• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    Volgens mij is er echt iets aan de hand, zelfs Zayn is gespannen. Als Stephanie naar boven komt moet ik vast weg van haar. Nog steeds kijk ik Zayn aan, ik vind hem echt heel leuk, maar ik ga vast te snel. Ik hoop dat het goed komt met Louis en Hazza, kon ik maar helpen. Wat Zayn allemaal te horen krijgt via de telefoon jaagt me angst aan, ik kan alles bijna letterlijk horen

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 13:10 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    "Nee, nee! Ik ga niet helemaal naar de zevende verdieping rennen! Want je weet dat als het meisje dat in films doet en daar aankomt de jongen weg is! En dan ben jij ook weg en dan zit ik mooi!" roep ik in paniek uit. Ik heb niet eens gehoord wat Zayn allemaal zei, behalve iets met zeven, vertrouwen en alleen.
    "Ben je alleen? Zo nee, blijf bij die persoon, ga naar je kamer en sluit alles af. Zo ja, zorg dat je zo snel mogelijk een mens ziet en blijf daarbij." zeg ik.
    Ja, ik draai nu echt door. Maar je wist nooit wat er kon gebeuren!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Als ik op de grond valt kijk ik even naar de deur en wrijf dan over mijn hoofd vanwege de hoofdpijn. Wie waren dat en wat wilde ze? Veel tijd om na te denken had ik niet aangezien Harry op mijn schoot komt zitten. Ik sla mijn armen om hem heen en trek hem wat dichter tehen me aan. 'Ik ook Hazz' zeg ik zacht en veeg een paar tranen weg. 'Het komt wel goed, want de rest komt ons echt wel zoeken.' Zodra hij zijn hoofd in mijn nek verbergt begin ik zacht te zingen in de hoop dat hij wat kalmeert.


    Zayn Jawaad Malik

    'Stephanie ik verdwijnt echt niet en dit is geen film. En als jij niet hier naartoe komt komen wij daar naartoe' zeg ik en wenk Elena dan even. Rustig loop ik weer in de richting van de lift. Stephanie en paniek is geen goede combinatie. 'Nee ben niet alleen en je moet even kalmeren, want anders gaat het niet goed' zeg ik en wacht ongeduldig op de lift. 'Vergeet niet dat het Louis en Harry zijn en dit wel eens vaker hun telefoon opnemen.' Zelf had ik het idee dat er ook iets niet klopt, maar besluit maar even niets te zeggen,


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Als hij begint te zingen wordt ik tovh wat rusiger en begin zachtjes mee te zingen. Als het liedje is afgelopen is glimlach ik en geef Louis en kus op zijn wang. 'bedankt Lou' zeg ik zacht en begin daarna een liedje te zingen. Ik kijk even bang naar de dyer, wat nou als ze straks terugkwamen. Ik stop met zingen en kruip weer dicht tegen Louis aan, mijn supermen. Mijn hoofd heb ik tegen zijn bprstkas aangelegt en mijn handen zijn stevig om hem heen geklemt

    Stephanie Rosanna Swift.

    "Je moest naar je kamer gaan!" roep ik verontwaardigd, waarna mijn ogen groter worden. "Wacht, wie is we?!"
    Ik begin zenuwachtig rondjes om het bankje heen te lopen en merk dat mensen me aanstaren.
    "Loop door of bel de politie! Mijn vrienden zijn misschien vermoordt ja!" roep ik, wat me nog vreemdere blikken oplevert.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Hij word wat rustiger en begint zacht mee te zingen. 'Geen dank Hazz' zeg ik als hij lied is afgelopen en voor hij een nieuw liedje begint te zingen. Hij stopt met zingen en kijk bang naar de deur. 'Rustig Hazz ik bescherm je' zeg ik zacht en sla mijn armen nog steviger om hem heen. 'Wat er ook gebeurd.' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. Ik doe alles om te worden waar te maken.

    Zayn Jawaad Malik
    'Ja dat doe ik zodra jij er ook bent, want ik vertouw het zo niet' zeg ik en ondertussen stap ik de lift in. 'Degene die net ook bij ons stond' zeg ik en gelukkig stond ik zo weer op de beganegrond. Zo snel mogelijk loop ik naar buiten en zie Stephanie rondjes lopen. Zodra ik achter haar loop, sla ik mijn armen om haar heen. 'Rustig maar, want het allemaal wel goed. Harry en Louis komen zo wel weer terug'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik glimlach zwakjes naar Louis. 'bedankt, ik hou van je' zeg ik zacht en geef hem een vlug kusje. 'ik zou er ook alles aandorn om jou te beschermen' zeg ik met een glimlach en leg mijn hoofd weer tegen zijn borstkas. Dit vorlde echt velig, tussen de armen van Louis geklemt, dicht tegen hem aan. Samen konden wij dit aan, wij gingen hier gewoon uitkomen. Ik wist het zeker! Ik open mijn mond om wat tegen Louis te zeggen maar op dat moment joor ik de duer open gaan. Mijn blik staat weer bang en ik kijk naar Louis.

    Stephanie Rosanna Swift.

    "Oh... Dat meisje?" vraag ik nog snel, waarna ik twee armen om me heen voel en een gil slaak. Ik voel dat mijn spieren zich aanspannen en ik begin met spartelen. Als ik Zayn's stem hoor ontspan ik weer langzaam en laat ik mezelf in zijn armen hangen.
    "Ik had even de neiging om je te gaan slaan. Wees maar blij dat ik je stem herkende." zeg ik met een trillende stem.
    "En het komt niet goed! Louis neemt altijd zijn mobiel op en anders sms't hij toch!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    Snel had ik mijn spullen in mijn kamer gegooid en was achter
    Zayn aangegaan. Mijn God, zelfs ik word nu bang, waarom gebeurt dit nou weer? Stephanie is helemaal overstuur, echt triest dat ook niemand opstaat en haar gaat steunen of iets dergelijks. Ik sta nu echt op het punt om de volgende persoon die ons raar aankijkt een klap voor zijn of haar hoofd te verkopen. Waar zijn de manieren gebleven? Wanneer we de lift in komen kijk ik van Stephanie naar Zayn en naar de grond. 'Moeten we naar mijn kamer gaan? Niemand weet waar dat is en mensen hebben jullie misschien al bij jullie kamer gezien en niet bij die van mij, of is dat een slecht idee?' vraag ik gespannen.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik

    'Sorry ik wilde je wat kalmeren en niet laten schrikken' zeg ik zacht als ze zich uiteindelijk toch in mijn armen laat hangen. 'Dat was dan mijn eigen schuld,maar ben blij dat je mijn stem herkende' zeg ik en kijk haar aan. 'Hij komt zo wel en anders gaan we zoeken. Er is vast een goede reden dat hij zijn telefoon niet opneemt' Ik kijk naar Elena. 'We moeten eerst weten wat er met ze aan de hand is en waar ze zijn'


    Louis William Tomlinson

    'Geen dank en ik hou ook van jou Hazz' zeg ik zacht en glimlach even als hij me vlug een kus geef. 'Lief van je' zeg ik en haal een hand door mijn krullen. Dit voelde gewoon vertrouwd en samen kunnen we dit aan. Dat kunnen we altijd dus nu ook. Ik kijk hem aan als hij wat wilt zeggen, maar niets zegt omdat de deur opengaat. Angstig kijk ik van Harry naar de deur en weer terug. 'Samen komen we hier uit Hazz' fluister ik in oor en sla mijn armen nog steviger om hem heen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oke, wat gaan ze met Lou en Harry doen, of naja wat willen ze? Xd, ben zelf even aan het denken)

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik eventjes. "Sorry... Ik wilde niet in paniek raken... Maar dadelijk is er iets gebeurd!" zeg ik zacht, waarna ik naar Elena kijk.
    "Nee! Ze heeft gelijk! Een moordenaar zoekt nooit in een kamer waar de slachtoffers nog nooit zijn geweest!" roep ik, waarna ik mezelf lostrek en naar Elena toeloop.
    "In ieder geval mag niemand alleen zijn, want de moordenaar zoekt zijn slachtoffer alleen op als hij of zij alleen is."
    Als we nu nog wat zwarte kleding zouden kunnen vinden... Dan kan ik misschien een of andere missie opzetten.
    "Heeft een van jullie misschien zwarte schmink en shirts?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    'Ik wil niemand bang maken hoor maar ik denk ook dat er iets is gebeurt met ze, zo'n gevoel heb ik gewoon' zeg ik. 'Ik heb een zwart hempje en zwart oogpotlood en mascara, maar dat is natuurlijk veel te weinig. Plus het is waarschijnlijk overbodig, het valt alleen maar op als je als een of andere ninja door een hotel gaat lopen' zeg ik snugger. 'Ik denk dat we in het hotel moeten blijven, want als Louis en Hazza ontvoert zijn is dat voor losgeld en dan zijn ze echt niet ver'. Ik ben het voor n deel eens met Zayn maar ook met Stephanie, dit is echt frustrerend

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:03 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Oh ja... Ninja spelen valt nogal op. Stomme opmerking. Als het woord ontvoert valt springen er tranen in mijn ogen. Niet dat dat erger is als dat ze vermoordt zijn, maar het liefst zit ik nu in Louis' zijn plaats. Die pijn had ik hem toch liever bespaard. Niet dat ik het Harry gun, maar met Louis ruil ik toch eerder als Harry.
    "Of we kijken rondom het hotel of ze misschien ergens zitten?" vraag ik dan maar. "We kunnen daarna altijd naar de kamer gaan."


    Reading a good book is like taking a journey.

    quin98 schreef:
    [oke, wat gaan ze met Lou en Harry doen, of naja wat willen ze? Xd, ben zelf ook even aan het denken)

    (weet iemand iets :P