• Okeaj. School is begonnen en ik moet een voorblad maken voor Geschiedenis. Ik ga al vast eerst zeggen dat Geschiedenis niet mijn beste vak is, dus ik nu goede punten wil halen voor zeker 1 rapport.
    Eind september heb ik mijn eerste rapport al, echt dom als je het aan mij vraagt, maargoed.
    Okeaj, de opdracht is dus dat ik 5 foto's van die passen bij de periode van de Klassieke Oudheid op mijn voorblad heb, en op de achterkant moet ik dan wat uitleg schrijven.
    Nu, ik ben inspiratieloos op dit moment, en ik heb echt een paar creatieve gedachten nodig die een leuke lay-out voor me kunnen bedenken.
    Het moet natuurlijk wel nog haalbaar zijn om te maken, want zo'n talent ben ik nu ook weer niet x3
    Duss, iemand ideetjes ? Alles is welkom !

    Moet je de foto's zelf maken? ;o


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Moet je de foto's zelf maken? ;o


    Neenee xd Ik mag ze van internet halen. Ik heb eigenlijk gewoon een leuk idee nodig voor een lay-out.

    je kan misschien iets over een keizer er op plakken, een gebouw, iets over slaven, een kaart met het romeinse rijk en Hellas. Iets over de olympische spelen, iets over oorlog, hun munten, hun vijanden en noem maar op


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    je kan misschien iets over een keizer er op plakken, een gebouw, iets over slaven, een kaart met het romeinse rijk en Hellas. Iets over de olympische spelen, iets over oorlog, hun munten, hun vijanden en noem maar op


    Ik weet wel wat ik er kan opzetten, maar het feit is dat hij geen punten gaat geven omdat je eventjes 5 foto's op een blad zet.
    Het moet uitgewerkt zijn zeg maar ;s

    Uhm, je kunt één van die dingen die Illumination noemde tekenen?
    Als je dat met 'uitgewerkt' bedoeld, iniedergeval.


    You are beautiful, you are love.

    als ik nu eens een programma wist en dan kon je het met je pc doen ...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik doe altijd zo'n standaard voorblad die je in word kan invoegen, het gaat toch om de inhoud, niet dat voorblad.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bolshevik schreef:
    Ik doe altijd zo'n standaard voorblad die je in word kan invoegen, het gaat toch om de inhoud, niet dat voorblad.


    Niet dus xd Hij let echt alleen maar op de lay-out en hoeveel tijd je erinsteekt.
    Nu, ik wil het laten ogen dat ik er enorm veel werk aan heb gehad, maar dat kan ik niet doen, want morgen moet ik een hele namiddag weg, en ik moet vandaag dus 3 taken maken en 5 toetsen leren.
    Dusja, het gaat echt alleen maar om de lay-out bij die dude.

    Misschien is een voorbeeld handig: Iemand had ooit eens een soort stripversie gemaakt, maar dat mogen wij niet doen, want dat is dan nadoen en dat wilt hij ook niet --'

    IIlumination schreef:
    als ik nu eens een programma wist en dan kon je het met je pc doen ...


    Ik zoek ook een programma, maar het enige dat ik vind is Word ;p
    En voor de mensen die tekenen willen voorstellen; Alsjeblieft niet, ik teken nog altijd stokmensjes ;3