• Sinds een korte tijd wil ik weer eens covers maken, als je belang hebt mag je hier reageren en dit lijstje invullen. Met sterretje is verplicht.

    *Titel:
    *Tekst:
    *Plaatjes (ik wil ook wel zelf zoeken maar geef duidelijk aan wat je wilt.)
    Samenvatting verhaal:
    Sfeer:



    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 13:49 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Sorry ik was ziek en heb niet echt meer naar de covers gekenen, willen jullie er nog steeeds 1?


    I'm a fighter, let me go.

    xVanilla schreef:
    *Titel: Vergif • One Direction
    *Tekst: /
    *Plaatjes: 1
    2
    3
    En iets wat er nog bij past
    Samenvatting verhaal:/
    Sfeer: Gemeen, Liefde, Haat

    ME WANTS A COVER!!!!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 10:05 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Clato2 schreef:
    Sorry ik was ziek en heb niet echt meer naar de covers gekenen, willen jullie er nog steeeds 1?

    nee, sorry heb al een andere bedankt voor de moeite!
    sorry!


    Be yourself, then you reach the most!

    Theep schreef:
    Titel: You don't feel the rain standing under an umbrella

    *Plaatjes: Ehm, zou jij voor me kunnen zoeken?? Het meisje heb ik geen echt uiterlijk voor dus dat zou iedereen kunnen zijn, ze is rond de 21. En een foto van Harry Potter.

    Samenvatting verhaal: Het gaat over een meisje die verliefd is op Harry Potter. Maar het is dus in het echt leven, dus ze is verliefd op een boek character. Het is een one-shot en aan het einde verbrandt ze de boeken.

    Sfeer: Een beetje sad, verdrietig...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Tekst: Geen
    Cover horizontaal of verticaal? Horizontaal
    Username erop? Ja/nee
    Foto's:


    het rechter elfje van de laatsete.

    en graag zoeken; een plaatje van 2 fantasyplaneten.
    Extra's: de boot vaart dus in de ruimte van planeet naar planeet.
    en nog een vraagje :$ als het niet te veel moeite is zou je dan 1 zonder de laatste foto van t elfje en 1 met willen doen?
    Eventuele korte samenvatting verhaal: x

    dankje! x

    Door school heb ik niet veel tijd meer om covers te maken, alleen als het dringent is kan ik wat voor je in elkaar zetten.


    I'm a fighter, let me go.

    Ahhw jammer...
    Ik vind die van u erg mooi en heb m eigenlijk wel nodig voor mijn nieuwe fantasy story..
    Jammer.. :'(

    Oh sorry ik zat op t verkeerde forum ..

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:32 ]


    16 - 09 - '17

    BeYourselvex schreef:
    Ahhw jammer...
    Ik vind die van u erg mooi en heb m eigenlijk wel nodig voor mijn nieuwe fantasy story..
    Jammer.. :'(


    *je.


    Als je hem hard nodig hebt kan ik morgen avond wel 1tje voor je in elkaar zetten.


    I'm a fighter, let me go.

    TeamStiles schreef:
    Maybe later but damn, you really make nice covers ! (: - abo dan maar op dit topic ^^ -


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Clato2 schreef:
    (...)

    *je.


    Als je hem hard nodig hebt kan ik morgen avond wel 1tje voor je in elkaar zetten.

    Dat zou wel heel fijn zijn <3

    Ik snap niet bepaald wat je wilt..


    I'm a fighter, let me go.

