• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Ik ben ff tusssendoor maar ik ga zo naar school en dan zwerrie spelen bij de afval verwerking, dus ik reageer rond drieen, denk ik.... Beterschap MirrorMalik ;) Moet ik foto's maken van de troep? Haha )


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Had ik dan toch gelijk gehad? Ik had kunnen weten dat Louis wel degelijk iets voor Harry voelde. Ik slik een paar tranen weg en schud Liam van me af.
    "Ik weet al genoeg. Stik erin." zeg ik zacht, waarna ik me omdraai en het huisje uitbeen. Het leuke is dat niemand me tegenhoudt. Dus dit krijg ik als ik alles op alles zet om hem te redden? Ik dacht dat hij dood was! Ik zie wazig en een brok in mijn keel wil maar niet weggaan. Ik weet niet eens waar ik ben heen gelopen, zo diep ga ik normaal het bos niet in. Ik ga tegen een boom aanzitten en verberg mijn gezicht in mijn handen. Ik wou dat ik wist waarom hij me zoveel pijn doet. Misschien heeft hij me gewoon gebruikt om Harry jaloers te maken of zo... In ieder geval, het doet pijn.


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Haha net als de laatste keer met afval zoeken en heel veel plezier daarmee. Is goed en van mij mag je dat doen xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (xD. Ik zit hier vet droog.:P Schrijf! schrijf! Hey, wacht... Ik ben een uur te vroeg opgestaan...:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Hahaha ik ben bezig met een stukje schrijven, maar Louis kan niet lopen dus dit word moeilijk :P Hoe kan je een uur te vroeg opstaanxD]

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 8:52 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (De wekker verkeerd zetten.xD Eh... Zayn kan lopen?:P En Louis kan hinkelen!:O Sorry, ik ben melig in de vroege ochtend... Mijn nagellak is zilver, met glittertjes. Ik ben weer irritant aan het praten. Wist je dat ik vandaag streepjes draag? Zwart met roze streepjes. En een blazer! Jeuj, ik ben Larry.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Haha dat kan gebeuren en ik laat Zayn wel even komen en dat kan Louis inderdaad. Herken ik wel maar lig ziek op bed dus ben niet zo melig. Leukkk en ben je irritant aan het praten? Nee toch en je lijkt gewoon op Louis]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ikke niet Louis zijn! Waarom lach ik om niks?! Ik faal echt, serieus... Ik wil dit op de webcam zetten maar dat doe ik maar niet. En Louis draagt geen hakken.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk even naar Stephanie en bijt op mijn lip. Een schuldgevoel speelt bij me op en slijk even. Ik weet wat ze op dit moment dacht aangezien ze deze vraag al eerder had gesteld en toen had ik gezegd dat er niets was tussen Harry en mij. 'Stephanie wacht alsjeblieft even' zeg ik als haar woorden tot me doordringen en ze het huisje uitbeent. Ik sta op en leun bijna gelijk tegen Harry aan, omdat ik nog steeds niet kan staan. Ik kijk even naar de plek waar Stephanie net stond en zie Zayn ook even omkijken. 'Ik ben zo terug' zegt hij en verdwijnt dan ook.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wie gelooft dit eigenlijk?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Famous1xx schreef:
    (Ikke niet Louis zijn! Waarom lach ik om niks?! Ik faal echt, serieus... Ik wil dit op de webcam zetten maar dat doe ik maar niet. En Louis draagt geen hakken.:P)


    { Jij wel BooBear zijn! Haha ik weet niet en als je het weet hoor ik het graag. Nee je faalt niet en waarom niet? Louis heeft wel een keer hakken gedragen net als de rest]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Wtf! Nee, echt niet! Liam en Danielle?! Die twee horen bij elkaar, dat maak je me niet wijs. Maar ik weet het ook niet zeker, gewoon afwachten dus.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Euh... Maar euhm... Louis draagt niet ELKE dag hakken.(A) Ik ook niet, maar meestal wel. En Louis is niet klein, dat is Niall.xD Whaha, ik ben een Leprechaun!:P Met hakken ben ik nog een kop kleiner als mijn neefje, en hij is even oud als mij! En mijn vriendin komt ook boven me uit! De hele klas is groter als mij! Op Pimmetje na.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ik geloof het inderdaad ook niet, want ze horen inderdaad bij elkaar. Heel twitter staat er vol mee, maar het is gewoon ongeloofelijk als het waar is iets wat het echt niet is volgens mij Maar het is inderdaad gewoon afwachten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Haha dat is wel weer waar en Niall is gewoon schattig. Our little blond Leprechaun :P Haha ja dat kan gebeuren alleen heb ik er geen ervaring mee. Zelf ben ik altijd een van de langste uit mijn klas geweest en dat ben ik nog steeds. En Pimmetje xD]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer