• ik vroeg me dus af wat de meest rare leraar op jullie school is . mijn leraar nederlands stom vak bye the way , lijkt qua uiterlijk op een muis en dan heeft hij ook nog zo'n piepende neus stem en dan begint ie met: goedemoren lieve kindertjes gaan we allemaar braaf op onze stoeltjes zitten *bloed komt onder me nagels uit* ik haat het als ie dat zegt

    onze leraar economie draagt luiers omdat hij ze poep niet op kan houden0_0 ojaa en onze lerares engels (ook mentor) doet aan heksenrituelen en laatst vertelde ze dat ze soms kostuums dragen.. of gewoon helemaal niks:S als je ze kent ga je echt over je nek

    meendet ?!
    god luiers o__O

    oh ik heb maar een meester (zit nog op de basisschool 'k ben 11 jaartjes oud) hij is echt een vreselijke meester! hij zegt altijd JONG EN LUI!!!!

    die van frans is super goor

    en als je naar zijn les gaat,,tip: pak een gasmasker mee want hij STINKT uren in de wind


    It's not about where you come from, it's about where you're going | SuperHuman>Umbreon>Beetee>JHutcherson>TDCC

    die van wiskunde zegt altijd mevrouw en meneer
    omg word er echt zot van!


    It's not about where you come from, it's about where you're going | SuperHuman>Umbreon>Beetee>JHutcherson>TDCC

    die van geschiedenis is wel grappig maar zijn moppen zijn echt droog


    It's not about where you come from, it's about where you're going | SuperHuman>Umbreon>Beetee>JHutcherson>TDCC

    DELANGE!
    van frans ,

    1 een kutvak
    2 een kut leraar
    3 hij is áltijd chagerijnig en je moet je altijd gaan melden of whatever, ik heb egt problemen met hem , zelfs me moeder!


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Mijn mentor
    Hij geeft economie en ons hoofdvak handel administratie hij durft het om mij verader te noemen terwijl k niks gedaan heb -.- en ik mag nooit van hem lachen onder de klas als ik dat doe word ik eruit gestuurd. =.=


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    mijn leraar economie is ie nog maar net binnen stuurt die er gelijk 6 uit ook al hebben ze niks gedaan ze moeten de klas uit want hun uiterlijk staat hem niet aan en daarna gaat die vent zitten zuchten en steunen en roept ie steeds stilte!,stilte! en wappert daarbij heel verwijft met z'n hand

    bij ons de lerares nederlands ze is ook mijn mentrix ze heeft beertjes op de ruiten van het lokaal geschildert net als op de kleuterschool, en als je jarig bent staat ze naast je tafel een dirigent na te doen, en daarbij zingt ze keihard de kop van de kat is jarig. verder heeft ze een hoek met speelgoed ingerichtes een keer was er de kop van een barbie afgerukt moest de hele klas tot 4 uur nablijven daarvoor :S

    Oeh, zkers de leerkracht geschiedenis xD
    Tis net een mol xD
    Ik doe altijd van die graafbewingetjes als ik mn zie xD
    En en die man die zegt gewoon altijd ja
    Niet gewoon ja maar meer zo van: JAA???!
    Van snapje xd
    is gwn zo irritant joch xD
    xChiaar.

    die van frans is super goor

    en als je naar zijn les gaat,,tip: pak een gasmasker mee want hij STINKT uren in de wind


    Hee, vanmijn van vorig jaar ook =O
    Tis toevallig nie marc de meerleer zker?? x'D

    Allee leraren zijn RAAR !!!! x'D

    Chemie xD
    die heeft een brandwonde-hoofd en die denkt zo dat hy nu einstein is ofzo
    Daaaaamn

    stomste ; leerkracht van WW en wiskunde die zijn streng saai en die stinken !!

    leuke ; van aardrijkskunde die geeft geen les die maakt continu moppen en vertelt altijd zijn levensverhalen op een leuke manier


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    hihi meneer Stofmeel xD
    hijs homo en woont boven de Baby-Dump met zijn moeder:O
    echt ik had zoiets van: wtf:S hihi hijs op zich wel cool, hij kan goed les geven.
    owjah, we hadden een stagiar voor Nederlands. Meneer Groenendijk xD Hij stotterde constant en op een gegeven moment gingen we tellen hoeveel keer hij in een les: eeuh, eh, uh, uhm, of wat dan ook zei. Gewoon focking 304 keer:O hij vroeg zich af: waarom hebben jullie allemaal streepjes in jullie schrift staan? dat was dus voor dat tellen xD maar dat wist ie nie:P de andere klas heeft hem zien huilen xD en op een gegeven moment hebben we hem zo vaak uitgelachen dat ie een studie wiskunde is gaan doen. Maar wij weten gewoon bijna zeker dat we hem hebben weggepest xD

    Xx. Doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.