    *Titel: Gezworen vijanden?
    *Tekst: Gezworen vijanden?
    *Plaatjes (ik wil ook wel zelf zoeken maar geef duidelijk aan wat je wilt.) Ik wil graag dat foto's van Fred, George en Draco in een foto verwerkt worden, samen met onderstaande foto:
    http://www.google.nl/imgres?q=sad+girl&um=1&hl=nl&sa=N&tbm=isch&tbnid=AAtm9hH3bA4aBM:&imgrefurl=http://www.desiglitters.com/sad/sad-girl/&docid=rH73h2uw7prf0M&imgurl=http://www.desiglitters.com/wp-content/uploads/6311/6311.gif&w=436&h=421&ei=8ddyUJr8KuWv0QXppIGYCA&zoom=1&iact=hc&vpx=202&vpy=303&dur=16190&hovh=221&hovw=228&tx=129&ty=84&sig=106400278986749008181&page=2&tbnh=162&tbnw=192&start=19&ndsp=24&ved=1t:429,r:18,s:19,i:232&biw=1280&bih=709
    De glitters in de bloem hoeven niet te bewegen en het oog het liefst groen.
    Van de jongens graag foto's waar ze niet meer zo kinds zijn. (: Voor de rest maakt het niet zoveel uit.
    Samenvatting verhaal: Aenea komt in haar zevendejaar voor het eerst op Zweinstein. Ze raakt bevriend met zowel Draco als de tweeling en beiden kunnen elkaars bloed wel drinken.
    Sfeer: Iets wat een beetje rivaliteit uitstraalt. Een beetje een donkere sfeer, in het verhaal vechten (ook letterlijk) de jongens om haar.

    Als je er wat mee wil doen, heel graag. Zo niet dan hoor ik het ook graag want dan ga ik op zoek naar iemand anders. ;D

    Maar ik vind dat jij wel hele mooie covers maakt. ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 15:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Prologue schreef:
    *Titel: Gezworen vijanden?
    *Tekst: Gezworen vijanden?
    *Plaatjes (ik wil ook wel zelf zoeken maar geef duidelijk aan wat je wilt.) Ik wil graag dat foto's van Fred, George en Draco in een foto verwerkt worden, samen met onderstaande foto:
    http://www.google.nl/imgres?q=sad+girl&um=1&hl=nl&sa=N&tbm=isch&tbnid=AAtm9hH3bA4aBM:&imgrefurl=http://www.desiglitters.com/sad/sad-girl/&docid=rH73h2uw7prf0M&imgurl=http://www.desiglitters.com/wp-content/uploads/6311/6311.gif&w=436&h=421&ei=8ddyUJr8KuWv0QXppIGYCA&zoom=1&iact=hc&vpx=202&vpy=303&dur=16190&hovh=221&hovw=228&tx=129&ty=84&sig=106400278986749008181&page=2&tbnh=162&tbnw=192&start=19&ndsp=24&ved=1t:429,r:18,s:19,i:232&biw=1280&bih=709
    De glitters in de bloem hoeven niet te bewegen en het oog het liefst groen.
    Van de jongens graag foto's waar ze niet meer zo kinds zijn. (: Voor de rest maakt het niet zoveel uit.
    Samenvatting verhaal: Aenea komt in haar zevendejaar voor het eerst op Zweinstein. Ze raakt bevriend met zowel Draco als de tweeling en beiden kunnen elkaars bloed wel drinken.
    Sfeer: Iets wat een beetje rivaliteit uitstraalt. Een beetje een donkere sfeer, in het verhaal vechten (ook letterlijk) de jongens om haar.

    Als je er wat mee wil doen, heel graag. Zo niet dan hoor ik het ook graag want dan ga ik op zoek naar iemand anders. ;D

    Maar ik vind dat jij wel hele mooie covers maakt. ^^


    Laat maar, iemand anders heeft al een cover gemaakt waar ik heel tevreden mee ben. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    *Titel: Never grow up. -Zayn Jawaad Malik.
    *Tekst: "I won't let nobody hurt you... And nobody will break your heart." (Als het te lang is hoeft de laatste zin niet.:$)
    *Plaatjes (ik wil ook wel zelf zoeken maar geef duidelijk aan wat je wilt.)
    Moeder en kind, maar de moeder moet redelijk jong zijn. Gezichten het liefst niet zichtbaar. Zayn mag erop, maar het is niet per se nodig.
    Samenvatting verhaal: Yasmin Wilson en haar dochter Zara hun leven verandert compleet als een onbekende jongen hun in huis neemt. Yasmin doet alles om haar dochtertje te beschermen tegen de grote gevolgen van haar eigen fouten.
    Sfeer: Koel, maar wel een connectie tussen moeder en kind.

    Alvast bedankt en succes!!(H) Sorry als ik heel irritant of lastig ben.:$ Als je nog vragen hebt kun je dat altijd zeggen. En neem vooral je tijd, het hoeft niet meteen af of zo...


    Reading a good book is like taking a journey.