• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik haal mijn schouder een beetje op maar knik dan. 'ja, eigenlijk voel ik dat ook wel' mompel ik en kojk een beetje onopvallend om me heen. Daarna kijk ik naar Louis en glimlach. 'oke dan doen we dat' zeg ik met een brede glimlach en kijk even voor me uit. Straks werden we echt in de gaten gehouden, maar door wie dan? Ik bijt even op minn lip en kijk weer even om me heen.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en knik dan even. 'Wie..waarom..hoe?' vraag ik zacht en kijk dan weer eventjes rond. 'Dit is niet leuk.' Als snel kijk ik Harry weer aan. 'Oke dat is dan geregeld en dan hebben we een plan' zeg ik grijnzend en kijk even naar de beer die ik nog steeds in mijn handen heb. 'Kom we gaan naar onze kamer' zeg ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik kijk Louis aan en knik. 'ja graag' zeg ik en begin wat sneller te lopen. Eigenlijk vond ik dit wel een beetje eng. Ik bijt even op mijn lip en pak daarna Louis zijn arm vast. 'ik wil weten wie het is' mompel ik zacht en kijk even vlug om me heen. Ik kijk gauw weer naar Louis en glimlach zwakjes. Dit was echt niet meer leuk.

    Louis William Tomlinson

    Ik begin ook sneller te lopen om Harry bij te houden en het feit dat ik dit nog steeds niet vertrouw. 'Had ook geen ander antwoord veracht en hoopte daar ook op' zeg ik en kijk even rond en dan weer naar Hazza. Ik glimlach als hij mijn arm vastpak. 'Ik ook en ook graag waarom' zeg ik zacht. Mijn vrolijke humeur had plaats gemaakt voor angst en was dan ook blij dat Hazza hier is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Nee, je hoeft m'n koffer niet te dragen hoor het gaat wel, maar wel lief van je' zeg ik en kijk Zayn lief aan. 'Ik wil graag meezingen maar als ik ga zingen verbrijzelen je gehoorbeentjes' zeg ik lachend en kijk hem nu aandachtig aan. Als de "ping" van de lift afgaat loop ik er uit en wenk Zayn. Omg, dit is zo awesome!


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Als je het zeker weet dan is het enige wat ik kan zeggen oke' zeg ik en glimlach. 'Weet zeker dat het wel meevalt en die heb ik trouwens vaker gehoord vandaag. Toen bleek ook dat ze heel erg goed was, dus bij jou weet ik dat ook zeker' zeg ik lachend en kijk haar even aan tot het moment dat ze ze de lift uitloopt. 'Vertel eens iets over jezelf' zeg ik glimlachend en loop dan naar haar toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'ja dat wil ik ook wel weten' zeg ik lip bijtend enbkijk hem aan. ' hopelijk niks raars' mompel ik en kijk hem daarna aan terwijl ik lichtjes glimlach. Ik pak inplaats van zijn arm nu gewoon zijn hand en werp gauw een blik om me heen. Er klopte echt iets niet, we werden in de gate gehouden, ik wist het zeker. Ik knijp even zachtjes in Louis hand en loop ondertussen veder.

    Elena

    'Ja, zou je denken dat het mee valt? Ik in iedergeval niet, ja, stel maar wat vragen ik geef wel antwoord' roep ik blij uit. Dit is echt de mooiste dag van mijn leven. 'Heb jij enig idee waar kamer; 738 is? En waar is jouw kamer eigenlijk? Ik heb op dit moment echt heel erg trek in chocolade, dus besluit ik mijn koffer even stil te zetten. 'Ik heb trek in chocolade, wil je ook? Ik heb het net op het vliegveld gekocht'


