• De thema is "I'm a survivor" en heeft iemand suggesties voor wat ik aan kan doen?
    Die zelfde avond zal de leerlingen vereniging gekozen worden waar ik bij kan zitten, dus word ik misschien het podium op gevraagd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gazzaniga schreef:
    Een beetje leger-achtig. Met zo'n band om je hoofd en een camouflagebroek?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Een bruin shortje, met zwarte schoenen en een zwart topje. Ook iets met legerprint en van die zwarte strepen op je wangen hahah!

    Ga als Captain America. Misschien iets met het leger, inderdaad. Dat klinkt wel leuk. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Doe een simpele, maar elegante zwarte jurk aan met een legerjas eroverheen, en kisten(:


    Food.

    Gazzaniga schreef:
    Een beetje leger-achtig. Met zo'n band om je hoofd en een camouflagebroek?

    Daar moest ik ook meteen aan denken.
    En als je liever een jurk/rok dan broek wilt, kies dan iets in een groentint?


    Inspiration can hit you any time

    Wiarda schreef:
    Ga als Captain America. Misschien iets met het leger, inderdaad. Dat klinkt wel leuk. (:


    Hahaha omg captain America :"D
    Draagt iedereen een hotpants, kom ik daar in zo'n strak costuum met een plastic schild


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Aria schreef:
    Lol, let op hoor; Het Rijks doet zo'n thema, over drie schoolfeesten doet het Roncalli hetzelfde - gewoon, omdat het kan en mijn oude school geen originaliteit kent.


    De leerlingen vereniging van roncalli moet idd echt meer inspiratie krijgen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    De leerlingen vereniging van roncalli moet idd echt meer inspiratie krijgen.

    Trololol, mijn buurjongen die is hoofd daarvan, HAHA. Maar die schoolfeesten zijn ook zo duur, echt, ik ging er nooit heen, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hahaha omg captain America :"D
    Draagt iedereen een hotpants, kom ik daar in zo'n strak costuum met een plastic schild

    Ga dan als de Hulk. Dan hoef je alleen een hotpants aan en jezelf even groen te verven. x)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 23:26 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Scharry schreef:
    Doe een simpele, maar elegante zwarte jurk aan met een legerjas eroverheen, en kisten(:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ga dan als de Hulk. Dan hoef je alleen een hotpants aan en jezelf even groen te verven. x)


    Laten we die superhelden achterwege laten. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.