• Hallo,
    Ik zit een beetje in een dilemma. Ik zit in een klas en daarin zit een hele leuke jongen en ik vind hem superleuk. Nu heb ik op internet opgezocht wat signalen waren dat hij mij leuk vind en die komen bijna allemaal overeen, zoals: hij vraagt naar je hobby's, wat je in het weekend doet, je betrapt hem er vaak op dat die naar je kijkt, hij zorgt ervoor dat die bij je in de buurt is, z'n vrienden vragen dingen aan mij wat ik van hem vind en hij raakt me soms spontaan aan. Ze kloppen gewoon allemaal. Maar mijn probleem is nu, soms is die superlief tegen me, want ik zit ook met een les naast hem en soms lijkt het net of die me negeert. Het is dan niet echt negeren maar hij doet dan gewoon anders, en nu heb ik hele gemengde gevoelens! Maar hij komt wel altijd voor me op met echt alles!

    Help ik weet echt niet hoe ik erachter kan komen dat hij me echt 100% leuk vind, en hem het vragen durf ik echt niet! Iemand tips????


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Spreek is een keertje met hem na schooltijd af? :)
    Zo kun je het misschien beter merken als jullie samen iets doen! Of je kunt vragen of hij je een keertje met huiswerk wilt helpen, bij een vak dat je moeilijk vind en hij toevallig goed in is! Probeer eerst een keertje af te spreken, meestal kun je het beter merken als je alleen met iemand bent en anders, vraag het gewoon! Maar dat is echt het engste wat je kunt doen xD
    Succes! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Spreek is een keertje met hem na schooltijd af? :)
    Zo kun je het misschien beter merken als jullie samen iets doen! Of je kunt vragen of hij je een keertje met huiswerk wilt helpen, bij een vak dat je moeilijk vind en hij toevallig goed in is! Probeer eerst een keertje af te spreken, meestal kun je het beter merken als je alleen met iemand bent en anders, vraag het gewoon! Maar dat is echt het engste wat je kunt doen xD
    Succes! (flower)

    De les is in de les. Je kan niet verwachten dat hij dan zijn 'move' maakt. :Y)
    Of misschien is hij wel beschaamd -wbw-.
    Succes. :P


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Haha, sorry geen idee. Veel succes. ^^


    Life is full of fake people

    Ik wil niet heel stom doen, maar misschien wil hij gewoon opletten of met andere mensen communiceren? Hij hoeft toch niet 24/7 met jou bezig te zijn? ^^
    Zoals het nu klinkt vind hij je of pittig leuk, of gewoon héél aardig. (Al ben ik haast zeker van dat eerste.)
    Ik denk alleen dat hij misschien een beetje verlegen is (anders had hij je namelijk al gevraagd ^^), en daarom zou ik hem gewoon vragen of hij misschien een keertje met jou naar een film wilt ^^
    Als je hem niet uit durft te vragen, zou ik gewoon héél overduidelijk gaan flirten. Dáár heb ik spijtig genoeg geen tips voor, omdat dat bij mijzelf vaak vanzelf gaat :')

    Veel succes er nog mee!


    Deep inside, I've never felt alive

    Sapientia schreef:
    Ik wil niet heel stom doen, maar misschien wil hij gewoon opletten of met andere mensen communiceren? Hij hoeft toch niet 24/7 met jou bezig te zijn? ^^
    Zoals het nu klinkt vind hij je of pittig leuk, of gewoon héél aardig. (Al ben ik haast zeker van dat eerste.)
    Ik denk alleen dat hij misschien een beetje verlegen is (anders had hij je namelijk al gevraagd ^^), en daarom zou ik hem gewoon vragen of hij misschien een keertje met jou naar een film wilt ^^
    Als je hem niet uit durft te vragen, zou ik gewoon héél overduidelijk gaan flirten. Dáár heb ik spijtig genoeg geen tips voor, omdat dat bij mijzelf vaak vanzelf gaat :')

    Veel succes er nog mee!


    Ja je hebt gelijk, misschien wil ik wel iets teveel dat die met mij bezig is, maar wel bedankt :)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Gewoon met hem afspreken en eens iets samen doen. Dan merk je vanzelf hoe het zit :3 Goodluck!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Neelsel schreef:
    (...)
    De les is in de les. Je kan niet verwachten dat hij dan zijn 'move' maakt. :Y)
    Of misschien is hij wel beschaamd -wbw-.
    Succes. :P


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    CyberLord schreef:
    Gewoon met hem afspreken en eens iets samen doen. Dan merk je vanzelf hoe het zit :3 Goodluck!


    26 - 02 - '16