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'We komen er wel achter voor er vreemde dingen gaan gebeuren' zeg ik en kijk hem aan. Op dit moment was ik Harry echt dankbaar dat hij meeging. 'Ik hoop het niet' zeg ik zacht en hou zijn hand nog steviger vast. Niet snel was ik bang, maar nu klopte er gewoon echt iets niet. 'Hazz blijf alsjeblieft hier wat er ook is' zeg ik zacht en bijt even op mijn lip terwijl ik even rondkijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik denk inderdaad dat het meevalt of weet het ondertussen bijna zeker' zeg ik glimlachend en denk even na. 'Vertel maar iets dan denk ik ondertussen na over een paar vragen.' Ik kijk de gang even door en wijs dan naar een deur iets verderop. 'Daar is kamer 738 en mijn koffer staat bij Liam en Niall op de kamer' antwoord ik en stop dan met lopen. 'Blijkbaar heb je een van mijn zwakke punten gevonden en heel graag'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'tuurlijk blijf ik bij je Lou, ik laat je nu niet alleen hoor' zeg ik met en glimlach en kijk hem aan. 'jij laat mij ook noet alleen he' zeg ik en trek hem aan zijn hand wat dichter naar me toe. Wat was er toch aan de hand? Er klopte echt iets niet, maar wat? Dit bleef maar rondgaan in mijn gedachte. Er was geen ateoord dat was echt irritant. Ik wou gewoon weten wat er was.

    Elena

    'Okee, okee, okee en nogmaals okee' roep ik lachend. ' Ik moet wel even de reep uit m'n tas halen, even wachten dus, loop je ook me naar mijn kamer?' Ik breek van de reep de eerste vier stukjes af en steek het achterste deel in mijn mond waardoor de andere kant uitsteekt. 'Kom dan' mompel ik met een big smile terwijl ik mijn hoofd naar voor houd.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Ben blij omdat te horen Hazz aangezien die woorden me een beetje geruststellen' zeg ik glimlachend. 'Tuurlijk laat ik jou ook niet alleen en dat zeg ik niet omdat je mij niet alleen laat' zeg ik. Als hij me wat dichter naar zich toe trekt kijk ik hem glimlachend aan. 'We komen er samen wel achter en er kan ons toch niets gebeuren zo' zeg ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'dat is mooi' zeg ik met een glimlach. 'nee tuurlijk kan ons niks gebeuren, jij bent supermen, bij jou ben ik wel veilig'zeg ik met en glimlach en kijk daarna nog even om me heen. Het gevoel ging maar niet weg, het bleef in mijn gedachte en het maakte me langzaam toch wel aardig bang. Dat Louis bij me is lucht wel op, bij hem voelde ik me al iets veiliger. Eigenlijk was dit net zo iets als een horrorfilm, wel wat minder eng maar dat gevoel dat je bekeken en in de gaten gehouden werd was eng, er klopte gewoon iets niet. Ik zucht even lichtjes en kijk dan naar Louis. 'wie het ook is, die gaat niks doen toch?' vraag ik een beetje bang aan Louis. Gelukkig was Louis nu bij me want bij alle andere had ik dus nooit laten merken dat ik bang was, bij Louis deed ik dat wel. Ik bijt een beetje op mijn lip en kijk Louis aan.

    Louis William Tomlinson

    Een glimlach speelt rond mijn lippen door het feit dat hij me nog een beetje geruststelt. Maar dat doet hij eigenlijk ook al doordat hij hier nu loopt. 'Superman voelt zich op dit moment veiliger bij jou en er kan ons inderdaad niets gebeuren' zeg ik glimlachend. Ondanks alles blijven er vragen door mijn hoofd spoken, maar probeer het gewoon even te negeren. 'Ik wil heel graag zeggen/beloven dat er niets gebeurd, maar ik weet niet of ik dat waar kan maken' zeg ik zacht. 'Maar g er alles aan doen om het waar te maken en er achter te komen wie het is' antwoord ik en stop met lopen. Ik zet de beer op de grond neer om vervolgens Harry een knuffel te geven. 'Het komt wel goed Hazz' zeg ik zacht en probeer zo ons allebei een beetje gerust te stellen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer