• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ga huiswerk maken, weet niet of ik reageer of niet :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Eindelijk. Tenminste. Ik ga er van uit dat hij me naar de slaapzaal brengt. Hij tilt me op. Hij zegt dat het hem spijt. Hij tilt me weg en ik herken de gang naar de slaapzaal. Het is niet mijn bed. Geen idee van wie wel. Hij vraagt of mijn polsen en enkels echt zo'n pijn doen. 'Ik kan alleen niet meer lopen en steunen,' zeg ik sarcastisch. 'En wat boeit het jou?' ik kijk hem strak aan. 'schuldgevoel?' oké dit is niet aardig. 'Dank je voor het terugbrengen,' zucht ik dan. 'en ik zal het er niet over hebben met Josh.' dat terzijde, waar is Josh eigenlijk. 'Josh?' roep ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Nee, hem roepen gaat werken" Zeg ik sarcastisch. Ook lekker slim. Ze hoeft Josh niks uit te leggen om te zorgen dat hij me al knock-out slaat. Maar ik blijf wel staan. Mijn verdovingsgeweertje in mijn broekzak. Al weet Leslie dat niet, gelukkig. Maar voor Josh kan het wel eens nodig zijn.

    Julio Martinéz
    Met een grijns om Eleadoras giechel kijk ik terug in haar ogen. Natuurlijk kijk ik terug. Ik zou niet weg wíllen kijken. Dus op af en toe even knipperen na kijk ik ononderbroken in haar ogen, gifgroen, maar wel zacht. "Dus we gaan ervoor knokken" Concludeer ik. Ons gesprek nog steeds voortzettend, al moet ik wel langer nadenken over mijn woorden.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik rol met mijn ogen. 'Gosh, jij bent echt vermoeiend,' mompel ik dan. 'Ik roep Josh alleen maar omdat ik hem wil zien. En ik eigenlijk verwacht dat jij nu weggaat.' ik kijk hem aan. En aangezien ik niet overeind kan komen omdat ik niet op mijn polsen kan steunen riep ik Josh gewoon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Ik dacht even dat je hem op me af wilde sturen omdat je zelf niks meer kan" Na die woorden loop ik de slaapzaal uit. Laat ook maar zitten dan.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Puur bruin is de kleur van zijn ogen. Ergens deed het Eleadora aan purechocolade denken, aan de kleine bonbons die in de vitrine lagen in het dorp in Spanje. "We gaan er voor vechten" zei ze zachtjes. "En we gaan het redden" voegde ze er aan toe, terwijl ze haar vingers in de zijne verstrengelden. Niet weg kijkend uit zijn ogen, waarom zou ze? Zo warm en zacht, het gaf haar het gevoel van thuis. Zachtjes liet ze het puntje van haar neus op de zijne rusten terwijl ze zachtjes met haar lippen over die van hem streelden. "Te amo. Ik ben nooit gestopt en ik zal altijd door gaan met houden van jou"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik zelf niets meer kan. Tss, ik kan nog zoveel. Het is alleen irritant en lastig. Ik kan namelijk wel op mijn knieën en ellebogen. Maar dat zou heel langzaam gaan en onprettig. Dat dort dan pijn aan mijn ellebogen. Hij gaat eindelijk weg. Gelukkig. Eindelijk is hij weg. Nog een keer roep ik om Josh.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 16:31 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua

    Ik lig op mijn bed en kijk wat verveeld voor me uit als ik plotselng iemand mijn naam hoor roepen, Leslie. Ik sta op en loop snel naar haar toe en ga bij haar zitten, ze ziet er niet echt goed uit. 'Les, gaat het wat hebben ze met je gedaan.' vraag ik dan bezorgd, fijn ik breek meteen de eerste dag mijn belofte.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik glimlach, Josh. Hij is gelijk bezorgd. 'Het is niet zo ernstig,' zeg ik dan. Ik denk aan mijn belofte aan Bob. 'Er was een man en die was niet zo blij dat ik over de gang dwaalde. Dus hij strafte me. Hij sloeg meerdere malen met een zweep op mijn handen. En toen maakte ik de domme opmerking om te zeggen dat het wel saai werd de hele tijd een tik op mijn handen...' ik krab achter mijn hoofd maar dat doet pijn aan mijn hand. Mijn gezicht vertrekt heel even van pijn. 'En toen pakte hij een liniaal met scherpe minuscuele puntjes eraan...' en ik dor mijn shirt een stukje omhoog, wat ook pijn doet san mijn vingers. Er zijn hele kleine puntjes in mijn buik te zien. 'maar het valt mee. Alleen... Ik ging tegenstribbelen in de gespen. Dus heb ik mijn polsen en enkels opengehaald. En ik zou graag naar mijn eigen bed alleen kan ik niet op mijn enkels steunen...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Puur bruin is de kleur van zijn ogen. Ergens deed het Eleadora aan purechocolade denken, aan de kleine bonbons die in de vitrine lagen in het dorp in Spanje. "We gaan er voor vechten" zei ze zachtjes. "En we gaan het redden" voegde ze er aan toe, terwijl ze haar vingers in de zijne verstrengelden. Niet weg kijkend uit zijn ogen, waarom zou ze? Zo warm en zacht, het gaf haar het gevoel van thuis. Zachtjes liet ze het puntje van haar neus op de zijne rusten terwijl ze zachtjes met haar lippen over die van hem streelden. "Te amo. Ik ben nooit gestopt en ik zal altijd door gaan met houden van jou"


    Julio Martinéz
    "Geld ook voor mij" Fluister ik, waarna ik mijn lippen heel kort even op de hare druk. Ook al zitten onze neuzen nu niet meer tegen elkaar.. Eleadoras ogen zijn nog steeds even mooi en even groen als altijd, als thuis. Wat ze ook met haar doen, haar ogen kunnen ze niet veranderen. Ze zullen haar niet blind maken hier. En dus blijven haar ogen van mij. Best bijzonder. Haar ogen kunnen me echt alles vertellen. Me ook alles doen.. En dat valt niet meer terug te draaien. Dat had ik sowieso niet gewild, dus het is niet zo moeilijk er vrede mee te hebben. "We halen een topdanscarrière.. maar niet als het altijd gaat zoals net" Ik grijns weer. We begónnen met dansen.. en we eindigen zo. Naakt op elkaar liggend liefdesverklaringen aan het afleggen, pratend over toekomstplannen. Hoezo een verknipt stel?


    Stop acting normal. It gets bored.

    Joshua

    Ik grinnik even, tuurlijk moest ze weer koppig doen, ik zou het zelf ook doen. Dan kijk ik naar haar verwondingen en bijt op mijn lip, dat ziet er niet te best uit. 'Was het dezelfde man als daarstraks'?' vraag ik dan streng, want anders. Dan til ik haar heel voorzichtig op en ligt ze in mijn armen. 'Welk bed is van jou?' vraag ik dan en kijk naar de bedden in de kamer en dan weer naar Les en kijk haar aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Kleine rode blosjes zaten op Eleadora haar wangen terwijl ze zachtjes op haar onderlip beet en giechelden. "Inderdaad, we moeten gewoon leren van elkaar af te blijven. Ookal gaat dat lastig worden" zei ze zachtjes, misschien nog een tikkeltje hees. Zachtjes nam ze zijn hoofd tussen haar handen en drukten ze een zoen op zijn lippen. Terwijl ze langzaam in elkaar raakten als een puzzel. Een glimlachje speelde op haar lippen terwijl ze hem weer aankeek. "Wil je het nog eens proberen, het dansen? Of heb je zo iets van: Nah, ik lig hier wel fijn geplet door Eleadora" zei ze waarna ze grinnikten en een kus op zijn neus drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Josh vraagt streng of het niet dezelfde man is als daarstraks. Nou Bob... JA! 'Nee,' zeg ik dan. En schud mijn hoofd. 'het was er een die ik nog niet eerder gezien heb.' en technisch gezien is dat ook zo op een bepaald vlak. Ik heb namelijk nog nooit deze kant van hem niet zien. Josh tilt me op en vraagt welk bed van mij is. Ik knik naar het bed dat van mij is. 'Ik denk niet dat degene die jij geslagen hebt mij nog snel zal straffen.' ik glimlach naar Josh. Ik leg dan mijn hoofd tegen zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Allebei" Grinnik ik. "Ik vind het totaal niet erg om fijngeplet te worden, alhoewel mijn verwondingen er anders over denken. Maar dat geldt ook voor dansen" Ik druk lachend een kus op haar lippen waarna ik haar lichte aanwijzingen geef dat ik graag op wil staan ;P


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hee Noa... Les houdt belofte.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.