• ik vroeg me dus af wat de meest rare leraar op jullie school is . mijn leraar nederlands stom vak bye the way , lijkt qua uiterlijk op een muis en dan heeft hij ook nog zo'n piepende neus stem en dan begint ie met: goedemoren lieve kindertjes gaan we allemaar braaf op onze stoeltjes zitten *bloed komt onder me nagels uit* ik haat het als ie dat zegt

    Mijn leerkracht zegt altijd 'Jongens en Meisjes', krijg het op me heupen. Ook is er nog een mega grappige leeraar xD Hij maakt constant mopjes, echt grappig, maar hij maakt ook grapjes over mij >.< Dan noemt hij me emo en vraagt hij me als ik bij 'de blackies' behoor >.< Dan is dat wel een beetje vernederend, maar kweet wel dat hij dat niet zo bedoelt ^^.

    ik heb zo vage gast voor nederlands
    dan moet het stil zijn en dan roept ie heletijd

    quist of je iets weg jaagt of hij zegt ik hoor stemmen in mijn hoofd ik wil dat ze ophouden
    en ik heb het dan niet meer van het laggen xD

    BEEK! mijn leraar Bio; hij is kaal en heeft een mega baard; en is 27 (-_-) Ik haat hem! hij kan niet uitleggen en zegt in elke zin minstens 3 maal uh..


    I am an idiot, I move.

    mijn leraar engels dat is net een leger comandant
    als hij de klas in komt verstijfd echt iedereen op z'n stoel , niemand durft nog wat te zeggen
    echt iedereen is bang voor die vent hij heeft een keer een stoel door de klas gegooid omdat iemand niet luisterde toen ging ie letterlijk schuimbekkend achter zijn buro zitten en af en toe deed ie dreigend GRRRR en liet z'n tanden zien ! na afloop van engels zit de hele klas te trillen :S

    oOo onze directeur hij is cool XD Begint ie de dag met goeden morgen jong en lui.
    Zit ie dan weer heletijd melige grapjes temaken.
    En dan praten ik en Barbara over de kaulitz twins perfectie en dan wil hij ons op geven voor Paul de leeuw om te vragen of de twins mogen komen voor onze obsessie te stoppen :P

    xx


    I do not hook up.

    mijn leraar engels dat is net een leger comandant
    als hij de klas in komt verstijfd echt iedereen op z'n stoel , niemand durft nog wat te zeggen
    echt iedereen is bang voor die vent hij heeft een keer een stoel door de klas gegooid omdat iemand niet luisterde toen ging ie letterlijk schuimbekkend achter zijn buro zitten en af en toe deed ie dreigend GRRRR en liet z'n tanden zien ! na afloop van engels zit de hele klas te trillen :S


    ja die vent is gewoon agressief ! hij heeft mij een keer een klap in me gezicht gegeven omdat ik met lovelyflower praatte in de klas zij kreeg ook een klap van die gek! hij slaat wel meer.
    de natuurkunde leraar bij ons lijkt net een op zo'n
    verstrooide proffesor uit een film

    Sjaak
    Die geeft fisyca richting TSO
    Maar hij is echt k$t
    Hij kakt gwn m'n dag vol sc

    die engels leraar klinkt opzich best wel heel erg eng ;|


    it's cool to know nothing.

    Mijn economiedocent *kheb geen eco meer gzd* is raar dan zegt ze als je iets niet snapt kom je naar mij maar als je dan eindelijk bij haar bureau staat heeft ze geen tijd meer voor je, en ze discrimineert kinderen enzo... en de wiskundedocent *kheb ook geen wis meer :D* is wel aardig maar zo onverstaanbaar en ze legt de dingen zo uit van...Joh hallo dat weet iedereen toch? nou sorry hoor weet ik veel wat de wortel van 5430021,5 ofzo is zonder rekenmachine...en dan heb ik nog een techniekleraar die echt altijd t zelfde draagt net zo'n cartoon ofzo met heel opvallend grijze krullen..maar die is wel aardig als jij ook aardig bent.


    It's heavy but you are not the only one

    Dit jaar hebben we een nieuwe leraar. Ze dachten waarschijnlijk van, ja 5VWO kan dat wel, nou niet dus. Hij wordt helemaal gek, bijna huilen enzo *bigsmile* Maar het is echt een eikel, niemand staat voldoende voor economie nu :'DD Hopen dat ik hem volgend jaar niet krijg want dan ga ik dood met m'n examen. We hebben hem al een paar keer geprobeert aan te rijden met de auto van m'n vriendin :') Maar mislukt, he jammer. Anyway, i hate him though.

    En, voor geschiedenis hebben we een achterlijke o.o en die geeft verder ook niet echt les ofzo :')
    Hij praat alleen maar over zichzelf, hoe kut nederland is, en wat hij later wil doen ( in Engeland wonen en een boek schrijven en bla ) Hoe ver hij is met zijn janse studie ( lees: vrij melig, want ik had hem in de eerste ook en toen was hij er ookal mee bezig ) en over hoeveel hij van gevechtssporten houdt. Heel boeiend ja, niet dus. Maargoed ik ga bijna nooit meer naar zijn lessen.
    Hij is alleen wel grappig, gemiddeld 30 keer per les zegt hij 'Is dat helder' en dan zo met z'n gezicht 3 centimeter van die van een leerling. We tellen ze, echt m'n schrift bestaat bijna alleen maar uit de tellingen, _O- En hij maakt altijd heule vage sprongen en dansjes als hij de minister van onderwijs nadoet (hij haat haar :'D) En ja dat ik heel grappig.
    Maargoed ja, heel leuk allemaal, en grappig, maar niet voor het hele jaar.
    Volgend jaar heb ik hem weer *diepe zucht* Dus ik weet al dat ik ga zakken voor dat examen.

    En ja, ik kan ook wel doorgaan over alle andere leraren, want ze zijn allemaal vaag enzo maar dan ben ik zo lang bezig.
    Onze school is heul vaag ja _O- Daarom zit ik er ook.

    Mijn Franse leraar: Meneer Pikeur :S
    Hij praat heel raar en loopt ontzettend dom.
    Pase compose is telle tot 2!!
    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!
    tweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
    Egt om je dood aan te ergeren.
    En als je iets niet snapt gilt hij door de klas:
    Frans is niet snappen Frans is doen.
    Maar als je niet snapt wat je moet doen zit je tog met een probeleem.
    En als je iets vraagt roept hij dat je dom bent.
    En begint een verhaal over een knikker potje < Nou daarna is hij iedere les te laat.
    (eerste keer daarna haalde we het wel uit ons hoofd:P) Gaan wij: Kíím, Símone en ik hem zoeke om te kijke waar hij blijft.
    Lope we hem miss kome we de klas in schreeuwt hij: 'WAAROM ZIJN JULLIE TE LAAT?!! GA EEN TE LAAT BRIEFJE HALEN!!' Ik: 'Meneer we waren u aan het zoek. omdat we al 15 min op U aan het wachten waren maar u niet kwam.' Hij helemaal boos op mij af:'Maakt me niet uit ga een te laat briefje halen.' Nou serieus ben niet snel bang of zo.. Maar ik dacht egt dat die man me zou gaan aanvalle me en luk raak in elkaar zou meppe. De hele klas helemaal in shok x'D Was wel grapis want een leraares liep achter ons aan en die was lijkbleek 0,0.
    Dus toen ginge we een te laat briefje halen maar die was wel weg gehaalt omdat ie onterecht was:P:P

    Dan gaat het paar X goed maar niet veel laterrr komt ie 8 weke niet opdage niemand weet waar ie is.:P:P
    Maar sins vorige week is ie er weer :S:S:S:S
    Krege we een toets.
    Die hij niet heeft op gegeve-,-""""""
    Iedereen een onvoldoende :P
    Heel lul verhaal hier x'D
    En heb nog steeds niet alles gehad :P
    Maar ga wel stoppe :P:P:P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    bij mij is dat toch echt mijn duitse leraar; meneer Staal.
    hij is een beetje een varken, en heeft echt enge ogen. ><
    laatste legde hij een zakdoekje op zijn hoofd om te kijken of wij wel goed doorwerkten. >< NOT.
    hallo, da's toch niet gezond. :D
    ennum, meestal geeft hij een onverwacht SO, schrijft hij het op het bord.
    en dan meestal geeft hij de helft van de antwoorden weg.
    of hij maakt een raar kreunend geluidje als hij opstaat, like omg ô.o
    echt niet gezond.
    ik hoop dat hij snel met pensioen gaat. (a)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    op mijn vorige school hat ik een leerkarcht geschiedenis en altijd als zij binnenkwam was altijd het eerste wat ze tegen ons zij : mannekes zet die ramen open want het is hier veel te muf
    :D
    xx

    verzonrgings lerares die wijgerde les te geven nadat iemand uit onze klas een propje naar dr hoord geschoten had da hysterische mens!!


    take me away

    leerkracht frans: heeft 2stoelen nodig om op te zitten echt als haar achterwerk ooit open spat is er nergens nog hongersnood!!!!

    leerkracht Godsdienst: als je praat roept ze met een piepstemmetej ZWIJG door heel de klas en dan zit iedeereeeen met de slappe lach en wordt ze boooos