• Hoe cheesy wil je 'n titel hebben.

    Ja, het houdt niet op! Er gebeurt vanalles in de brugklas!
    Als eerste.
    Ik ging met twee vriendinnen naar deze school en we zitten met z'n drieën in een klas.
    Alleen schelden ze elkaar verrot en trekken ze elke keer met elkaar op, met als gevolg dat ik er een beetje als hondje achteraan loop. ;__; En hun maar volhouden dat ze absoluut geen (beste) vriendinnen, maar aardsvijanden zijn. *facepalm*
    En vandaag werd ik een paar keer dik genoemd. Zegt het meisje wat een chocoladereep zit te eten nu. Dat boeit me niet zoveel, maar ik wist eerst niet of het over mij ging dus ik vroeg aan één van die twee vriendinnen of ze het over mij hadden. Zegt ze droog:
    'Oh, ja, dat ging over jou. Ik hoorde ze allemaal grappen maken.'
    Nou, als ik hoorde dat ze over een vriendin grappen zaten te maken had ik er wel iets van gezegd hoor, anders. >__>
    En vandaag moesten we twee rondjes om een meer (?) rennen, één rondje is zo'n 2,5 km, volgens mij. Zei iemand.
    Ik kwam helemaal hijgend als laatste aan, haha. Heb er 30 minuten over gedaan. Problemen met ademen, steeds gevoel dat ik moest overgeven. Iemand in onze klas had zelfs overgegeven, en de leraar maar op z'n fietsje voorbij komen, zeggen dat je moet lopen, niet wandelen. .__."

    Pluspuntje: bijna heel de klas vind mijn tekeningen awesome. :"D De twee uur tekenen per week zijn blijkbaar mijn 15 minutes of fame.

    En bij die twee jongens die me dik noemden had ik trouwens later zoiets van:


    Ahaha.

    Thankgod zijn er twee andere meiden die wel (echt) vriendinnen zijn, ookal ken ik ze iets van een maand nu.

    If you just read the whole thing, you're awesome.

    ik ben awesome :D maar even serieus, als je vriendin zoiets lulligs zegt, moet je er over na gaan denken of ze wel écht een goede vriendin is....


    live your life like it's your last day

    I'm awesome. :Y)
    Ach, de brugklas. Het is inmiddels twee jaar geleden dat ik voor het eerst naar de middelbare school ging, maar ik kan me nog haarscherp herinneren wat een verwarrende tijd dat was. Geloof me, school wordt nog wel leuker. In het begin krijg je alleen alles tegelijk op je af. x'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben awesome. ^^
    Ahh, de brugklas. Nu ik in het 4e zit, lijkt dat plots zo lang geleden! Vooral als ik de brugklassers met grote tassen door de gang zie dartelen, haha. De eerste paar weken van de brugklas vond ik echt vreselijk, maar uiteindelijk viel het best mee en dan is het jaar zo weer om. :')

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 22:23 ]


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Haha, succes...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    haha, oh, brugklas... memories!!
    Tja, dit is hoe aardig kinderen tegenwoordig tegen elkaar zijn, helaas :(


    -

    Wiarda schreef:
    I'm awesome. :Y)
    Ach, de brugklas. Het is inmiddels twee jaar geleden dat ik voor het eerst naar de middelbare school ging, maar ik kan me nog haarscherp herinneren wat een verwarrende tijd dat was. Geloof me, school wordt nog wel leuker. In het begin krijg je alleen alles tegelijk op je af. x'D


    Klopt, de brugklas en hara bruggerbewoners brengen nogal blues met zich mee.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tsja...
    brugklas is meestal wel zon moment dat alle meiden ruzie maken met elkaar en alleen de populairste bitches "leuk genoeg" zijn. Vooral jezelf blijven, uiteindelijk heb je daar het meeste aan :Y)
    maakt niet uit wat anderen zeggen <3


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Die brugklassers van tegenwoordig worden ook steeds kleiner, en ben dr vrij zeker van dat ik de afgelopen 2,5 jaar niet veel meer ben gegroeid.

    Dat is voor mij alweer 3 jaar geleden.. Pff, ik mis die tijd. Toen ik in de brugklas zat was het saai. Alleen onze klas was echt overheersend, we waren never bang voor hogere klassen en waren 'arrogante' brugklassers met een grote bek. En dat is nooit opgehouden. :Y) Nouja ik mis het wel, het 4e jaar is toch wel een stuk lastiger.... D:


    Life is a beautiful struggle

    ChetUbetcha schreef:
    Tsja...
    brugklas is meestal wel zon moment dat alle meiden ruzie maken met elkaar en alleen de populairste bitches "leuk genoeg" zijn. Vooral jezelf blijven, uiteindelijk heb je daar het meeste aan :Y)
    maakt niet uit wat anderen zeggen <3


    Dit dus. En daar ben ik ongeveer vijf jaar te laat achter gekomen, dus ik hoop dat jij slimmer bent dan ik. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Pfff de brugklas is alweer vijf jaar geleden voor mij. Dat was denk ik het leukste (en makkelijkste) jaar.


    Take risks and conquer your fears.

    Jieber schreef:
    Dat is voor mij alweer 3 jaar geleden.. Pff, ik mis die tijd. Toen ik in de brugklas zat was het saai. Alleen onze klas was echt overheersend, we waren never bang voor hogere klassen en waren 'arrogante' brugklassers met een grote bek. En dat is nooit opgehouden. :Y) Nouja ik mis het wel, het 4e jaar is toch wel een stuk lastiger.... D:

    Nou als iemand van hogere klas een opmerking zou maken zou ik ook wel terugbekken hoor. :Y) Terugbekken, was een woordkeuze. >__>