• Ik zoek leuke stories over 1D. Het liefst met het genre liefde, en het liefst ook met al wel een paar hoofdstukken.
    Xxxxx

    You Don't Deserve Happy Ever After

    Watch the trailer


    loveOneDirection, DSL forever<33


    I Can't Love You- Harry Edward Styles
    I hate you with my brain, but I love you with my heart


    Everyday I'm waiting for the nights, because the night is the best part of my life. Then I'm who I wanna be

    - 100% nederlands
    - One Direction bestaat
    - Vooral Harry Styles


    Er is een rollentopic waar ik nog vraag om rollen, dus als je een rol in wilt vullen kan dat nog. Ik begin met schrijven als de meeste rollen zijn ingevuld. x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Remember ft. One Direction
    My past is a part of who I am, but it does not define who I will be




    The pages of your past cannot be rewritten, but the pages of your tomorrows are blank

    Start: 29-08-12 > Liam's birthday<3


    15 hoofdstukken x

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hey,
    Misschien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson/love is forever


    Deel 1 :
    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.



    Deel 2:
    Het leven gaat door, ook al zit er soms iets tegen. Zolang de liefde maar blijft bestaan…

    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!



    Niall Horan love story.


    Niall Horan fanfic. Ik heb de jongens nooit ontmoet, ik heb geen idee hoe ze zijn, maar naar filmpjes en interviews is dit het beeld dat ik van ze heb gekregen en ik ga zo goed mogelijk gebruiken.


    De hoofdpersoon is Anne (als in mijzelf) en de rest van de karakters zijn fictief (behalve 1D en de bekende mensen om hen heen zoals managers etc). Het verhaal speelt zich grotendeels af in New York.


    Anne
    Journaliste
    19 jaar
    Leeft samen met Katy in een appartement in Brooklyn
    Jullie komen vanzelf wel achter haar karakter




    Hij is nieuw, maar ik post elke dag een stukje van rond de 500 woorden.


    Lose yourself to find what you're looking for.



    -One Direction story.
    -Geen 16+.
    -One Direction bestaat.
    -Nederlands geschreven.
    -Christmas special! <3
    -Soundtrack.

    Ik weet dat het nog geen Kerstmis is, maar ik zit nu al in de kerststemming! En zo kan ik jullie alvast naar die paar mooie dagen toehelpen.

    She's almost a Christmas present, almost. The only thing what's wrong about her is that she's a damn player.

    Klik. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Meet me in Brooklyn • Harry Styles



    ‘You left me!’
    ‘No, I left Brooklyn.’


    If happy ever after did exist, I would still be holding you like this.
    All those fairy tales are full of shit, one more fucking love song I'll be sick.
    You turned your back on tomorrow, 'cause you forgot yesterday.
    I gave you my love to borrow, but you just gave it away.



    - Written in Dutch, spoken in English.
    - Reading on own purpose
    - Start 23-O9-2O12
    - Soundtrack


    Imagination is more important than knowledge

    Misschien wil je de mijne lezen?
    Do you really love me? Zayn J. Malik

    -

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 13:22 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    The Dream Trip || One Direction


    The only thing that you need is a friend, a vacation and lots of luck.
    Mijn leven en dat van mijn vriendin veranderde door maar 1 vakantie. Alles waar we ooit van gedroomd hadden werd opeens realiteit. Maar is alles wat erbij komt kijken het wel waard. Hadden we toch andere keuzes moeten maken in die ene vakantie. Je veranderd je hele leven door en je leven veranderd met je mee, maar is dit misschien een te grote verandering. Kan ik dit wel aan.

    Dit is het verhaal van Allison Susan Stelling wiens leven veranderd door haar droomvakantie die ze maakt met haar vriendin Nikita Iris Kenneth. Twee doodgewone meisjes van 16 jaar uit Nederland die van hun lieve ouders kaarten hadden gekregen voor de One Direction Arena Tour 2013 in Londen.


    Hoop dat je het leuk vindt! :D


    Just being myself and if you don't like what you see, look away.

    -One Direction bestaat niet.
    -Volledig Nederlands.
    -Ik waarschuw niet, neem liever een abo.
    -Harry Edward Styles.
    -Skye Olivia Winters.



    "He has beautiful eyes, a charming smile and very cute curls. He's just perfect."


    Link. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    http://www.quizlet.nl/stories/98307/love-dreams-hope-and-the-real-hard-life--harry-styles/




    love, dreams, hope, and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!


    A Fight Against The Love • Harry Styles

    It’s just a game. No love. No feelings.
    We won’t fall in love.
    So we’ll play the game forever.
    Because we won’t loose.
    Losing is just not an option.


    Written in Dutch, spoken in English
    One Direction exists
    16+

    Every day a new chapter


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Dit is mijn story: hij is net begonnen, dus het is niet moeilijk om op te pakken.
    Retaining my breath. | Harry Edward Styles
    Ik hoop dat je het wat vindt!


    Everything's an illusion