• De thema is "I'm a survivor" en heeft iemand suggesties voor wat ik aan kan doen?
    Die zelfde avond zal de leerlingen vereniging gekozen worden waar ik bij kan zitten, dus word ik misschien het podium op gevraagd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Go naked


    Don't try to get me down.

    Wat een raar thema.. Ik weet er iig niks bij.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daar stel je een moeilijke vraag :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hij is based op destiny's child (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Een beetje leger-achtig. Met zo'n band om je hoofd en een camouflagebroek?


    I am an idiot, I move.

    Gazzaniga schreef:
    Een beetje leger-achtig. Met zo'n band om je hoofd en een camouflagebroek?


    Daar zat ik ook aan te denken. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gazzaniga schreef:
    Een beetje leger-achtig. Met zo'n band om je hoofd en een camouflagebroek?


    I like that idea


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lol, let op hoor; Het Rijks doet zo'n thema, over drie schoolfeesten doet het Roncalli hetzelfde - gewoon, omdat het kan en mijn oude school geen originaliteit kent.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Het vrijheidsbeeld van Amerika. Haha. Of superman! [/andere superheld]. of dat je helemaal een geraffelde broek aan doet, modderig uitgelopen make-up op hebt, nep-wonden en dat je dan doet dat je de overlevende van een plane crash o.i.d. bent. Dat laatste zou ik tof vinden.


    Aan niets denken is ook denken.

    Zombie apocalypse survivor! *O*

    Aria schreef:
    Lol, let op hoor; Het Rijks doet zo'n thema, over drie schoolfeesten doet het Roncalli hetzelfde - gewoon, omdat het kan en mijn oude school geen originaliteit kent.

    Hahaha, je hebt helemaal gelijk! :'D

    Maar goed, als ik jou was zou ik een leuk jasje met een camouflageprint aanschaffen. Zelf wil ik dat namelijk heel graag hebben en het past prima bij het thema. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Gazzaniga schreef:
    Een beetje leger-achtig. Met zo'n band om je hoofd en een camouflagebroek?


    None but ourselves can free our minds.

    Uneventful schreef:
    Hij is based op destiny's child (:

    Dat was het eerste waar ik aan dacht! BEYONCEEEE D:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Neem een wit groot hemd en gooi er wat strategisch geplaatst bloed overheen. Cheap and awesome.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Neem een wit groot hemd en gooi er wat strategisch geplaatst bloed overheen. Cheap and awesome.


    Ecoline doet het erg goed daarvoor :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.