• Ik heb voor school een opdracht waarin ik 3 producten die ik wel en 3 producten die ik niet ergonomisch goed ontworpen vind moet gaan bespreken.
    Mijn probleem is dat ik geen producten weet die ik niet ergonomisch goed ontworpen vind.
    Bij ergonomisch moet je denken aan: de veiligheid, de gezondheid, het comfort en het doeltreffend functioneren van het product.

    Ik moet het niet goed ergonomische product gaan schetsen en er dan een verandering aan maken zodat deze wel goed is.

    Kunnen jullie mij helpen? Weten jullie mischien een product die ik kan gebruiken?

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:49 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Pyromancer schreef:
    Misschien vind je iets op wikipedia. Daar vind je al snel lijsten terug van ongevallen, artiesten, etc. Misschien bestaan er wel lijsten over jouw onderwerp.

    Goed idee, bedankt!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    De zadel van mijn fiets: Mijn fiets zelf is oké, maar dat zadel... jeetje! ik moet als ik naar school fiets een half uurtje/drie kwartier met de fiets bergje op, en dan krijg ik altijd last van mijn kont en rug omdat ik een heel hard zadel heb. Eigenlijk vind ik dat za die zadels wel wat zachter mogen maken, en water afstotend zodat je niet met een natte broek op school moet zitten als het die nacht geregend heeft.
    Ik hoop dat je er wat aan heb!


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Wel ik weet niet of het een goed voorbeeld is, maar misschien heb ik een niet geval ;p
    Wij hebben dus in de keuken zo'n vuilbak, met een enorm groot schuifdeksel, maar het deksel op zich is zeker 1/3 van de lengte van onze vuilbak. Dus altijd als we in het laatste derde van onze vuilbak komen, en we het deksel openen valt er rommel uit, omdat het deksel dus echt zo enorm groot en onhandig is.
    Maar zoals ik al zei; het klinkt nogal belachelijk.


    effort never betrays you

    but it's tru!


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.