• heeeeeeey
    ik wou ff vragen wat jullie zo aantrekkelijk aan de boys van cb vinden??
    ikzelf vindt ze er een overdreven eruitzien en de muziek is ook niet bepaald mijn smaak.
    maar ik heb zelf wel respect voor hun style!

    terug op mijn vraag: WAT IS ER ZO LEUK/SEXY/HOT AAN HUN?
    kiss

    laat die fans!
    als hun CN zo leuk vinden dan mag dat! waarom moeten ze dat helemaal gaan uitleggen?? Omdat jij ze blijkbaar niks vind? Misschien denken hun wel:"wat is er zo leuk aan die TH?" Niet dat ik fan ben van CN maar ik ga ook niet zeggen van:"wat is er zo leuk aan hun, ik vind ze niks enzo." maar ik denk gewoon dat ze hun muziek mooi vinden^^ en de jongens dus leuk vinden ..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    wel, ik vind de muziek dus wel leuk:P en ja natuurlijk de stijl is ook erg aantrekkelijk wat ze ook weer hot maakt
    majhaaa iedereen eigen mening ea;)


    Why don't you break my heart

    wel, ik vind de muziek dus wel leuk:P en ja natuurlijk de stijl is ook erg aantrekkelijk wat ze ook weer hot maakt
    majhaaa iedereen eigen mening ea;)


    dankje!!
    ik vindt het wel stoer dat ze voor hun style opkomen!
    enja iedereen zn menig!!
    kiss

    laat die fans!
    als hun CN zo leuk vinden dan mag dat! waarom moeten ze dat helemaal gaan uitleggen?? Omdat jij ze blijkbaar niks vind? Misschien denken hun wel:"wat is er zo leuk aan die TH?" Niet dat ik fan ben van CN maar ik ga ook niet zeggen van:"wat is er zo leuk aan hun, ik vind ze niks enzo." maar ik denk gewoon dat ze hun muziek mooi vinden^^ en de jongens dus leuk vinden ..


    eumh..het is CB en niet CN..
    en ik vindt ze niet stom ofzo het is gwn niet mn smaak.
    maarja dankje voor je reactie hea!
    kiss

    wel, ik vind de muziek dus wel leuk:P en ja natuurlijk de stijl is ook erg aantrekkelijk wat ze ook weer hot maakt
    majhaaa iedereen eigen mening ea;)


    dankje!!
    ik vindt het wel stoer dat ze voor hun style opkomen!
    enja iedereen zn menig!!
    kiss


    Graag gedaan hoor!;)
    Achja als jij het je afvraagt dan waarom niet gewoon vertellen.
    Idd is ook stoer...vind ik stoer van iedereen die voor zijn/haar eigen stijl opkomt
    Xuss


    Why don't you break my heart

    wel, ik vind de muziek dus wel leuk:P en ja natuurlijk de stijl is ook erg aantrekkelijk wat ze ook weer hot maakt
    majhaaa iedereen eigen mening ea;)


    dankje!!
    ik vindt het wel stoer dat ze voor hun style opkomen!
    enja iedereen zn menig!!
    kiss


    Graag gedaan hoor!;)
    Achja als jij het je afvraagt dan waarom niet gewoon vertellen.
    Idd is ook stoer...vind ik stoer van iedereen die voor zijn/haar eigen stijl opkomt
    Xuss

    jij bent tof ik voeg je toe op mn vriendelijst!:D

    Ik vind hun muziek vooral heel goed. En ik hou wel van mensen die hun eigen stiijl hebben en die zich durven te uiten. Ikzelf heb niet zo'n extreme stijl, ben meer normaal maa wel mezelf. Maar ik heb echt respect voor mensen zoals zij :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik vind hun style echt übergaaf,
    ik zal er zelf zo niet in lopen. want daar heb ik het lef niet voor, zou ik dat wel hebben. dan denk ik wel. maar dan wel iets minder erg zoals hun.
    en ik vind hun muziek gaaf. het past niet bij hun styl vind ik.
    maar toch vind ik het leuk.:P

    xx

    ik vind hun style is weer iets anders ^^
    en hun hebben egt prachtig muziek O_O
    En ze zijn er lief uit ^_^
    Xx

    ik vind hun style is weer iets anders ^^
    en hun hebben egt prachtig muziek O_O
    En ze zijn er lief uit ^_^
    Xx


    Agreed xD
    Vind ik dus oowk.

    aansteller '^^

    '^^
    -

    Hmm..
    Wat er leuk is aan CB???
    Geen facking IDEEE:P
    Ookal ben ik dus wel fan van ze...

    Gewoon.. Om hun muziek..
    En soms kijken ze gewoon wel GEIL=D
    DUsjaa.. Daarom dan^^(A)


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    mijn mening?... ze sucken en faken th...

    sorry gwn mijn mening

    en oja ik vinddat ze niet kunnen zingen x]

    wordt niet boos... ze zeggen dat ook altijd over th

    Deels mee eens ja.
    Hun muziek vind ik niet echt super, en hun stijl ook niet echt om te gillen ofzo.
    Ik vind het nogal onnuttig om fan te zijn van een band omdat de stijl 'cool is.'
    ik heb bij CB fans altijd zo het idee dat ze alleen maar fan zijn omdat ze 1. duits zijn, en 2. er extreem uitzien en het nu 'in' is om alernatief te zijn, ofzo.
    En ja CB is gevormt door de platenmaatschappij, hun stijl is niet van henzelf en dat vind ik een grote afknapper.

    Maargoed ik zeg dus niet dat het zo is, maar het komt wel vaak voor dat mensen om de door mij genoemde redenen 'fan' worden daarvan. Als er straks iets uitkomt met extreem overeindstaand haar in felrode kleuren en helemaal punk, dan loopt iedereen daar weer achteraan. They go with the flow. Maargoed niet iedereen offcourse, maar nee, voor mij geen CB :')
    Vind ze ook niet echt sexy ofzo, eigenlijk, ondanks dat ze zo gayachtig zijn. Best vaag, want dat komt bijna nooit voor bij mij. :3