• Ik heb geen idee of dit het juiste topic is , maar ja, titel zegt het (: .

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:33 ]


    Derek and Meredith are soulmates.

    Nee. Ze zijn en blijven van die ene user, maakt niet uit hoelang hij of zij inactief is. Zelfs als hij of zij nooit meer terug komt.

    En dit is het goede subforum ervoor ^^

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Nee. Ze zijn en blijven van die ene user, maakt niet uit hoelang hij of zij inactief is. Zelfs als hij of zij nooit meer terug komt.

    En dit is het goede subforum ervoor ^^


    Dus ook zelfs als ze zijn compleet zijn verwijderd ? :c. Meh, damn. Dacht ik een leuke username te hebben, :c. Maar ja, thanks for helping me (: .


    Derek and Meredith are soulmates.

    Nottingham schreef:
    (...)

    Dus ook zelfs als ze zijn compleet zijn verwijderd ? :c. Meh, damn. Dacht ik een leuke username te hebben, :c. Maar ja, thanks for helping me (: .

    User's worden niet helemaal verwijderd als ze inactief staan. Als ze echt verwijderd worden dan wel, maar dat gebeurd niet op Q.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er worden geen users verwijderd, dus helaas. :c Ik vind het ook jammer ja. Inactieve users kunnen altijd terug komen, dus blijven hun usernames van hen.


    Your make-up is terrible

    Mocht een inactieve user zichzelf verwijderen, dan komt de naam weer vrij neem ik aan. (:


    You are beautiful, you are love.

    Assassin schreef:
    Er worden geen users verwijderd, dus helaas. :c Ik vind het ook jammer ja. Inactieve users kunnen altijd terug komen, dus blijven hun usernames van hen.


    Oh, :c. Naja, thanks you two anyways. I guess I just have to search further for a new one (: .

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:39 ]


    Derek and Meredith are soulmates.

    Omnivium schreef:
    Mocht een inactieve user zichzelf verwijderen, dan komt de naam weer vrij neem ik aan. (:

    Je kunt jezelf niet verwijderen. Nooit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Je kunt jezelf niet verwijderen. Nooit.


    :0 waarom niet?


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    :0 waarom niet?

    Omdat dat niet zo gedaan word op Quizlet. Gewoon voor het geval dat de user terug wil komen. Dat is nu eenmaal zo afgesproken.
    Hooguit als je een heel heel erg goede reden hebt om verwijderd te worden door Rutger/Mods en zelfs dan betwijfel ik of ze het doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is langs de ene kant wel jammer, ja :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Het is trouwens ook om verwarring tegen te gaan. Zou iemand opeens CyberLord of DarkSavior hebben als username zou dat heel verwarrend zijn voor andere leden en mods.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Omdat dat niet zo gedaan word op Quizlet. Gewoon voor het geval dat de user terug wil komen. Dat is nu eenmaal zo afgesproken.
    Hooguit als je een heel heel erg goede reden hebt om verwijderd te worden door Rutger/Mods en zelfs dan betwijfel ik of ze het doen.


    Okee, nouja, begrijp het wel dan. Heb er verder ook geen problemen mee. Al zwerft er nog ergens een oud account van me rond. :')


    You are beautiful, you are love.

    CyberLord schreef:
    Het is trouwens ook om verwarring tegen te gaan. Zou iemand opeens CyberLord of DarkSavior hebben als username zou dat heel verwarrend zijn voor andere leden en mods.


    Dat is wel zo, maar aan de andere kant is het wel jammer dat zo een groep leuke Usernames niet meer beschikbaar zijn ;P


    Tijd voor koffie.

    Tsubaki schreef:
    (...)

    Dat is wel zo, maar aan de andere kant is het wel jammer dat zo een groep leuke Usernames niet meer beschikbaar zijn ;P

    Tja. Daar is niks aan te doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Omdat dat niet zo gedaan word op Quizlet. Gewoon voor het geval dat de user terug wil komen. Dat is nu eenmaal zo afgesproken.
    Hooguit als je een heel heel erg goede reden hebt om verwijderd te worden door Rutger/Mods en zelfs dan betwijfel ik of ze het doen.


    Zelfs dan niet. Permanent gebande mensen komen nooit terug, maar ook hun namen komen niet vrij.


    quidquid excusatio prandium pro