuur.
    Extra: Ze houdt van lezen wat ze dan ook in haar vrije tijd doet. Met haar ouders heeft ze geen contact meer want dat hebben haar ouders verbroken omdat ze naar Noorwegen ging om te acteren. Haar ouders hadden gewilt dat Celeste - hun enige dochter - het bedrijf over zou nemen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 14:02 ]


    To love is to destroy.

    Wat is Celestes leeftijd?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik zou graag een jongen en een meisje reserveren.(:


    everything, in time

    Mag ik een meisje en jongen reserveren? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben redelijk ervaren, maar ik weet niet of ik se 5 regels kan waarmaken...
    Anders wil ik wel een meisje,reserveren


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.