• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik slik en kijk Elena hulpeloos aan. Was zij nou de enige die begreep dat we geen politie konden gebruiken?!
    "Als dit mis gaat bewijst het maar weer dat je naar ons had moeten luisteren." sis ik, waarna ik naar buiten loop en mijn armen over elkaar heen sla. Waarom luisteren mensen nooit naar me?! Ja, alleen als ik iets wist dan wel ineens.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Als jullie de kaart van de ortho hebben waar zouden jullie die neerleggen?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MirrorMalik schreef:
    [ Als jullie de kaart van de ortho hebben waar zouden jullie die neerleggen?]





    in een mand, in mijn kamer, portomonee, euh


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Fluid schreef:
    (...)




    in een mand, in mijn kamer, portomonee, euh


    [ Ik ga toch maar mijn bed weer eens om te zoeken op die plekken. Uhg hoe kan iemand opeens zo ziek zijn?]

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (in een la op mijn kamer)

    (In de prullenbak?:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    {tjsaa, maar komt de politie nou wel of niet Elena greep Liam zn mobiel en daarna had ie de politie aan de lijn 0.0 }


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( lees nog een keer xD, hij pakte mobiel en belde opnieuw...)

    { Grapje :$ }


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ik ga ervandoor. Sleur Zayn maar gewoon mee en..mhm verder eigenlijk niets xD
    Bedankt voor de plekken,, want mijn kaart lag inderdaad in een of andere laTot straks]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ben hier al 15 minuten aan het wachten:P, verveel me dood, andere RPG's van mij zijn nu beetje dood en kan op dit moment niet reageren)

    [ Ik moet ff aardappels schillen]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena

    'Ja, wat zeg ik nou, had nou niet gebeld Liam, niet gemeen bedoelt hoor maar dit is niet handig!' zeg ik een beetje boos. Ik loop naar het raam en zet mijn ellebogen in het kozijn, waarbij is ik mijn hoofd in mijn handen laat rusten. 'En als ze ons nu gaan ondervragen, zoals waar zijn de jongens, weten jullie zeker dat ze ontvoert zijn en al dat soort vragen, die we dalijk met moeite moeten beantwoorden' zeg ik. 'Sorry Liam, ik wil niet dat we nu boos op elkaar worden, maar sorry dat ik je telefoon pakte. Komt de politie nu naar onze kamer of naar de lobby. Bovendien valt het niet heel erg op dat er ineens politie komt binnen stappen?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Ik meld me (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { Well done }


    Whoever is trying to bring you down, is already below you