• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Okeey dan niet, maar alleen omdat jij het bent en je zo lief kijkt' zeg ik lachend en schud dan mijn hoofd. 'Nee die krullen blijven beter' antwoord ik en haal mijn schouders op. 'Dat komt mooi uit gezien ik nog hulp nodig heb en jij me vast wel wilt helpen toch?' vraag ik en knik dan. 'Ja je lijkt op die beer' antwoord ik lachend en kijk hem aan. 'Niet een beer, maar die beer'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Yay goedzo'zeg ik en vlieg hem even lachend om zijn hals. 'Ja toch, Harry zonder krullen is geen Harry'zeg ik lachend en schud even met mijn hoofd zodat mijn krullen vrolijk heen en weer dansen. 'Tuurlijk wil ik jou helpen Lou, maar dan moet ik het plan wel weten'zeg ik met een grijns en kijk hem aan. 'Oké dan, Ik lijk op die beer!'zeg ik lachend en wijs naar de beer. Ik haal mijn schouders op en grinnik. Ik kijk Louis weer aan en kijk daarna even om me heen. Ik wou wel weten wat die ging doen als verassing voor Stephanie.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 15:14 ]

    Louis William Tomlinson

    'Je hebt geluk dat je Hazza bent' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Het is Harry, maar met krullen ben je gewoon echt Harry' zeg ik en kijk even verbaasd aangezien het niet heel erg logisch klinkt. 'Je krullen zijn gewoon een deel waardoor je bekent bent.' Ik kijk even naar zijn krullen die vrolijk op en neer dansen als hij zijn hoofd schud en glimlach. 'Dat vertel ik je zo allemaal wel aangezien je het ook gelijk even moet lezen' zeg ik lachend en knik dan. 'Ja je lijkt inderdaad op die beer en daar is niet aan te doen of te veranderen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ik snap wat je bedoeld'zeg ik lachend als ik hem zelf verbaast zie kijken. 'Ja de beroemde krullen hé'zeg ik lachend en kijk Louis aan. 'Ow oké is goed, dat komt dan later wel'zeg ik met een glimlach en grinnik daarna. 'Nou, nu lijk ik voor de rest van mijn leven op die beer'zeg ik lachend en kijk naar de beer. Ik grinnik weer even en kijk dan naar Louis. 'Wanneer gaat die verassing gebeuren? Want als het morgen is, lijkt het me slimmer om dat nu allemaal voor te bereiden in plaats van dat we uitgaan'zeg ik en kijk Louis vragend aan.

    (Ben er weer.(A) Waar kan ik reageren? Trouwens, hier in Limburg is een of ander WK wielrennen, en toen moest ik omfietsen om thuis te komen... Wat doe Cath? Die rijdt vet droog over het parcours heen.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Haha, hoefde je tenminste niet om te fietsen ;)]

    [ Haha dat zou ik ook doen (A)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Oke dat komt goed uit, want ik snap niet wat ikzelf nu bedoel. Nou ja weet het wel, maar het klinkt niet zoals ik het wilde zeggen' zeg ik lachend. 'Ja goed plan, want eerst die nog en de rest.' Ik kijk even naar de beer en dan weer terug. 'Mhm denk dat het daar inderdaad op neer komt en wees blij daarmee' zeg ik lachend. 'Morgen is die verassing, maar e kunnen het mer gemak morgenochtend allemaal nog regelen. Dan kunnen we zo nog doen wat je allemaal van plan waren'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Famous1xx schreef:
    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach en luister dan rustig naar Zayn's stem. Ik had echt geen idee welk liedje het was, maar het was wel heel mooi. Langzaam bevrijd ik me helemaal uit Zayn's omhelzing en ik doe mijn vest en slippers uit, zodat ik alleen nog maar een topje en een paar shorts aanheb. Hiermee ging ik wel het water in. Ik leg de spullen aan de kant en kijk Zayn aan.
    'Oké, maar ik weet zeker dat je het minder eng gaat vinden. En dat weet ik inderdaad, maar zo zou je wel luisteren.' zeg ik plagend.


    Zayn Jawaad Malik

    Ik stop met zingen en kijk haar aan. 'Ik denk dat er inderdaad niet anders opzit dan je te vertrouwen en naar je te luisteren' zeg ik en knik dan even. 'Waarom laat ik me ook alweer zo makkelijk overhalen door je. Eerst mijn style en nu mijn angst voor water. Normaal gebeurd dat dus echt nooit' mompel ik en ruim mijn spullen op waarna ik dat naast die van haar neer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik pak Zayn's hand vast en trek hem mee naar de kustlijn.
    'Omdat ik een goede invloed op je heb.' beantwoord ik plagend zijn vraag.
    Daarna kijk ik weer serieus naar hem. 'Oké, eerst wil ik weten tot hoever je in het water durft, daarna gaan we pas zwemmen.' zeg ik, waarna ik zelf tot aan mijn bovenbenen het water inloop.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Ja Lou maak het nog onlogischer'zeg ik lachend en woel door zijn haar. Ik grinnik en knik. 'Ja want die beer is cool'zeg ik lachend en kijk naar Louis. 'Ow, dat kan ook, zullen we dan nu de stad in gaan?'vraag ik met een hoopvol glimlachje. 'Ik heb der zin in'zeg ik lachend en spring een keertje. Ik kom weer in het water waardoor er wat water in het rond vliegt en grinnik. Ik loop naar een plek waar het water niet meer is en klop mijn voeten even af. Daarna trek ik rustig mijn schoenen aan en kijk Louis aan.

    Zayn Jawaad Malik

    'Omdat ik een goede invloed op je heb' praat ik haar na en schiet dan in de lach. 'Dus je wilt zeggen dat de jongens of mijn zussen dat niet hebben?' vraag ik nog steeds lachend en knik dan. 'Ik vind het goed en lijkt me inderdaad wel handig' zeg ik en loop dan langzaam in haar richting. 'Er is me wel wat bij gebleven van die clip en ook heeft het gezorgd dat ik deels over mijn angst heb heengekomen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Nou dan? Zo moeilijk zal het dan niet worden.' zeg ik, waarna ik ook eventjes lach.
    'Oké, misschien niet. Euhm... Ik weet het anders niet.' zeg ik grinnikend, waarna ik nog een paar passen achteruit loop en mijn shorts inmiddels doornat zijn.
    'Durf je tot hier? Ik kan hier nog net staan.' zeg ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik ben gewoon onlogisch Hazz dus mijn uitleg automatisch ook. Maar blijkbaar begrijp je me zo goed dat het voor jou niet meer onlogisch is dus dat noem ik dan eerder logisch dan onlogisch. Kijk dit is weer onlogisch' zeg ik grijnzend. 'Hoe vaak kan je het woord onlogisch in een zon gebruiken?' vraag ik lachend en kijk hem aan. 'Die beer is inderdaad cool en laten we de stad dan maar in gaan.' 'Je steel mijn tekst en daardoor heb ik niets meer te zeggen' zeg ik lachend en volg dan zijn voorbeeld. Ik pak zodra ik mijn schoenen aanheb de beer en kijk weer naar Harry. 'Op naar de stad dan maar'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Zo moeilijk word het wel gezien mijn angst nog niet over is en ik nog steeds niet kan zwemmen' zeg ik met een kleine glimlach. Ik kijk haar aan en knik. 'Laten we het daar maar op houden aangezien het ook wel waar is' zeg ik en kijk hoe ze nog een paar passen achteruit zet. Ik bijt op mijn lip, maar zet volgens toch langzaam die paar passen. 'Ja maar vraag me niet hoe'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer