• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sophie Amandou
    'Oke we gaan wel shoppen.' lach ik en loop weer naar het huisje om mijn portefeuille te pakken. Ik steek die in mijn tas samen met mijn gsm en loop weer naar buiten. 'Taxi?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik kniik en reneven naar het huisje, Ik pak mijn tas even en check of alles er in zit. Gelukkig zit alles er ook echt in en ren ik weer naar buiten. "Ik denk het wel, toch?? Zal ik even bellen?" Vraag ik met mijn telefoon al in mijn hand.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    Ik geniet van zijn aanrakingen en laat mijn mond afzakken naar zijn hals waar ik plagend kusjes druk en zuig maar altijd net geen zuigzoen zet. Ik laat mijn handen over zijn sixpack gaan en blijf hem plagen.

    Samuel
    Ik probeer niet te zwichten voor zijn blik wat me met moeite lukt. 'Frans hoe moet ik nu naar binnen? Ik kan me niet afdrogen.' zeg ik.

    Allie Veronica Summer
    Ik concentreer me nu volledig op het pijpen en probeer het zo goed mogelijk te doen. Ik heb het nog maar één keer gedaan en dat is al een tijdje geleden.
    Zachtjes streel ik mijn handen over zijn billen. Gewoon om iets te doen.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 22:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sophie Amandou
    'Ja doe maar.' glimlach ik en ga op een bankje zitten.
    Ik kijk wat om me heen en zak wat achteruit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik bel vrolijk een taxi. Ik moest me best doen om niet schreeuwerig te doen, aangezien het best lang geleden was dat ik ging shoppen. "Ik heb er zo een zin in. Maar moeten we niet iemand meenemen om de tassen te dragen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sophie Amandou
    Ik grijns 'Wie heb je in gedachten?' vraag ik lachend. Ik denk niet dat één van de jongens hier een pakezel wil spellen maar wie weet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    "Weet ik niet. Random vragen wie ermee wil helpt meestal wel." Zeg ik grinnikend. We konden iemand mee vrasgen en dan zouden ze nee of ja kunnen zeggen. Toch had ik het idee dat ik sommige niet mee wou.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sophie Amandou
    'Oke dan.' zeg ik en spring recht. Ik kijk om me heen op zoek naar een "slachtoffer" en zie een jongen lopen. Drew of zo. 'He wil je mee shoppen?' vraag ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    ik heb eerst de neiging om te zeggen dat Jake of Dan best wel wil, maar als ik de awkwardness van van morgen herinner knik ik toch maar. "Ik moet zeker jullie tassen dragen?" Vraag ik en zucht. "Tuurlijk, ik verveel me anders toch."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sophie Amandou
    Ik grinnik en haak mijn arm door de zijne. 'Goed geraden. En je mag je mening geven over kleren als je wil.' Ik huppel half naar buiten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    "Ge-wel-dig!"Zeg ik heel erg overdreven en schud lachend mijn hoofd. "Dan wil ik wel wat drinken halen." Mompel ik zacht. Ik loop vrolijk naar de ingang of uitgang of wat dan ook en zie een taxi aankomen. "Yay. Shoppen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sophie Amandou
    Ik lach en stap in. Ik laat me wegzakken in de zetels en zeg de winkelstraat.
    Ik glimlach. 'Yeey shoppen.' zeg ik Drew na;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik schud mijn hoofd even lachend en ga ook zitten. Ik zak een beetje onderuit. "Weet je, meesta lals ik ga shoppen koop ik best wel veel, dus zal dat wel in die kleine kleding kast passen?" Zegt Saphire die ook gaat zitten. Oke, dat was dus denk ik een rijkeluis kindje. Ik haal mijn schouders even op.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sophie Amandou
    'Je mag de mijne gebruiken, ik zal mijn kleren wel in mijn koffer laten.' zeg ik simpel en laat mijn hoofd leunen tegen het raam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik draai me even weg van het raam. "Dat kan niet, dat is zonde van je mooie kleren." Zeg ik nadenkend. Ik kijk even naar mijn nagels die trouwens nu precies de zelfde kleur blauw waren als mijn haar.


    We've lived in the shadows for far too long.