• ik vroeg me dus af wat de meest rare leraar op jullie school is . mijn leraar nederlands stom vak bye the way , lijkt qua uiterlijk op een muis en dan heeft hij ook nog zo'n piepende neus stem en dan begint ie met: goedemoren lieve kindertjes gaan we allemaar braaf op onze stoeltjes zitten *bloed komt onder me nagels uit* ik haat het als ie dat zegt

    mijn ene lerares
    die heeft altijd zwart of grijs aan
    beetje gek vind je nie@@@(cool)

    pellens, myn leerkracht godsdienst.
    - ze draagt nooit een BH (egt voos zicht, ma die heeft byna alty styve tepels)
    -lacht als een paard
    -klopt met haar sleutels op de banken
    -maakt soms knorgeluiden
    -beweert dat alleen jongens aan sex denken, en meisjes nooit.
    -.......
    gewoon 1 raar mens!!!!
    :S

    ik hb niet egt stomme leraren :S ( nou sommige wel maar net super :P) maar ik hb wel een raar duo :P
    meneer kramer en meneer smit !
    kramer is onze AK leraar en smit heeft zijn lokaal naast kramer's lokaal en soms komt smit langs zeg kramer: heey smerige-smit! en we hadden een keer les vn iemand en die was wat later kwam smit bij ons en zei: weetju: meneer kramer heeft luizen! en zo gaat ut de hele tijd door :D egt wel lol (A)


    when words fail, music speaks.

    Ik had zo'n leraar voor ICT (niet meer die vent zat in het gips (hoera))
    Maar iniedergeval. HIj is 55+ ofzo en gedaargt zich alsof hij 29 is. Hij probeert naar zijn zeggen 'stoer' te doen. (alles behalve dus....) Hij maakt allemaal van die kinderlijke opmerkingen, waar alleen jochies van 11/12 om zouden lachen (en sommige uit mijn klas dan, maar die lopen zwaar achter met hun verstand). Maarja die vent vind ik echt zo'n rare gast.

    kort & bondig: ALLEMAAL!


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    ALLEMAAL XD

    Mijn leraar Duits. Het lijkt alos hij altijd haast heeft. Hij zweet trouwens ook heel veel...

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 20:53 ]


    -

    zo hard 1 van wiskunde :p

    Mijn meester Frans is kapot chill speelt gitaar in de klas als we ons vervelen of doet radio aan HAHA en als we hard praten gaat hem het niks aan en hij zegt altijd in een andere taal goedemorgen of middag in een andere taal HHAHAH

    Mijn leraar van koor: We moeten er nog even hart aan trekken anders komen we niet klaar


    When words fail music speaks

    onze nl leraar die een facking grappige naam heeft
    Lolke lolkema en die doet altijd raar met zn kont als ie voor het bord staat net of ie ze aant trainen is echt wtf

    En onze mentrix die ons dus ook bio geeft
    Die haat ik gewoon
    Als ze iets uitlegt en je vraagt of ze het wilt herhalen omdat je het niet snapt kijkt ze je aan en gaat ze weer praten en dan echt gewoon facking snel dat je het niet bij kan houden.

    En een van onze vele verzorgings docente
    Ze kleed zich als een 16 jarige en loopt alsof ze een boggel heeft

    Okeeee dat zijn er 3 xD

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 20:59 ]


    the world is filled with people that we dont understand

    Mijn juf godsdienst lijkt op een oude oma, maar rijd op een harley davidson en was heel de les aan het praten over haar gehandicapte hondje Oscar, om dan op het einde van de les te zeggen dat het ding niet bestond en dat ze gewoon geen zin had om les te geven. :Y)


    Nothing is heavy to those who have wings

    ik doe tweetalig onderwijs, en we hebben een leraar die gewoon GEEN engels kan
    lees:

    daar in = there in
    ananas = enanes
    magnetron = megnetron
    verdergaan met de vragen = go further with the questions
    ga je melden en een briefje halen = go meld yourself and get a letter
    we gaan iets leuks doen = we are going to do something funnies

    damn.
    ga engels leren? :X


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    BlackRosesx schreef:
    kort & bondig: ALLEMAAL!

    Stromae schreef:
    Mijn juf godsdienst lijkt op een oude oma, maar rijd op een harley davidson en was heel de les aan het praten over haar gehandicapte hondje Oscar, om dan op het einde van de les te zeggen dat het ding niet bestond en dat ze gewoon geen zin had om les te geven. :Y)


    hahahahhaha.
    die vind ik toch wel heel geniaal ;$


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.