• Ik ben met mijn moeder het programma "Sister Wives" aan het kijken en ik vroeg me plots af wat jullie hier nou van vinden; meerdere vrouwen die getrouwd zijn met dezelfde man. Deze vrouwen wonen ook samen en beschouwen elkaar als familie - een doorsnee gezin dus, maar dan met meerdere vrouwen.

    Nu is mijn vraag dus; wat vinden jullie daarvan? Zou je het later zelf ook doen, of moet je er niet eens aan denken om je man/vrouw met iemand anders (of meerdere mensen) te moeten delen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Shinhwa schreef:
    Ik vind het belachelijk dat vrouwen dat accepteren. Aangezien het vaak meerdere vrouwen zijn met 1 man geeft het mij soms moordneigingen (cat).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hee, dat keek ik ook (cat). Zat alleen niet op te letten.
    Maar ik vind 't nogal... Ik weet niet. Belachelijk denk ik. Ik heb ook medelijden met de kinderen. Maar ja, zolang ze er verder geen kwaad meedoen...


    i put the fun in funeral

    Nee. Daar is niets romantisch aan. (cat)
    Bovendien moet ik zo'n man toch niet hebben. Zo een die het oké vind om meerdere vrouwen te hebben.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Oeps, ik wist niet dat hier een stelling over was. Wat gebeurde er dat het de meest verkeerd stelling ooit maakte? x'D


    Het was dus: "Je zou met meerdere mensen moeten mogen trouwen, mits alle betrokkenen toestemming geven."

    Vervolgens allemaal boze mensen van "Dat is vreemdgaan! Ik wil niet dat mijn man met nog een vrouw trouwt, dat is vreemdgaan!" en ze zouden het niet leuk vinden etc etc

    maar het ging dus om trouwen MET TOESTEMMING VAN ALLE DRIE!


    quidquid excusatio prandium pro

    Insurgent schreef:
    Ze moeten doen wat ze willen, maar ik zou zoiets nooit willen. Daar ben ik te jaloers voor.

    Ivan schreef:
    Tsja als die lui zich er goed onder voelen...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als zij dat graag willen, waarom niet? Ik heb er verder toch niets mee te maken. Zolang het niet schadelijk is voor anderen mogen mensen van mij part lekker doen waar ze zin in hebben. Daarbij, wie zijn wij om erover te oordelen? Kost alleen maar extra energie.


    Your make-up is terrible

    Ik zou dat als vrouw zelf niet aan kunnen. Mijn man is van mij en ik ga hem niet delen met een aantal andere.


    It's so easy to be evil

    Neelsel schreef:
    Volgens mij was er hier eens een stelling van de week over.
    Maar och, ik zou het niet kunnen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hmm, ik moet er niet aan denken om te moeten delen. Het is niet mijn cultuur, ik ken het niet. Ik ken dat men zijn of haar echtgenoot als enige in het leven heeft staan, en niet meerdere vrouwen. Ik ben meningsloos, omdat ik in een situatie zit die totaal niet te vergelijken is met de voorgelegde situatie.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind dat 't moet kunnen, waarom niet? Als zij het willen, wie zijn wij dan om daarover te oordelen of te veroordelen. Als het gewoon vrijwillig is zie ik het probleem niet.
    Ik zou 't zelf denk ik niet kunnen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het belachelijk, die vrouwen laten misbruik van zichzelf maken.
    Hoe kun je gelukkig zijn met een man wetende dat hij geilt op/en rotzooit met andere vrouwen? Ik kan er met mijn pet niet bij dat vrouwen daar vrede mee hebben.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ze doen maar lekker wat ze willen c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    O god. Echt niet. Het idee dat mijn vriend het ook "gezellig" heeft met iemand anders maakt me stikjaloers.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tjah, van mij mogen zulke dingen.
    Ikzelf zou het niet willen. Ik ben veel te egoïstisch/jaloers. Ik zou mijn vriend niet willen delen met nog een vrouw of zelfs meerdere vrouwen.

    Maar als je als vrouw daar sterk genoeg voor bent en de andere vrouw is daar ook sterk genoeg voor, waarom dan ook niet?

    Je moet het eens langs de kant van de man bekijken. Je hebt dan misschien wel meerdere walletjes om van te eten. Maar als je 2 vrouwen hebt, heb je dubbel zoveel, ook van de slechte kantjes zoals de periode van de maand, PMS en andere 'slechte' vrouwenlijke eigenschappen. Dus ik denk dat het niet alleen moeilijk is voor de vrouw. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Je moet het eens langs de kant van de man bekijken. Je hebt dan misschien wel meerdere walletjes om van te eten. Maar als je 2 vrouwen hebt, heb je dubbel zoveel, ook van de slechte kantjes zoals de periode van de maand, PMS en andere 'slechte' vrouwenlijke eigenschappen. Dus ik denk dat het niet alleen moeilijk is voor de vrouw. =P

    Daar ben ik het helemaal mee eens. 1 vrouw kan al moeilijk genoeg zijn, stel je dan 2 of meer voor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.