• Ik moet (wil eigenlijk, haha) short stories schrijven voor Engels als extra-curricular activity, maar ik ben compleet inspiratieloos na Camp NaNoWriMo in augustus. Ik bedacht me, hier op Q zijn er genoeg mensen met ideeën, dus kom maar op!
    Het maakt niet uit waarover, ik wil graag uit m'n comfort-zone komen, dus alles is prima!
    Alvast bedankt!(krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Als ik je goed begrijp wil jij dus een Engelse short story schrijven, maar je hebt onze hulp nodig. Wil je fanfictie of onbekende personen? Ik ga uit van OP, maar ik vraag het gewoon even.
    I'll think about a storyline! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik weet wel iets, maar ik kan het zelf niet uitschrijven.

    Er is een school. Het is een internaat en mensen zijn erover te spreken, tot ze hun kinderen op moeten halen. Dan zijn ze er namelijk niet meer. De school wordt beheert door een vrouw die niet ouder lijkt te worden terwijl studenten die teruggevonden worden er stok oud uit zien. Nu komt [naam] ook naar die school om eens te onderzoeken wat er aan de hand is en dan blijkt er iets aan de hand te zijn dat alle verstand te boven gaat..


    26 - 02 - '16

    Ephesus schreef:
    Als ik je goed begrijp wil jij dus een Engelse short story schrijven, maar je hebt onze hulp nodig. Wil je fanfictie of onbekende personen? Ik ga uit van OP, maar ik vraag het gewoon even.
    I'll think about a storyline! <3


    Precies. Ik kan geen onderwerp verzinnen, dus ik heb alleen hulp nodig daarbij, een storyline hoeft niet (:
    Geen fanfiction, aub. (:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 18:55 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Feline schreef:
    Ik weet wel iets, maar ik kan het zelf niet uitschrijven.

    Er is een school. Het is een internaat en mensen zijn erover te spreken, tot ze hun kinderen op moeten halen. Dan zijn ze er namelijk niet meer. De school wordt beheert door een vrouw die niet ouder lijkt te worden terwijl studenten die teruggevonden worden er stok oud uit zien. Nu komt [naam] ook naar die school om eens te onderzoeken wat er aan de hand is en dan blijkt er iets aan de hand te zijn dat alle verstand te boven gaat..


    Dat klinkt wel interessant, maar dat wordt dan best een lange 'short story' ;D
    I'll keep it in mind though (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Feline schreef:
    Ik weet wel iets, maar ik kan het zelf niet uitschrijven.

    Er is een school. Het is een internaat en mensen zijn erover te spreken, tot ze hun kinderen op moeten halen. Dan zijn ze er namelijk niet meer. De school wordt beheert door een vrouw die niet ouder lijkt te worden terwijl studenten die teruggevonden worden er stok oud uit zien. Nu komt [naam] ook naar die school om eens te onderzoeken wat er aan de hand is en dan blijkt er iets aan de hand te zijn dat alle verstand te boven gaat..


    I dunno hoe je dat hebt verzonnen, maar AWESOME.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Of ehm...

    Een jonge vrouw die bij de politie werkt krijgt als taak een moord te onderzoeken. Het blijkt een kettingsmoord te zijn. Maar wat als zij er zelf op staat. Komt ze er snel genoeg achter wie het is, of zal ze vermoord worden?


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Of ehm...

    Een jonge vrouw die bij de politie werkt krijgt als taak een moord te onderzoeken. Het blijkt een kettingsmoord te zijn. Maar wat als zij er zelf op staat. Komt ze er snel genoeg achter wie het is, of zal ze vermoord worden?


    Ik ben al wel eens begonnen aan een detective, ik denk dat ik die gewoon in het Engels ga schrijven! Or at least, the first part.
    I like murder (krul)
    Goed idee ! Dankjewel!

    Any more ideas?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:09 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Feline schreef:
    Of ehm...

    Een jonge vrouw die bij de politie werkt krijgt als taak een moord te onderzoeken. Het blijkt een kettingsmoord te zijn. Maar wat als zij er zelf op staat. Komt ze er snel genoeg achter wie het is, of zal ze vermoord worden?


    God, ik moet ook nog eens keer een detective maken. Dan wil ik een rechercheur die Saga Norén versus Lisbeth Salander als persoonlijkheid heeft. [x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    God, ik moet ook nog eens keer een detective maken. Dan wil ik een rechercheur die Saga Norén versus Lisbeth Salander als persoonlijkheid heeft. [x


    Haha só awesome! ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Doe het over een neonazi in Oost-Duitsland die moet verbergen dat ze lesbisch is. Vette shit dude.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Doe het over een neonazi in Oost-Duitsland die moet verbergen dat ze lesbisch is. Vette shit dude.


    Dat is best awesome! (krul)
    Thanks :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ehm...

    Een meisje dat een portemonnee vindt met een kostbaar sieraad erin moet het terugbrengen?

    /slecht idee

    Oke, negeer dat maar. ._.
    Normaal ben ik hier best goed in, maar vandaag is mijn hoofd moe. >.< Sorry. =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    THndALlover schreef:
    Ehm...

    Een meisje dat een portemonnee vindt met een kostbaar sieraad erin moet het terugbrengen?

    /slecht idee

    Oke, negeer dat maar. ._.
    Normaal ben ik hier best goed in, maar vandaag is mijn hoofd moe. >.< Sorry. =)


    Haha, dan kom je morgen terug ;D Altijd bedankt voor het idee, maar het is een beetje oppervlakkig (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb nog een idee! Tam tam taaaaaaam ;3

    Een meisje komt terug van een vakantie en krijgt een auto-ongeluk. Samen met haar broer. Beiden werkten ze in het familie restaurant van hun ouders. Eenmaal daar hebben niet genoeg geld om te overleven en besluiten ze te gaan werken in een wegrestaurant. Dan gebeurt er iets en het meisje wordt beroemd. Zal de beroemdheid haar naar het hoofd stijgen? ...

    Misschien is dat wat? ;3


    26 - 02 - '16

    Het eerste stuk klinkt erg interessant, ik kan wel iets schrijven over ongeluk en verlies, etc! Maar met beroemdheid heb ik niet zoveel. Thanks ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.