• Ik wil hier even iets aan iedereen vertellen. En dan vooral aan alle One Direction fans. De laatste tijd zijn er steeds meer quizzen met in de titel ben je een directioner/directionater. Bij de meeste quizzen heb je dan 2 uitkomsten. Directioner of Directionater. Maar ook is er zo ontiegelijk veel ruzie over de laatste tijd. En persoonlijk vind ik dat het moet stoppen! Er zijn zoveel mensen die als uitkomst 'Directionater' krijgen en er woest op reageren. Ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook wel eens op reageer, omdat het nergens op slaat. Hoe kan je zo snel over een fan oordelen. Er is steeds meer ruzie over en ik vind dat het nu moet stoppen. Nu zullen er mensen zijn die het met me eens zijn, maar ook mensen die het er niet mee eens zijn. Voor de mensen die bij die 2de groep horen wil ik vragen WAAROM? waarom vinden jullie niet dat het directioner/directionater gedoe moet stoppen. Hebben jullie er geen last van? Dat kan natuurlijk ook, dat jullie het niet door hebben. Maar ik en meer mensen hebben er wel last van. Natuurlijk kan ik dit niet alleen. Ik wil graag aan iedereen die dit leest vragen om mij te helpen, om dit tegen te houden. Bijvoorbeeld door mensen geen directionater meer te noemmen(mocht je dit doen). Natuurlijk kan ik dit niet voor jullie beslissen, maar het zou helpen. Zo zal er minder ruzie ontstaan tussen fans, en dat zal het 'One Direction Fandom' veel leuker en gezelliger maken!

    Dit was alles wat ik wilde zeggen. Ik hoop dat mensen het met me eens zijn, en me hierbij willen helpen. Mochten jullie nog andere ideeën hebben om de ruzies te stoppen, vertel het me alsjeblieft. Alles helpt, als dit maar stopt!


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Ik ben het met je eens!
    Als je een Directioner bent, wees trots op de jongens en bemoei je niet met andere meningen!
    Vind je One Direction niks? laat het lekker zo en bemoei je niet met de andere.
    Iedereen heeft een eigen mening, accepteer die gewoon!


    He like girls how eat carrots!

    Zelf ben ik geen 1D fan, maar ik snap het als je het vervelend vind als mensen zeggen dat geen echte fan bent. Maar het zijn maar stomme quizzen, en ze zeggen dus helemaal niets. Je kunt beter die quizzen niet meer doen en wachten tot de hype voorbij is. Ik denk niet dat zoiets in één, twee, drie kan stoppen.

    Is Directionater een schelwoord dan? Hmmm.. Als ik iedereen moest haten die Britney haat dan had ik geen leven meer. Je moet jezelf als fan zijnde naar een hoger level tillen en jezelf daarboven zetten, maar lieve pups, that takes time. Ik heb er ook ruim 13 jaar over gedaan voordat ik erboven stond, so there's still hope for the directioners. C U in 13 years!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Kreayshawn schreef:
    Oke, als directioner zeg ik dit: dit is precies de reden waarom ik me schaam voor dit hele fandom. Dit soort fans. Sorry.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Directioner of Directionater, ik vind het grote onzin en onzettend childish. Maargoed, wat wil je als de gemiddelde leeftijd van de fans zo'n 13/14 jaar is (no offence!).


    SHABOOYA