• Ik moest de trein in Helmond Brouwhuis hebben, maar daar is dus net iemand voor gesprongen. Omdat ik 5 minuten te laat was weggefietst, heb ik het ongeluk zelf gelukkig echt nét niet gezien, de politie was er al en alles is nu afgezet, maar ik heb wel een hele groep huilende mensen gezien, omdat zij het ongeluk wel hebben zien gebeuren. Geloof me, al die huilende mensen doet je ook echt wat.

    Ik ben dankbaar dat ik het niet heb gezien, maar wel van zo 'dichtbij' moest meemaken, dat het ongeluk nog vers was, zeg maar. Damn, ik ben echt misselijk nu. D:


    everything, in time

    Jeetje, wat erg... Gelukkig maar dat je het niet gezien hebt, maar alsnog veel sterkte.


    Your make-up is terrible

    Vreselijk. Dat soort dingen zijn natuurlijk nooit leuk om mee te maken. Wat een geluk dat je het niet hebt gezien!

    Ah.. wat afschuwelijk.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Jezus, dat vergeet je nooit meer, nee. Het lijkt mij afschuwelijk om mee te maken. Gelukkig dat je wat te laat was weggefietst, dat was achteraf heel goed. Een dikke hug en een kop warme chocola van mij, het zal vast niet het gevoel wegnemen, maar wel een hart onder de riem steken! :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bah, dat lijkt me inderdaad niet leuk. Sterkte. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lioncourt schreef:
    Vreselijk. Dat soort dingen zijn natuurlijk nooit leuk om mee te maken. Wat een geluk dat je het niet hebt gezien!


    i put the fun in funeral

    Lioncourt schreef:
    Vreselijk. Dat soort dingen zijn natuurlijk nooit leuk om mee te maken. Wat een geluk dat je het niet hebt gezien!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Sterkte, een oude klasgenoot van mij is de 19e er voor gesprongen, ben heel dankbaar dat ik het zelf niet gezien heb, maar verdriet heb ik wel.. onbegrijpelijk dat mensen zich zo depressief voelen dat ze zo'n gruwelijke dood krijgen.


    I solemny swear i am up to no good

    Dat lijkt me echt vreselijk, ik ben blij voor je het ongeluk zelf niet hebt gezien. Sterkte.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dankjullie wel allemaal. (:


    everything, in time

    Bah, dat is echt verschrikkelijk. Gelukkig heb je het niet gezien, maar om die emoties te hebben moeten zien moet ook schokkend zijn geweest voor je. Sterkte.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Bah, dat is echt verschrikkelijk. Gelukkig heb je het niet gezien, maar om die emoties te hebben moeten zien moet ook schokkend zijn geweest voor je. Sterkte.


    Zeker, echt. Er waren jongere meisjes die moesten huilen, maar ook oude mensen (en daar heb ik al een zwak voor). Zelfs van die "stoere jongens" hadden het moeilijk.


    everything, in time

    Wat verschrikkelijk! Gelukkig heb je het zelf niet gezien, maar het blijft erg... Sterkte!


    Tijd voor koffie.

    Bagoly schreef:
    (...)

    Zeker, echt. Er waren jongere meisjes die moesten huilen, maar ook oude mensen (en daar heb ik al een zwak voor). Zelfs van die "stoere jongens" hadden het moeilijk.


    Ahh, precies.. Het is zo erg voor hún ook. Daar kun je een behoorlijk trauma aan overhouden. Heel sneu...


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    Jeetje, wat erg... Gelukkig maar dat je het niet gezien hebt, maar alsnog veel sterkte.


    26 - 02 - '16