• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Ja, want ik weet gewoon hoe jij in elkaar zit'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Nee hoor, het was wel logisch'zeg ik lachend en grijns even. 'Nou, jij kan dat dus heel vaak'zeg ik lachend en kijk daarna even naar de beer. Ik grinnik, 'Nou dan zeg je niks, lekker rustig'grap ik en kijk hem lachend aan. 'Nee hoor Lou, blijf jij maar lekker praten'zeg ik en sta op. Ik begin rustig over het strand te lopen richting de weg en kijk even naar Louis. 'Let's the party started!'

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schud mijn hoofd. 'Je durft al best ver in het water te lopen, hoor. Maar nu komt het moeilijkste, namelijk zwemmen.' zeg ik grinnikend.
    'We beginnen heel makkelijk.' zeg ik gerustellend, waarna ik naar Zayn zwem en achter hem ga staan.
    'Ik ben kleiner, dus jij kan nog iets verder doorlopen als je wilt. Zwemmen is helemaal niet moeilijk, zolang je mijn ezelsbruggetje onthoudt. Je kan het eventueel ook nog hardop zeggen.' leg ik uit, waarna ik grinnikend het ezelsbruggetje vertel. 'Kikker, vliegtuig, potlood.'
    Ik blijf achter Zayn staan voor de zekerheid. 'Ik sta achter je, en er kan echt niks gebeuren.' zeg ik zacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Daar ben ik blij om, want dan hoef ik ook niet altijd alles te vertellen' zeg ik lachend en kijk hem verbaasd aan. 'Dan ben jij dus onlogisch of zoals je zei ken je me te goed' zeg ik en grijns. 'Dat klopt net als dat ik Hazza heel vaak in een zin kan gebruiken.' Ik kijk hem aan. 'Waarom moet ik mijn mond houden en dat het dan rustig zou ik maar niet zeker van zijn' zeg ik lachend en knik dan. 'Ook goed.' Met de beer in mijn armen loop ik met Harry mee. 'Niet aan toe te voegen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ik ken je gewoon veel te goed'beslis ik en grinnik. 'Ow ja? kan je dat heel vaak in een zin gebruiken?'vraag ik hem lachend en kijk hem aan. 'Nee, je moet je mond niet houden, lekker druk zijn en praten dat is de beste Lou toch'zeg ik met een glimlach en inmiddels lopen we al in de stad. 'Waar gaan we eerst in?'vraag ik en kijk even om me heen. Mijn oog valt op een club die er wel gezellig uitziet en kijk dan Louis aan.

    Zayn Jawaad Malik

    'Is ook met wat geluk en wat hulp van de laatste keren. Maar je wilt niet weten hoe ik me werkelijk voel op dit moment' zeg ik en laat mijn handen zien die nog steeds trillen. Ik bijt op mijn lip als ze het over het zwemmen heeft en de vraag waarom ik mee had ingstemd blijft door mijn hoofd spoken. 'Voor jou inderdaad niet' zeg ik en kijk haar aan als ze het over een ezelsbruggetje heeft. 'Kikker, vliegtuig, potlood?' vraag ik lachend en knik. 'Klinkt heel erg logisch en ik weet dat er niets kan gebeuren'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Ja dat ken je inderdaad ook' stem ik toe en knik dan vrolijk als ik hem weer aankijk. 'Je wilt niet weten hoe vaak ik dat in een zin kan gebruiken. Namelijk net zo lang dat jij er gek van word' antwoord ik lachend. 'Mooi, want kan mijn mond niet dichthouden en een dag niet druk doen is niets voor mij. Trouwens dat is ook niet echt iets voor jou.' Ik kijk rond en dan weer naar Harry. 'Ik dnek dat we daar dan naartoe gaan tenzij je eerst iets anders wilt nog wilt doen' zeg ik en kijk ook even naar de club.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht zachtjes. 'Het geeft niets dat je bang bent. Als ik een kat kan leren zwemmen kan ik het ook een jongen leren met waterangst.' zeg ik grinnikend, waarna ik toch maar naar voren zwem en voor Zayn ga staan. 'Ja. Kikker, vliegtuig, potlood. Knieën intrekken, handen uit elkaar en daarna weer sluiten.' zeg ik, terwijl ik Zayn's handen vastpak.
    'Ik zwem wel voor je uit en ik heb je vast. Als je het echt heel eng vind worden roep je maar.' zeg ik op mijn rustigste toon, waarna ik heel langzaam naar achteren zwem en Zayn meetrek, waarbij ik hem stevig blijf vasthouden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Nou laten we het maar niet uitproberen dan want ik heb niet zoveel zin om gek te worden'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Nee dat klopt, maar het zou mijn toch makkelijker lukken dan jou, jij praat de hele dag door'zeg ik lachend en kijk dan even om me heen. 'Nee dan gaan we daar naartoe'zeg ik en loop rustig de club in met Louis die ik rustig meetrek zodat hij het gewoon kan bijhouden. Als we binnen zijn hoor ik gelijk de harde muziek die uit de boxen komt en grijns. Ik kijk naar de bar en dan naar Louis. 'Wat wil je drinken?'roep ik in zijn oor zodat die me kan verstaan en trek hem daarna door de menigte mee naar de bar toe.

    Zayn Jawaad Malik

    'Waarschijnlijk is de kat toch makkerlijker om les te geven gezien de jongen met waterangst nu dus echt staat te trillen' zeg ik lachend en luister dan naar haar. 'Dat weet ik wel, maar het klinkt gewoon grappig' zeg ik en probeer mijn gedachten een beetje te verzetten zodat het trillen vermindert. Iets zonder succes. 'Je weet dat ik niet snel wat roep gezien ik dat anders allang had gedaan al is dit niet heel erg eng' mompel ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Je bent al gek Hazz dus daar hoef je je geen zorgen om te maken' zeg ik grijnzend en schud mijn hoofd. 'Voor jou is dat net zo moeilijk als voor mij gezien je ook de hele dag door praat en verschrikkelijk druk doet, maar met name als je weer bij mij in de beurt ben' zeg ik lachend en knik dan. 'Is goed' zeg ik en loop dan rustig achter me aan. Een grijns verschijnt op mijn gezicht zodra ik de harde muziek hoor en mensen naar de beer in mijn handen zie kijken. Ik hou de beer nog steviger vast en word al snel door Harry naar de bar getrokken. 'Doe eerst nog maar een cola '


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schud mijn hoofd een beetje. 'Katten haten water, dus jij bent makkelijker.' zeg ik standvast, terwijl ik nog ietsjes meer naar achteren zwem.
    'Zie je?! Het valt wel mee! Je kan dit echt wel Zayn!' moedig ik hem aan, waarna ik hem stiekem loslaat maar gewoon blijf meezwemmen. Zachtjes begin ik een liedje te neuriën op het ritme van het zwemmen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Ow ja daar heb je gelijk in'zeg ik en grinnik even. 'Oké, ik praat ook veel maar dat is vooral als ik bij jou ben inderdaad'zeg ik lachend en prik hem in zijn buik. 'Oké'zeg ik en draai me naar de bar. 'Ja barman!'roep ik en hij komt gelijk, gelukkig nu hoef ik niet zolang te wachten. 'Een cola en een bier'zeg ik en hij knikt. Hij duwt het even later in mijn handen en vergeet helemaal af te rekenen, altijd handig. Ik geef Louis zijn cola en neem een slok van mijn bier. 'Zo dansen?' vraag ik Louis terwijl ik nog een slok neem.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik sluit me volledig bij die katten aan, maar lief voor het vertrouwen in me' zeg ik glimlachend en zwem voorzichtig nog een stuk naar voren. Nou ja wat je zwemmen kan noemen. 'Het gaat opzich nog wel en als jij het zeg' zeg ik en luister naar het liedje dat ze begint te neuriën.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Tuurlijk heb ik gelijk' zeg ik grijnzend en knik. 'Ben ik het mee eens, maar je gedraagt je dan gelijk heel anders' zeg ik en begin te lachend an hij me in mijn buik prikt. Als hij het drinken heeft bestelt en niet veel later ook overhandigd krijg, vraag ik snel aan de barman of die beer daar kan blijven staan. Als dat regelt is kijk ik weer naar Harry en pak het glas aan. 'Dankje en zo word die beer niet afgepakt' zeg ik grijnzend en neem dan ook een slok van mijn drinken. 'Tuurlijk' antwoord ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk glimlachend hoe Zayn aan het zwemmen is. Nou ja, spartelen, maar het was een begin. Ik stop met neuriën en kijk hem aan.
    'Wacht jij maar, aan het einde van deze vakantie kun jij de schoolslag, vlinderslag en nog meer slagen die ik kan bedenken.' zeg ik, waarna ik kopje onder ga en naar achteren zwem, zodat ik naast Zayn uitkom. Ik zwem weer naar boven en hap naar adem.
    'Je weet toch dat je net een heel stuk alleen hebt gezwommen?' vraag ik grinnikend.

    (Eten.(A) Ben er zo weer.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.