• Ik wil hier even iets aan iedereen vertellen. En dan vooral aan alle One Direction fans. De laatste tijd zijn er steeds meer quizzen met in de titel ben je een directioner/directionater. Bij de meeste quizzen heb je dan 2 uitkomsten. Directioner of Directionater. Maar ook is er zo ontiegelijk veel ruzie over de laatste tijd. En persoonlijk vind ik dat het moet stoppen! Er zijn zoveel mensen die als uitkomst 'Directionater' krijgen en er woest op reageren. Ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook wel eens op reageer, omdat het nergens op slaat. Hoe kan je zo snel over een fan oordelen. Er is steeds meer ruzie over en ik vind dat het nu moet stoppen. Nu zullen er mensen zijn die het met me eens zijn, maar ook mensen die het er niet mee eens zijn. Voor de mensen die bij die 2de groep horen wil ik vragen WAAROM? waarom vinden jullie niet dat het directioner/directionater gedoe moet stoppen. Hebben jullie er geen last van? Dat kan natuurlijk ook, dat jullie het niet door hebben. Maar ik en meer mensen hebben er wel last van. Natuurlijk kan ik dit niet alleen. Ik wil graag aan iedereen die dit leest vragen om mij te helpen, om dit tegen te houden. Bijvoorbeeld door mensen geen directionater meer te noemmen(mocht je dit doen). Natuurlijk kan ik dit niet voor jullie beslissen, maar het zou helpen. Zo zal er minder ruzie ontstaan tussen fans, en dat zal het 'One Direction Fandom' veel leuker en gezelliger maken!

    Dit was alles wat ik wilde zeggen. Ik hoop dat mensen het met me eens zijn, en me hierbij willen helpen. Mochten jullie nog andere ideeën hebben om de ruzies te stoppen, vertel het me alsjeblieft. Alles helpt, als dit maar stopt!


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Ik schaam me echt voor die mensen maar als ze zo willen doen laat ik ze gewoon hun gang gaan (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    I agree.


    Tears are words the heart can't say.

    Kreayshawn schreef:
    Oke, als directioner zeg ik dit: dit is precies de reden waarom ik me schaam voor dit hele fandom. Dit soort fans. Sorry.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Daemon schreef:
    *Facepalm*


    +
    Denk je serieus dat je al deze drama uit de wereld helpt met 1 topic? :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    De mensen die er ruzie over willen maken moeten er lekker ruzie over maken. Anderen houden zich liever met nuttige dingen bezig. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    allemaal idioten. ALLEMAAL


    quidquid excusatio prandium pro

    Chuggaa schreef:
    Mogen quizzen met twee uitkomsten eigenlijk wel?
    Je moet minimum 2 uitkomsten hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik snap het hele discussiepunt niet. We zijn gewoon verdeeld in vier groepen. De fans, de haters, de neutralen en degenen die alles proberen te sussen.

    Dit gaat niet helpen want dit is iets van alle tijden.
    Toen Elvis in opkomst was, reageerde men net zo, maar de wereld was gewoon kleiner. Er was immers geen internet.

    Iedereen stelt zich aan en iedereen is even debiel bezig over die vijf jongens die hier helemaal niks aan kunnen doen. Zij wilden gewoon muziek maken op hun eigen manier en de fans helpen niet door zo streberig te zijn en alle groepen moeten gewoon respect hebben voor elkaars menig.

    Dat gebeurd helaas nergens in de wereld voor de volle honderd procent en er op blijven hameren heeft niet zo veel zin.
    Evenals het over één kam scheren van alle fans of alle haters, want dat levert ook niks op, omdat iedereen zich dan ineens aangesproken gaat voelen en daar draait alles nou om.
    Eigenlijk zou niemand het er gewoon ooit nog over moeten hebben.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kreayshawn schreef:
    Oke, als directioner zeg ik dit: dit is precies de reden waarom ik me schaam voor dit hele fandom. Dit soort fans. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Daemon schreef:
    *Facepalm*

    Aragog schreef:
    Here we go again. --'

    Kreayshawn schreef:
    Oke, als directioner zeg ik dit: dit is precies de reden waarom ik me schaam voor dit hele fandom. Dit soort fans. Sorry.

    Dit geld precies ook bij de Beliebers en de Bieberators ik zeg daar ook niets van -.-

    Kreayshawn schreef:
    Oke, als directioner zeg ik dit: dit is precies de reden waarom ik me schaam voor dit hele fandom. Dit soort fans. Sorry.

    Instagram schreef:
    Ik snap het hele discussiepunt niet. We zijn gewoon verdeeld in vier groepen. De fans, de haters, de neutralen en degenen die alles proberen te sussen.

    Dit gaat niet helpen want dit is iets van alle tijden.
    Toen Elvis in opkomst was, reageerde men net zo, maar de wereld was gewoon kleiner. Er was immers geen internet.

    Iedereen stelt zich aan en iedereen is even debiel bezig over die vijf jongens die hier helemaal niks aan kunnen doen. Zij wilden gewoon muziek maken op hun eigen manier en de fans helpen niet door zo streberig te zijn en alle groepen moeten gewoon respect hebben voor elkaars menig.

    Dat gebeurd helaas nergens in de wereld voor de volle honderd procent en er op blijven hameren heeft niet zo veel zin.
    Evenals het over één kam scheren van alle fans of alle haters, want dat levert ook niks op, omdat iedereen zich dan ineens aangesproken gaat voelen en daar draait alles nou om.
    Eigenlijk zou niemand het er gewoon ooit nog over moeten hebben.


    This (cat)


    Tijd voor koffie.