• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem glimlachend aan als hij uiteindelijk toch met tegenzin de zoen stopt. 'Je haalt me de woorden uit de mond' zeg ik net zo zacht. 'Ik hou ook van jou Hazz en echt niemand die dat kan veranderen' zeg ik en grijns even. 'Zo bang dat jij was voor mijn reactie, zo bang was ik voor jou reactie' zeg ik zacht en geef hem nog een kus. 'Maar dat is nu verleden tijd, want alles is goed gekomen.' Ik kijk hem even aan en glimlach weer zodra hij zijn hoofd weer tegen mijn borstkas legt. Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar sluit hem al snel weer. Glimlachen is het enige wat ik kan en sprakeloos is het woord met de goede betekenis.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Dat doe ik altijd als ik nerveus ben en dat is ondertussen een gewoonte geworden' zeg ik en knik dan. 'Ik hoop het ook, want anders ga ik dus echt flippen. Maar ben ook blij dat we jou ontmoet hebben en babysitten klinkt niet echt iets al een gezellig iets voor een vakantie' zeg ik en kijk weer even naar buiten. Mijn geduld was op op, maar nu is het dus echt helemaal op. Al snel kijk ik weer naar Elena als ze een ruk aan mijn arm geeft. 'Ik weet het niet, maar hoop goed' zeg ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'waarom waren we toch zo bang? Anders was je nu al eerder van mij' zeg ik met een glimlach en kijk hem even aan. 'ikzou hier met niemand liever willen zitten Lou' zeg ik met ee glimlach en woel doir zijn haar. 'ben je van mij?' vraag ik zacht wn kijk hem aan. Ik glimlach wven en kus hem teder. Daarna kijk hem weer aan met een bredw glimlach. Ik wil echt niks liever dan dat Lou de mijne is, ik hou gewoon zo vwl van hem, dat is fewoon niet normaal en voor sommige niet te begrijpen.

    Elena

    'Laten we naar de rest gaan, bij de agenten' zeg ik en laat mijn hand langs zijn getatoeeërde arm glijden. Ik loop door de deuren en zie de twee agenten staan, waarna ik ook stil sta. Ik krijg een flashback van toen ik klein was. Tranen springen spontaan in mijn ogen, maar veeg ze weg. Nee ik moet dit vergeten, het gaat nu niet om jou! Egoïst die je bent! Ik ga bij de rest staan en kijk ze aan. Hoe zou dit aflopen?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Misschien dat het onze vriendschap zou verpesten als de ander er niet zo overdacht? Dat is inderdaad wel waar, maar beter laat dan nooit' zeg ik glimlachend zonder mijn blik van hem af te wenden. 'Daar valt niet meer aan toe te voegen aangezien je gelijk hebt.' Ik kijk hem aan en knik zonder enige twijfel. 'Ik ben van jou en niemand anders' antwoord ik zacht en kus hem terug. Erna kijk ik hem weer glimlachend aan. 'Ik hou echt heel veel van je en vergeet dat niet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Misschien is dat inderdaad wel handig' zeg ik en glimlachen even. Ik loop dan met haar mee en kijk even rond. Dit was gewoon echt niet leuk meer en gewoon iets wat je niet verwacht. Ik kijk even naar Elena die stil staat en al snel springen er spontaan tranen in haar ogen. Ik sla een arm om haar heen en veeg de laatste paar tranen weg. 'Wil je erover praten?' vraag ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'rustig Stephanie' zeg ik en sla een arm om haar heen. 'we kunnen het niet zelf, jij bent hier ook belangrijk voor, dat weet je best' zdg ik en glimlach zeakjes. Daarna moeten we de politieauto in en ik wenk Zayn en Elena. 'denk aan Louis, zometeen kan je hem weer lekker in je armen sluiten' zeg ik en woel daarna doir haar haar. 'het komt goed, maar daar hebben je wel jou hulp voor nodig' zeg ik en kijk haar aan.

    Stephanie Rosanna Swift.

