• Ik wil al heel lang mijn haar weer een keer verven, nadat ik het lang niet meer heb gedurfd omdat de kapper het de vorige keer heeft verpest. Het liefst wil ik deze kleur, maar ik twijfel heel erg of het wel zal staan. En welke kleur zou me anders wel staan?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Nee, ik zal eerder voor de kleur roze gaan of een donker rood. ^^

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 22:39 ]


    -

    why not?
    Ik zou zeggen gewoon doen, doe ik ook.

    hou rekening wel met je wenkbrauwen dat ze niet te licht zijn dadelijk


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zou het niet doen. Rood wordt erg snel lelijk en dan zal je het vaak bij moeten verven. Ook zal je je haar waarschijnlijk moeten laten bleken en dat is erg slecht voor je haar.


    26 - 02 - '16

    Ik vind de kleur die je nu hebt juist heel erg mooi! Ben jaloers.

    Zou het niet doen, zoals Antisocial ook zegt, word die kleur al snel lelijk - maar ik houd er persoonlijk ook niet zo van ;p

    ST0RMY schreef:
    Ik vind de kleur die je nu hebt juist heel erg mooi! Ben jaloers.

    Zou het niet doen, zoals Antisocial ook zegt, word die kleur al snel lelijk - maar ik houd er persoonlijk ook niet zo van ;p


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Verf het niet rood. De kleur spoelt eruit, ondanks de permanente ondertoon. Wat achterblijft is een smurriekleur die te agressief is om te worden bedekt door enige andere kleur (buiten zwart om). Niet doen, zeg ik je, hierbij uit ervaring.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sculpture schreef:
    Verf het niet rood. De kleur spoelt eruit, ondanks de permanente ondertoon. Wat achterblijft is een smurriekleur die te agressief is om te worden bedekt door enige andere kleur (buiten zwart om). Niet doen, zeg ik je, hierbij uit ervaring.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Antisocial schreef:
    Ik zou het niet doen. Rood wordt erg snel lelijk en dan zal je het vaak bij moeten verven. Ook zal je je haar waarschijnlijk moeten laten bleken en dat is erg slecht voor je haar.


    Met die haarkleur hoef je het niet te bleken.

    Ik vind rood altijd erg mooi, maar dan moet je ook je wenkbrauwen verven, of tekenen, en het vaak verven, zeker eens in de maand.


    Your make-up is terrible

    Als kapster raad ik je dit toch af.
    Die kleur gaat je iets blekere huid accentueren én bleekt snel af, waarna de kleur lang niet meer zo mooi is.
    Ik zou bij jou eerder voor een warmer bruin gaan (niet te donker).
    Met een beetje goudkleur of honing :)
    Zou je heel mooi passen denk ik^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Eigenlijk vind ik je haar kleure zonde want je hebt een heel mooie kleur van nature.
    Maar oke, dat is niet het advies wat je wilt neem ik aan. Op zich vind ik de uitgekoze kleur wel mooi, ik heb mijn haar ook eens rood gekleurt maar daar had ik erg snel spijt van, het is echt onderhoude (wat ik niet echt deed omdat ik er weer snel vanaf wilde) en de kleur word al snel lelijk. Uiteindelijk krijg je uitgroei en om het weer tot je natuurlijke haarkleur te verven is echt een hel. Ik heb wel 5 keer mijn haar moeten verven tot ik naar de kapper ging om het donkerbruin te maken.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik zou het niet doen. Deels omdat ik persoonlijk niet van zulke felle kleuren als haarkleur houdt en deels omdat ik denk dat het je inderdaad, zoals al gezegd, bleker zal maken. Misschien een lichte bruin of een donker blond?


    Hamartia

    Ik zou geen rood nemen, met de argumenten die hierboven staan. Ik denk eigenlijk dat lowlights leuk zouden zijn, in blond ofzo...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben zo jaloers op jouw haarkleur *.*
    Nah, niet verven. Het maakt je waarschijnlijk inderdaad bleker en zo'n rood staat niet zo veel mensen en als het je niet staat ziet het er denk ik niet uit :').


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het wel een erg mooie kleur. Maar als ik het hier zo boven lees moet het wel een vervelende kleur zijn om je haar in te verven.


    Alleen maar tranen van geluk

    ST0RMY schreef:
    Ik vind de kleur die je nu hebt juist heel erg mooi! Ben jaloers.

    Zou het niet doen, zoals Antisocial ook zegt, word die kleur al snel lelijk - maar ik houd er persoonlijk ook niet zo van ;p


    The thing you do mean something to people -Ncis