• Jep, ik heb nét het eerste boek uit -I know, ik ben laat. Beter laat dan nooit, nee? En wauw, dat boek was goed! Ik kan echt niet wachten om met het tweede te beginnen. Het tweede en derde boek ben ik trouwens vandaag nog gaan kopen, aangezien ik maar een paar dagen over dit boek had gedaan en het dus niet lang meer ging duren voor hij uit ging zijn. Maar ik had eerst de film gezien, en ik vond de film wel zéér teleurstellend in vergelijking met het boek. Er zijn ontelbaar veel dingen die niet in de film getoond worden (ik weet dat dit in de meeste gevallen zo is, maar het viel me nu extreem op). Wat niet laat staan dat Josh Hutcherson aka. Peeta Mellark extreem cute is :3 Whoo, ik kan niet wachten om straks in 'Vlammen' te beginnen. MAAR DUS!
    Welk boek van de drie vonden jullie het beste?
    Wat vinden jullie van het boek vergeleken met de film?
    Wat is in het algemeen dus beter: het boek of de film?
    Ik ben benieuwd naar jullie meningen!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    (...)
    Ik vind persoonlijk dat Gale zowel in het boek als in de film als een goede vriend overkomt..


    In de film toch minder vind ik. Naja, maby dat i in de 2e film meer in beeld komt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    In de film toch minder vind ik. Naja, maby dat i in de 2e film meer in beeld komt.

    Misschien omdat Gale alleen maar even in het begin in de kijker werd gezet. Wie zal het zeggen D:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    (...)
    Misschien omdat Gale alleen maar even in het begin in de kijker werd gezet. Wie zal het zeggen D:


    Ja, dat vooral..


    Aan niets denken is ook denken.

    Lenah schreef:
    Ik vind het beste boek het tweede boek.
    En natuurlijk is het boek beter dan de film, maar ik vond de film ook echt heel goed. Ze hebben echt hun best gedaan om details erin te verwerken, en er zijn directe quotes uit het boek in verwerkt.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik moet nog lezen.
    Laat he :p

    Kalippo schreef:
    Ik moet nog lezen.
    Laat he :p

    Ik ben daarjuist begonnen in het tweede boek.
    Gewoon de boeken gaan kopen en beginnen, het eerste boek is echt geweldig!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik vond het eerste boek verreweg het best, het tweede boek was ook wel leuk maar van het derde boek snapte ik echt niks ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik kan echt niet kiezen. Ze waren alle drie geweldig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bronx schreef:
    (...)
    Welk boek van de drie vonden jullie het beste?
    Wat vinden jullie van het boek vergeleken met de film?
    Wat is in het algemeen dus beter: het boek of de film?
    Ik ben benieuwd naar jullie meningen!

    In boek 1 verwachte je totaal niet wat er in boek 2 en drie gebeurt; ze zijn dus echt totaal anders. Maar als ik echt moest kiezen zeg ik dat boek twee het beste.
    Ik vind sowieso boeken beter dan films. En in de THG film is er echt veel weggelaten; Avoxmeisje, Madge, Peeta die zijn been niet verliest.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb ze al een tijdje geleden uitgelezen (alledrie in dezelfde week, zo verslavend zijn ze), en ik vond het tweede boek het minst. Het voelde voor mij alsof het tweede boek een opvulling was om het eerste met het derde te verbinden. Ik vind persoonlijk het derde boek het beste, die heeft het meeste diepgang en dan kun je je echt inleven met het verhaal. Daarin vind ik Katniss ook leuker, omdat ze dan het meeste 'echt' is, zeg maar. =3
    Maar geen spoilers! Ga maar lekker lezen en geniet! :D


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Kyoshi schreef:
    (...)
    In boek 1 verwachte je totaal niet wat er in boek 2 en drie gebeurt; ze zijn dus echt totaal anders. Maar als ik echt moest kiezen zeg ik dat boek twee het beste.
    Ik vind sowieso boeken beter dan films. En in de THG film is er echt veel weggelaten; Avoxmeisje, Madge, Peeta die zijn been niet verliest.


    Peeta verliest zijn been niet in het eerste boek.


    Physics is awesome

    THndALlover schreef:
    Ik heb ze al een tijdje geleden uitgelezen (alledrie in dezelfde week, zo verslavend zijn ze), en ik vond het tweede boek het minst. Het voelde voor mij alsof het tweede boek een opvulling was om het eerste met het derde te verbinden. Ik vind persoonlijk het derde boek het beste, die heeft het meeste diepgang en dan kun je je echt inleven met het verhaal. Daarin vind ik Katniss ook leuker, omdat ze dan het meeste 'echt' is, zeg maar. =3
    Maar geen spoilers! Ga maar lekker lezen en geniet! :D


    Het derde boek vond ik het minst en het tweede vond ik ook wel interessant maar de eerste vond ik echt het beste.


    Physics is awesome

    Dat staat er ook 'Peeta die zijn been NIET verliest'.
    Spoilers, maar Peeta had een infectie die hem zijn been had kunnen kosten, had hij geen medicatie gekregen. In de film zie je dat niet zo goed, dat het zo ernstig was, dat bedoelde ze.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Oczy schreef:
    (...)

    Het derde boek vond ik het minst en het tweede vond ik ook wel interessant maar de eerste vond ik echt het beste.


    Ja, het eerste heeft wel het meest het 'The hunger games' gevoel, dat klopt, dus wat dat betreft is die wel het beste.
    Ik vind het derde boek het beste omdat die het meest 'volwassen' is, het heeft er echt mee te maken dat ze dingen moeten overleven, in de buitenwereld én in zichzelf, daarom vind ik die het beste. =3
    Waarom vond je het derde boek het minst dan? =3


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!