• Ik ben me vandaag wezen inschrijven voor een eigen huis, wat pas vanaf je 18e kan. Maar als je reageert op een huis is de persoon met de langste inschrijftijd degene die als eerst mag kijken en beslissen of hij/zij het wil, daarna gaat het naar de tweede enzovoorts.
    Maar de overheid wil de woningmarkt omhoog schoppen, door middel van jongeren, maar zo krijgen jongeren toch nooit de kans op een eigen huis?
    Want ik wil heel graag op mezelf, en binnenkort heb ik daar ook het geld voor, maar dan kom ik dus nog niet in aanmerking omdat ik zo kort sta ingeschreven.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Feline schreef:
    Dat is niet het rugzakje volgens mij, maar het bedrag dat vrijkomt om eventueel iets leuks te kunnen doen. Zoiets kost een hoop geld en de vergoeding die je krijgt is het pgb. Ik heb zoiets nodig om mij af te leiden van de stress die ik heb.


    Ik heb het even opgezocht, het is wel ongeveer hetzelfde. Het is gewoon bizar dat zoiets verdwijnt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Inderdaad. Ik ben er zelf ook best wel kapot van


    26 - 02 - '16

    Floyd schreef:
    Het is toch best logisch dat degen die het langst ingeschreven staat het eerst mag kijken, of begrijp ik het nu verkeert?


    Je begrijpt me denk ik verkeerd. Natuurlijk is dat logisch. Maar ik bedoel meer van; de woningmarkt moet omhoog. Dat willen ze doen door jongeren, maar die krijgen de kans niet, omdat je inderdaad laag op de lijst staat, maar dat is niet het probleem, als het daaraan ligt heb je zo een huis. Maar je krijgt geen huursubsidie ónder de 23.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Feline schreef:
    Inderdaad. Ik ben er zelf ook best wel kapot van


    Dat begrijp ik. ):


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Je begrijpt me denk ik verkeerd. Natuurlijk is dat logisch. Maar ik bedoel meer van; de woningmarkt moet omhoog. Dat willen ze doen door jongeren, maar die krijgen de kans niet, omdat je inderdaad laag op de lijst staat, maar dat is niet het probleem, als het daaraan ligt heb je zo een huis. Maar je krijgt geen huursubsidie ónder de 23.

    Dat is ergens ook wel logisch, de meeste jongeren kunnen geen huis betalen en komen daardoor in financielen problemen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    (...)
    Dat is ergens ook wel logisch, de meeste jongeren kunnen geen huis betalen en komen daardoor in financielen problemen.


    *financiële
    Maar het gaat hier niet om een koophuis, het gaat om een huurhuis. Het is helemaal niet logisch, vooral niet met die subsidies.


    We'll still love each other, forever and always. <3