• Hallo allemaal!

    Ik had laatst een droom en ik zit er aan te denken om het uit te werken in de vorm van een RPG. Dit was mijn droom:

    (Het begin speelt zich af in het jaar 3000, gewoon om het iets realistischer te maken. Tijdreizen kan in deze tijd namelijk nog niet)

    Het [...naam van een school/college/universiteit...] heeft een prijs gewonnen. De prijs is een tijdreis de geschiedenis in van de Franse Revolutie. Een aantal mensen zijn echter verdwenen in het tijdstip, vooral de mensen die de regerende functies bekleden. Deze plekken moeten de leerlingen innemen. Ze mogen al die tijd ook wonen in het Versailles. Wat ze echter niet weten is dat ze zolang in de tijd blijven hangen, tot ze de revolutie gewonnen/overleefd hebben. Zodra dit ze niet lukt, begint alles opnieuw en zijn ze alles wat ze aan kennis opgedaan hadden weer kwijt. Als ze hier wel in slagen mogen ze terugreizen naar het heden en ligt hier een grote geldprijs op hen te wachten.

    So... Wat vinden jullie hiervan?

    Uitwerken ja/nee?
    Welke woordenlimiet zouden jullie willen?

    Voor de beginners:
    In deze twee topics staat hoe RPG'en werkt. (1 en 2)


    De RPG is inmiddels gestart!
    Het rollentopic!

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 21:19 ]


    26 - 02 - '16

    Oh ja: welke woordenlimiet zouden jullie willen?


    26 - 02 - '16

    Het lijkt mij leuk! (:
    Qua woorden maakt het mij niet heel veel uit, zolang het maar niet heel kort of heel lang is. (:
    x


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Het lijkt mij leuk! (:
    Qua woorden maakt het mij niet heel veel uit, zolang het maar niet heel kort of heel lang is. (:
    x


    YAY!
    Ja, qua woordaantal moet het voor mijn idee vooral niet te kort zijn. Bedankt voor je reactie!


    26 - 02 - '16

    Het lijkt me interessant, maar ik snap nog niet alles... Het is een beetje onduidelijk. Maar ik ben heel erg in de RPG sfeer, dus als het wat duidelijk kan dan zou dat fijn zijn.
    Woordenlimiet vind ik wel fijn als dat wat langer zou zijn, want meestal is het niveau ook wat hoger (ja ik ben hier kieskeurig in, en een beetje bitchy...)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    Het lijkt me interessant, maar ik snap nog niet alles... Het is een beetje onduidelijk. Maar ik ben heel erg in de RPG sfeer, dus als het wat duidelijk kan dan zou dat fijn zijn.
    Woordenlimiet vind ik wel fijn als dat wat langer zou zijn, want meestal is het niveau ook wat hoger (ja ik ben hier kieskeurig in, en een beetje bitchy...)


    Ik moet het ook nog verder uitwerken. Het gaat er vooral om of mensen het nu al interessant vinden.

    Is een woordenminimum van 200-300 woorden iets? Daar zat ik zelf aan te denken namelijk.


    26 - 02 - '16

    Klinkt leuk. Ik zou er aan meedoen (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Klinkt leuk. Ik zou er aan meedoen (:


    Yaay c:


    26 - 02 - '16

    Ik hou van de Franse Revolutie, dus ik zou meedoen. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Roku schreef:
    (...)

    Ik moet het ook nog verder uitwerken. Het gaat er vooral om of mensen het nu al interessant vinden.

    Is een woordenminimum van 200-300 woorden iets? Daar zat ik zelf aan te denken namelijk.


    Ik denk dat 200-300 genoeg is. Anders krijg je denk ik mensen die heel erg overdreven gaan doen omdat ze anders niet aan het limiet komen. En dat vind ik persoonlijk nogal storend om te lezen.

    Zeg je het als hij online komt? ^^


    wat was dit ookalweer

    Miserables schreef:
    Ik hou van de Franse Revolutie, dus ik zou meedoen. c:



    YAAAY, nog een belangstellende ;D

    Armastus schreef:
    (...)

    Ik denk dat 200-300 genoeg is. Anders krijg je denk ik mensen die heel erg overdreven gaan doen omdat ze anders niet aan het limiet komen. En dat vind ik persoonlijk nogal storend om te lezen.

    Zeg je het als hij online komt? ^^


    Sure, ik zal het melden (:


    26 - 02 - '16

    Ik vind geschiedenis echt awesome, dus het lijkt me een leuk idee :)


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Adamlicious schreef:
    Ik vind geschiedenis echt awesome, dus het lijkt me een leuk idee :)


    Awesome (:


    26 - 02 - '16

    Cool idee ik wil wel mee doen + revoluties zijn cool.
    En zorry als dit heel sadisties klonk
    X

    Katherine160 schreef:
    Cool idee ik wil wel mee doen + revoluties zijn cool.
    En sorry als dit heel sadistisch klonk
    X


    Ik vind revoluties ook heel cool, daardoor kwam ik ook op dit idee. Heb je al enige ervaring met rpg'en? (aangezien je nog maar één post hebt op dit account)


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Ik vind revoluties ook heel cool, daardoor kwam ik ook op dit idee. Heb je al enige ervaring met rpg'en? (aangezien je nog maar één post hebt op dit account)


    Ik heb eigg niet echt ervaring ermee.......$:
    Feeling dumb right now $:
    Wil je het meteen ook aan mij uitleggen? :$

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 19:36 ]


    wat was dit ookalweer