• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik denk wel eventjes mee.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    'Ik weet het niet hoor, als ik maar wel even mijn telefoon kan pakken uit mijn kamer, dan kunnen we gelijk bespreken wat we gaan doen. Misschien is het ook beter om in mijn kamer wat te bespreken aangezien mensen ons zo kunnen horen.' zeg ik grillig. Ik kijk Stephanie aan en ook Zayn.'Misschien niet het goede moment maar wil je nog chocola Zayn, dan kunnen we misschien even tot rust komen.'


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Euhm]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ben onderweg naar huis en reageer als ik er ben)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { okie dokie ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Oké, ik ben een thrillermeisje dus een paar plannen zullen heel erg zijn. Sommigen heb ik trouwens al eens met een vriendin van me uitgewerkt in een verhaal.

    1: Deze is van een film. De persoon wordt aan een martelwerktuig vastgemaakt en als je bijvoorbeeld je kies laat trekken zonder te schreeuwen overleef je het, en anders niet. Wel zonder verdoving of course.xD
    (Omg, die gaat echt ver.:O)

    2: Helemaal uithoren en dan de persoon waar ze het hechtst mee zijn pijn doen voor hun ogen. Ze stoppen alleen als ze zoveel euro betalen.
    (Jezus, ik verzin echte martelacties.)

    3: Eh... Ik hang hier vast. Gewoon blijven slaan en trappen totdat ze al hun geheimen hebben verteld?xD
    (Ach, die valt echt mee vergeleken met die andere twee.)

    4: Dreigen dat ze hun zullen vermoorden, maar dat bluffen ze. Alleen maar om interessante weetjes en privézaken te weten te komen.(A)
    (Die vind ik soft zeg...)

    Dit waren mijn martelplannen. Wel stoer, toch?:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Mmm misschien ben je stiekem een sadist haha xD nee het zijn best goede ideeën)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( is dat niet een beetje ver:P het is paparatzi eah, en btw. Ik weet wel welke film :P)

    (Nee, ik heb gewoon iets met horrorfilms kijken.xD Ik vraag me af waarom ik altijd lach als de hoofdpersoon vermoordt wordt?:S Ik vind het gewoon leuk om te zien hoe erg mensen falen voor ze dood gaan oké?! Kom op, ze zeggen niet schreeuwen en dat meisje schreeuwt de longen uit haar lijf!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Welke film?! Want ik ben de naam vergeten en wil hem nog eens zien! Het was iets met een man die een masker draagt en zo iedereen met verschillende dingen vermoordt of zo...
    En paparazzi kunnen ook sadisten zijn hoor!(A) Maar ik zei al dat het ver zou gaan met mij... Verzin het dan lekker zelf! Tsss... xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (saw of zo, weet niet meer prcies hoe je schrijft enz. Maar ja xD, vraag het even aan me vriendinnenl

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 20:46 ]

    [ Kiezen jullie maar ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( btw je bedoelt SAW waarschijnlijk.. ik heb alleen 1 gezien ( in de badkamer ))


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (ik laat mirrormalik geeoon lekker verzinnrn :P)

    ( juaah, ik kan nie spellen en zo xD, wist alleen uitspraak)