• Ik ben alleen thuis. Normaal is dat geen probleem, maar ik heb een van die momenten dat ik alleen maar aan alle horror/thriller/enge films kan denken die ik ooit heb gezien. Vooral in het donker is dat erg fijn, omdat ik sowieso al bang ben van het donker. Ja, ik ben 17 who cares
    Ik hoor enge dingen, ik zie enge schaduwen. Ik ben gewoon bang terwijl ik wéét dat er niks is. Soms ben ik echt een angsthaasje. Dus natuurlijk staan nu alle lichten in huis aan.
    Dit is een van die momenten dat ik heel graag een honkbalknuppel naast mijn bed wil hebben(cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben nu ook alleen thuis, gewoon hard muziek op zetten of ga een leuke film kijken? Ga zoveel mogelijk met mensen praten, dat is ook al rustgevend, ja ik ben net zo'n angsthaas als jou. :')


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb precies hetzelfde als ik alleen thuis ben.
    Meestal zet ik dan de radio aan, of de tv. Of ik ga een hele leuke film kijken, maar dan wel zo'n happy film. Ik hou zelf van dansfilms (step up bijvoorbeeld), dus die zet ik dan meestal op ;p

    Of ga anders met mensen praten? Via quizlet, mail, facebook, of bellen met iemand?


    Inspiration can hit you any time

    Mijn zus is nu thuis, kan ik eindelijk rustig gaan slapen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Waarom heb je een honkbal knuppel nodig als je een goeie koekenpan hebt? Het staat wel een beetje raar, naast je bed maar volgens mij kan je er een goeie mep mee uit delen. Niet dat ik ooit iemand met een koekenpan heb geslagen En ik vind het niet raar dat je al het licht aan hebt, als je kunt zien wat is ben je er misschien minder bang van. Als je bijvoorbeeld iets raars hoort en het is de vloer die kraakt. (Heb ik wel eens gehad)


    Physics is awesome

    Ik ken je probleem. Ik ben 15 en heb een veels te grote fantasie. Ik kijk niet echt horrors, nooit gedaan, niet van plan. Wordt niet bang van detectives, maar ik godsnaam ik weet niet hoe moet ik ook denken aan moordenaars, inbrekers en all what is possible and impossible.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife