• Kom ik vandaag op school aan, het eerste uur. Die vrouw zegt, de waterleiding zijn gesprongen dus ik kon geen koffie drinken.
    Alsof dat het ergste is! In ieder geval we konden ook niet meer doorspoelen op de wc en er kwam ook geen water meer uit de kraan. Heel leuk uiteraard. Lopen we naar de 2e les toe. Komt een Bhv'er het lokaal binnen lopen, de school word ontruimt omdat er geen water meer is. We zaten gelukkig op de 3e en die werd als eerst leeg gehaald. Dus toen vielen mooi de laatste zeven uur uit. Dus dat doen we echt wel even vaker (vind ik)


    ©1998

    =O
    Mazzel! Waarom overkomt mij dat nooit? T-T


    i put the fun in funeral

    Haha fijn!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Haha, fijn!
    Ik had vandaag eerste twee uur duits (de lessen duren 70 minuten, dus dat is twee uur en twintig minuten duits T_T), maargoed, we hadden ontruimingsoefening tijdens het 2e uur, toen hadden we een halfuurtje duits het tweede uur :D

    Anyway, dat is wel echt heel chill ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 15:59 ]


    Tijd voor koffie.

    Mwoah, ik vind het niet zo erg om naar school te gaan. XD
    Ik heb maar twee dagen les en eigenlijk mis ik mijn oude school, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    dat wil ik ook!
    Al kan ik deze week niet klagen, want door de uitwisseling in de tweede vallen een heleboel van onze lessen uit. Mag ook vaker gebeuren.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Audacity schreef:
    =O
    Mazzel! Waarom overkomt mij dat nooit? T-T


    26 - 02 - '16

    Ik mag ook niet echt klagen, ik heb op de maandag, donderdag, zaterdag en zondag vrij.

    Wij hebben wel eens stormvrij gehad. En ook 2 keer vrij omdat de kachel de kou niet aankon en er gewoon mee stopte waardoor de school ijskoud is en dan mag je geen les geven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Wij hebben wel eens stormvrij gehad. En ook 2 keer vrij omdat de kachel de kou niet aankon en er gewoon mee stopte waardoor de school ijskoud is en dan mag je geen les geven.

    Bij ons hadden ze de kachel de hele herfstvakantie uitgelaten, waardoor hij drie dagen erna nóg niet werkte. Moesten we met klappertanden de les in x'D.

    OT: Wel lekker dat er zó veel uren uitvielen.


    The odds are néver in our favor.

    Geniaal.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Bij ons hadden ze de kachel de hele herfstvakantie uitgelaten, waardoor hij drie dagen erna nóg niet werkte. Moesten we met klappertanden de les in x'D.

    OT: Wel lekker dat er zó veel uren uitvielen.

    Vanaf een bepaalde temperatuur mag er geen les meer gegeven worden hé?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Vanaf een bepaalde temperatuur mag er geen les meer gegeven worden hé?

    Ik denk niet dat de temperatuur zó laag was, maar hij zat denk ik wel tegen de grens aan.


    The odds are néver in our favor.

    Audacity schreef:
    =O
    Mazzel! Waarom overkomt mij dat nooit? T-T

    Vandaag had een vriend van me maar één uur les en omdat zijn reistijd langer was mocht-ie thuisblijven :c Oneerlijkheid.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hgv right?


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat de temperatuur zó laag was, maar hij zat denk ik wel tegen de grens aan.

    Aaah okay. Dat is nog kutter xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.