    "Niet doen!" zeg ik als Liam door mijn haren woelt. Ik schud mijn hoofd, maar daardoor wordt het nog erger en laat ik het maar zitten. Ik glimlach als ik Louis' naam hoor en bijt even op mijn lip. "Ik hoop het..." mompel ik, waarna ik met Liam naar de politieauto loop en mezelf lostrek. Ik ren naar de auto en stap in. "Mogen de sirenes aan?" vraag ik smekend. De politieman negeert me en vraagt de weg. Ik trek eventjes een teleurgesteld gezicht.
    "Hier rechtdoor rijden, bij de tweede straat links en dan meteen naar rechts. Een klein stukje rechtdoor en bij het grasveld stoppen. Daar loop je door het bos heen en bij de zesde boom ga je weer naar links, daar staat het huisje." leg ik zo precies mogelijk uit. "Mogen dan nu de sirenes aan?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'ja, dst dacht ik eigenlijk wrl ja, en daar heb je weer gelijk' zeg ik grijnzend. Ik glimlach breed als die zegt dat die alleen van mij is en omhels hem. 'yes' zeg ik lachend en druk daarna mijn lippen op de zijne. 'je wilt niet weten hoevaak ik hier stiekem van gedroomt heb' geef ik toe met een lichte blos en kijk hem aan. 'ik ook heel erg veel van jou, en dat zou ik niet vergeten maar doe dat bij mij ook niet, ik hou voor altijd van je, niemand die daar wat aan kan doen' zeg ik met een glimlach. Ik pak zijn hand en verstrengel onze vingers. 'niemand komt meer tussen ons' zeg ik met een glimlach en druk daarna mijn lippen teder op de zijne.

    Elena

    Ik word warm van binnen dankzij de arm van Zayn. ' Dankje, Zayn, later het gaat nu om je vrienden, die moeten we vinden. Als we aangekomen zijn bij de groep mensen ga ik tegen Zayn aan staan. Ik houd me een beetje afzijdig en zweef vooral in gedachten. Ik kijk naar Zayn die zich focust op de agenten. Bijna zijn de jongens terug of toch niet?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Dan zal dat het vast geweest zijn en ben blij dat je het daar mee eens bent' zeg ik glimlachend. Ik grijns even als hij me met een brede glimlach aankijkt en dan omhelst. 'Fijn om je weer te zien lachen Hazz' zeg ik nu ook lachend en kijk hem even aan. 'Waarschijnlijk net zo vaak als ik er stiekem over gedroomd heb' zeg ik zacht en bijt even op mijn lip. 'Hoe kan ik jou nu vergeten? Daar ben je me te speciaal voor en hou daarvoor ook teveel van je, maar niemand komt hier inderdaad tussen' zeg ik en voel daarna zijn lippen weer op de mijne. Ik glimlach even en kus hem terug. Geweldig is niet het juiste woord hiervoor, want het is gewoon zoveel meer dan dat.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik frinnik even om Stephanie en kijk dan naar Zayn en Elena die nog buiten de wagen staan. 'schiet nou op' zucht ik en trek ze de auto in.'ik wil Harry en Lou vandaag nog terug' zeg ik zuchtend en de agent begint te rijden. Als hij de knipperlichren aanzet kijk ik grijnzend naar Steohanie. ''jje droom komt jit he' zeg ik lachend en kijk haar aan. De agent rijdt zo hard dat we, als ik Sstephanie's uitleg goed gesnapt eb er al weer bijna zijn, gelukkig! Lou en Harry, we komen eraan!

    Harry Edward Styles
    'gelukkig maar, want dan weet ik zeker dat we elkaar nooit vergeten' prevel ik tegen zijn lippen en kus hem dan weer. Dit voelt gewoon echt zzo goed, het is gewoon onbeschijvelijk, dit is gewoon wat ik al die tijd gemist heb. Haad ik masr gewoon het lef gehad om het hem te vertellen, dan was die veel eerder van mij geweest, iets wat ik echt fraag wou. Maar dat dit ooit echt zou gebeuren, ddat hij de mijne is had ik nooit durven hopen. Ik ben hier echt zo blij mee. Ik streel over zijn kaaklijn en lik daarna over zijn lip.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grijns en kijk Liam eventjes onschuldig aan. "Wat? Als ik toch in een politieauto zit wil ik wel de sirenes aanhebben. Als we trouwens die ontvoerder vinden, mag ik hem of haar dan handboeien om doen? En mag ik dan ook iets zeggen?" vraag ik. Volgens mij dacht iedereen dat ik een klein kind was f dat ik dit allemaal voor de grap zei, maar ik meen het allemaal echt.
    "Kunnen we hier uitstappen? We kunnen toch niet door de bomen heen rijden."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    de politiemannen negeren wat er gezegt wordt door Stephanie behalve het stop gedeelte. Hij stopt en ze stappen uit. Ik stap ook uit en wacht tot de rest komt. Ondertussen voel ik toch wel dat de spanning erg stijgt, hopelijk waren ze daar wel. Ik zou het anders echt niet weten. Ik kijk even naar de andere, 'schiet is op' mompel ik ongeduldig.