• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik grinnik als ze zegt dat ik hele mooie ogen heb en dat ze bloost. 'Dankjewel,' zeg ik dan. 'Ik vind het schattig als je bloost en je hebt een schattig neusje.' ik kijk haar nog steeds aan met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik glimlachte licht en sloeg mijn ogen neer. Mijn hoofd was nog steeds rood aangelopen en dat hij zei dat hij dat schattig vond, maakte het niet beter. Maar ik vond het minder erg dan anders. Ik begon weer met mijn hand op zijn borst te tekenen om mezelf bezig te houden en zo misschien het rood van mijn wangen te krijgen.
    "Weet je... eerst was dit gewoon een stomme verliefdheid... zo eentje van: ah hij ziet er leuk uit en hij is zo lief, zwijmel, zwijmel... Maar dat is veranderd. Ik weet niet precies wanneer, maar het werd echter. Dat besefte ik net... Ik hou echt van je."
    Ik besefte het, toen ik speciaal voor hem en met hem alleen in gedachten het geweer naar mijn slaap hief. Dat ik zou sterven, als hij daardoor veilig was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik lach even mijn tandenbloot. 'Sorry dat ik je liet schrikken.' Ik vouw mijn armen om haar heen en vouw mijn handen samen, zodat ze gevangen zit in mijn armen. 'Ik ben heel goed in binnen sluipen.' Ik grinnik even en kijk haar grijnzend aan. Met mijn vingers streel ik haar onderrug. 'Heb jij eigenlijk nog veel last van je wonden?' Ik kijk haar aan en druk een kusje op haar neus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnik weer en hij slaat dan zijn armen nog strakker om mijn heen waardoor ik nu heel dicht tegen hem aan sta. 'Daar ben je inderdaad heel goed in.' zeg ik dan zacht lachend. 'En nee, ik heb geen last meer van mijn wonden, ik voel ze bijna niet meer, gelukkig.' zeg ik dan met een glimlach. ' En hoe gaat het met jou.' vraag ik dan en kijk hem even aan en leg dan mijn hoofd tegen zijn borst aan en sluit mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Haar wangen zijn nog steeds rood. En dan vertelt ze me iets waardoor ik helemaal dicht sla. Ze zegt dat ze van me houdt. Ik kijk haar aan. Ik klap gewoon echt helemaal dicht. Ik weet niet wat ik moet zeggen, wat ik moet doen, hoe ik moet kijken, wat ik moet voelen. Ik weet dat ik iets moet zeggen, maar het lukt me gewoon niet. Dit komt door mijn verleden. Ik sla mijn ogen neer. 'Ik..' begin ik dan. 'weet niet wat te antwoorden.' ik kijk weer op en kijk haar aan. 'Maar dat heeft een reden.' ik slik een keer. 'En dat komt door mijn verleden.' meer kan ik niet zeggen. Dat kan ik gewoon niet. En ik hoop dat ze het begrijpt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En dat rijmt :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Ok." zei ik met een geruststellende glimlach en leg mijn hoofd weer tegen zijn schouder.
    "Dat is goed, we hebben beiden ons verleden. Je zult zien dat er ook dingen zullen zijn waar ik van dicht zal klappen, dus ik begrijp maar al te goed wat je bedoelt. En ik weet dat je niet graag over jezelf spreekt, dus ga ik je niet vragen te vertellen wat er is gebeurd." Al ben ik nog zo nieuwsgierig.
    Ik tekende gewoon verder op zijn borst.
    "We hebben beiden tijd om erover te groeien. Samen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    [En dat rijmt :P]

    {hahahahah, ja.... daardoor klinkt het echt veel minder serieus eigenlijk xD
    Maar ik had het nog niet eens door }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Trollollol, in mijn stukje? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ze vangt het gewoon heel goed op. Begrijpend. En daar ben ik blij om. Ze zegt dat we beiden tijd hebben om erover heen te groeien, samen. Ik hoop dat het lukt, maar ik weet niet of het me gaat lukken. Mijn verleden is me aan het onderdrukken. Ik kan niet alles doen wat ik wil. Argh, gewoon niet aan denken Sam. Gewoon stil. Geen gedachten, denk aan Nala. Alles komt gewoon goed. Ik heb voor het juiste gekozen. Ik moet er gewoon een beetje meer in geloven. Ik kijk naar Nala en glimlach dan. En dan druk ik een kus op haar wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    Ik grinnik weer en hij slaat dan zijn armen nog strakker om mijn heen waardoor ik nu heel dicht tegen hem aan sta. 'Daar ben je inderdaad heel goed in.' zeg ik dan zacht lachend. 'En nee, ik heb geen last meer van mijn wonden, ik voel ze bijna niet meer, gelukkig.' zeg ik dan met een glimlach. ' En hoe gaat het met jou.' vraag ik dan en kijk hem even aan en leg dan mijn hoofd tegen zijn borst aan en sluit mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Haar wangen zijn nog steeds rood. En dan vertelt ze me iets waardoor ik helemaal dicht sla. Ze zegt dat ze van me houdt. Ik kijk haar aan. Ik klap gewoon echt helemaal dicht. Ik weet niet wat ik moet zeggen, wat ik moet doen, hoe ik moet kijken, wat ik moet voelen. Ik weet dat ik iets moet zeggen, maar het lukt me gewoon niet. Dit komt door mijn verleden. Ik sla mijn ogen neer. 'Ik..' begin ik dan. 'weet niet wat te antwoorden.' ik kijk weer op en kijk haar aan. 'Maar dat heeft een reden.' ik slik een keer. 'En dat komt door mijn verleden.' meer kan ik niet zeggen. Dat kan ik gewoon niet. En ik hoop dat ze het begrijpt.


    [Net alsof ie een mislukt gedicht aan het voordragen is x)]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 13:56 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [DAT IS NIET AARDIG XD

    En ik heb het niet met opzet gedaan :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij heeft toch mijn enkels ook losgemaakt. Ik ben helemaal los. En hij verbindt mijn enkels. Ik houd mezelf helemaal rustig. Als teken dat ik mezelf rustig houd. En als hij daarmee klaar is blijf ik gewoon liggen. 'Wat nu?' vraag ik dan aan hem. Dit voelt echt rot. Maar ik moet hier blijven liggen. Vertrouwen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet gaan. Vriendin komt zo]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne