• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik voel een kneepje in mijn kont en kijk haar verbaast aan waarna ik gauw wegdraai en veder weg loop. 'Ze kneep gewoon in me kont'roep ik tegen Louis en bijt op mijn lip. Een luide zucht komt uit mijn mond als het meisje al weer uit de menigte verschijnt. 'Kom op denk Hazz' mompel ik tegen mezelf en denk diep na waardoor ze ons met rust zou laten. Ik leg mijn hoofd weer op Louis zijn schouder en denk na. Wat konden we nog meer doen om haar te overtuigen?

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik trek een sip gezicht en doe mijn ogen weer open. 'Niet meer leuk!' roep ik, waarna ik naar mijn spullen probeer te pakken, maar omdat ik op Zayn's schoot lig kom ik er niet aan.
    'Wil jij mijn mobiel even pakken?' vraag ik, waarna ik eventjes knipper met mijn ogen en grijns. Ik kijk omhoog en begin de sterretjes te tellen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik loop achter Harry aan en schud mijn hoofd. 'Waar haalt ze het lef vandaan?' roep ik en kijk hem aan. Ik kijk rond en zie het meisje weer aan komen. Een zucht verlaat mijn mond en trek Harry mee naar de andere kant en verdwijn dan weer in de menigte. 'Hazz het komt wel goed en je praat tegen jezelf' zeg ik en sla een arm om hem heen als hij zijn hoofd weer op mijn schouder legt. 'Je weet zeker ook niet om dit op te lossen?'

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik geef hem nog een half uur en anders vertel ik het. Andersa duurt het nog te lang voor je' zeg ik en lach als het haar niet lukt om haar spullen te pakken. 'Tuurlijk' zeg ik en pak haar telefoon die ik voor haar neus hou. 'Alsjeblieft'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik pak mijn telefoon aan en glimlach even. 'Bedankt.' zeg ik, waarna ik inlog op Twitter en merk dat de fans me wat meer met rust laten.
    'Zeg... Zou je doormiddel van tweets en foto's kunnen zien waar Harry en Louis nu zijn?' vraag ik grijnzend. 'Misschien kunnen we dan naar ze toe gaan.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Ik heb geen idee, maar ik bedoel straks moeten we nog veder gaan om haar het te gaan geloven, en tja dat doen we eigenlijk niet'mompel ik en kijk Louis aan. Ik trek hem mee naar de bar en bestel gauw een biertje. 'Ik moet even wat hebben, wil je trouwens ook wat?' vraag ik als ik het biertje in mijn handen krijg gedrukt en hem in twee slokken opdrink. Ik voel twee armen langs mijn zij zo naar voor gaan en ik draai me verbaast om, hopelijk is het Louis. Ik schik als het het meisje is en duw er weg om vervolgens tegen Louis aan te gaan staan. Ik duw hem op een barkruk en ga op zijn schoot zitten. Ga nou weg! Ik werd helemaal gek van der, ze bleef ons maar stalken en ik vond er behoorlijk eng. Ik druk mijn lippen op die van Louis, kan je het zien? Ik kus een jongen, ben je dan zo dom of zo. Ik ben niet echt homo tuurlijk niet maar dat moest iedereen toch denken als die dat zag, tenminste de mensen die ons niet kende. Ik zucht even en woel door Louis haar. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en kijk expres niet in de richting van het meisje. 'Ik wordt bang van haar'mompel ik zacht terwijl ik mijn armen om Louis heen houdt. Ik wist nu even echt niet meer wat te doen, af en toe keek het meisje wel verbaast door onze actie's maar het schudde haar niet af. Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen dan even en open ze vervolgens weer. Laat haar nou gewoon weggaan! Wat moesten Louis en ik daar nou voordoen? Dat ze dacht dat we homo waren en dat ze het opgaf? Hadden we daar nu niet genoeg voor gedaan?

    Louis William Tomlinson

    'Ik ook niet, maar als ze het niet snel geloof word ik echt boos. Ze moet jou gewoon met rust laten' mompel ik terwijl mijn blik nog steeds op het gericht is. 'Ik snap het Hazza en relax alsjeblieft een beetje. Zij mag niet alles verpesten ookal doet ze dat nu al' zeg ik en bestel dan ook een biertje. Zodra ik ik hem in mijn handen gedrukt krijg, neem ik snel een paar slokken en dan het glas weer neer. Ik kijk verbaasd naar het meisje als ze weer opduikt. Dringt het dan echt niet tot haar door? Ik sla mijn armen om Harry heen als hij me op een barkruk duwt en vervolgens op mijn schoot gaat zitten. Hij drukt zijn lippen opnieuw weer op de mijne. Als het nu nog niet tot haar dringt weet ik het ook niet meer. Iedereen had het ondertussen al door behalve zij. Ik haal een hand door zijn krullen en glimlach even. 'Ik weet het Hazz en het komt wel goed, want als ze het nu niet doorheeft heeft ze het zo wel door gezien ik nu echt mijn geduld verlies' zeg ik zacht en geef hem nog een kus. Ik kijk hem aan en glimlach eventjes om het nog geloofwaardig te houden. Snel werp ik een blik op het meisje en zucht eventjes. Dit was gewoon echt niet leuk meer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Geen dank' zeg ik glimlachend en kijk eventjes rond. Snel haal ik een hand door mijn haar dat ondertussen iets beter zat dan net, maar nog steeds niet goed. 'Misschien wel, maar weet het eigenlijk niet. Trouwens ze gingen naar het strand, dan de stad en dan naar een club dus dat brengt ons alweer wat dichterbij' antwoord ik lachend. 'Als we weten waar wel kan dat inderdaad'

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:24 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ja ik ook, ze blijft ons gewoon stalken'zucht ik en kijk hem aan. 'Ik probeer rustig te blijven,ze mag onze leuke dag inderdaad niet verpesten'zeg ik gauw met een glimlachje. 'En wat ga jij dan doen als je je geduld verliest?'vraag ik en besluit nu even echt te gaan achteren. Ik kijk hem uitdagend aan en streel langs zijn wang, ik weet dat het meisje dit ziet, ze kijkt de hele tijd naar ons. Ik druk een kusje op mijn neus en kijk Louis nog steeds uitdagend aan. Misschien dat we moesten... nee tuurlijk niet dan gingen we dus echt niet doen. Ik draai me naar de bar waar ik nu een bacardi cola bestel en het geld geef. Ik neem een paar slokken en kijk dan naar Louis. Zou ze ons eigenlijk geloven als we dat zouden doen? Ach het maakt niet uit, ik ga dat toch niet doen.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik eventjes en begin wat te tikken op de mobiel, maar echt ver kom ik niet. Ik zucht even. 'Laat maar, ik snap er niks van.' zeg ik, een beetje lacherig.
    'Ik heb ineens erg veel zin om een foto te maken van je geweldige kapsel.' zeg ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik grinnik zacht als ze zegt dat ze er niets van snap. 'Leuk dat is weer iets om uit te zoeken hoe het werkt' zeg ik lachend, maar die is al snel ver te zoeken. 'Je waagt het niet' zeg ik waarschuwend. 'En als je het doet aangezien ik weet dat ik je niet kan ompraten hou je ze dan voor jezelf'

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Blijft ze ook en er moet toch een manier zijn om het tot haar door te laten dringen' zeg ik en knik. 'Dan is het goed en dat mag ze inderdaad niet' zeg ik glimlachend en kijk hem aan. 'Dat wil je niet weten, want ik ga echt schreeuwen en je moet zorgen dat ik niet ga slaan. Laat me zeggen dat je me dan even niet meer herkent' antwoord ik. Ik krijg een grijns op mijn gezicht door hoe hij me aankijkt. 'Je bent goed Hazza' fluiter ik en geef hem een kus. Zodra hij zich omdraait om nog wat te drinken te bestellen pak ik ook mijn glas. Snel neem ik nog een paar slokken. 'Waar denk je aan?' vraag ik zacht en kijk hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnik zachtjes en maak snel een foto. 'Oké! Eens kijken hoe we het op Twitter zetten.' zeg ik plagend, waarna ik Zayn aankijk met twinkelende ogen.
    'En ja, ik waag het dus wel.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik laat me achterover in het zand vallen en zucht. 'Je maakt een grapje toch. Zeg alsjeblief tdat je een grapje maak' zeg ik en kijk heel even op. 'Ik weet dat je het durft, maar doe het alsjeblieft niet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik vlieg overeind door de schok die Zayn geeft als hij achterover valt en kijk hem eventjes dreigend aan.
    'Ik tweet niks als jij me Louis zijn plan vertelt.' zeg ik, waarna ik plagend met de mobiel in mijn handen zwaai.
    'Jij vertelt het, en ik verwijder de foto.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Blijf dan toch maar rustig boobear' zeg ik en druk een kus op zijn wang. 'Aan of ze het zou geloven als we zoenen'mompel ik met een lichte blos op mijn wangen en neem gauw een slok van mijn bacardi cola. Inmiddels is het meisje dichterbij te komen en staat verleidelijk bij ons te dansen. Ze geeft me een klapje op mijn kont en ik verschiet gelijk zo dat ze het niet kan aanraken. 'Ik moet echt van der af, nu!'