• ik vroeg me dus af wat de meest rare leraar op jullie school is . mijn leraar nederlands stom vak bye the way , lijkt qua uiterlijk op een muis en dan heeft hij ook nog zo'n piepende neus stem en dan begint ie met: goedemoren lieve kindertjes gaan we allemaar braaf op onze stoeltjes zitten *bloed komt onder me nagels uit* ik haat het als ie dat zegt

    Mijn wiskunde leraar(puh)
    ik erger me serieus kapot aan dat mensO.o
    Als wij instructie hebben zit ie lekker achter zijn computertje en dan gaat ie chatten O.o
    En En .. Hij stink vreselijk naar poep en koffie:$
    En als we hem vragen ; Meneer bent u wel eens in een hoerenent gweest [ bwt hij vind dat geen erge vraag] Zegt hij ; Jaa tuurlijk wie niet:Y)
    Grr.. Ik haat dat mens:$


    Pictures fade away, but memories are forever

    onze leraar economie draagt luiers omdat hij ze poep niet op kan houden0_0 ojaa en onze lerares engels (ook mentor) doet aan heksenrituelen en laatst vertelde ze dat ze soms kostuums dragen.. of gewoon helemaal niks:S als je ze kent ga je echt over je nek
    erg he, wij echt zo, wat heb je dan aan? zo'n puntmuts? zij: nou wel vaak iets aparts of helemaal niks:OXD
    en dont forget natuurkunde en frans. natuurkunde zei dat ik me moest laten nakijken en blabla, en bij frans mag ze me niet. ze zegt echt keihard door de klas laura je bent vooruit gegaan je hebt een 3.1. nou bedankt.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Onze anw leraar....
    Hij heeft een roze huid, met geel/oranje achtig haar :S
    Is wel heel erg lachwekkend, maar o zo vies :(

    Verder ook onze aardrijkskunde leraar, hij denkt dat hij alles weet en alles kan, maar eigenlijk kan en weet hij niets :S
    De klas moet hem altijd overal uitleg in geven, is wel lol, dieman kun je zo voor de gek houden! :P


    Träume sind wirklich!!

    mervrouw BOON

    leerkracht geschiedenis!!! zo saai

    liesxx


    everything you imagined, and more...

    hij geeft een andere klas les maar hij heet de Vries en geeft NL.

    Hij is heeeeel overspanne en gooit met klokke!!!!

    best weard eigelijk

    Onze frans lerares mevrouw Delen is heel dik en heeft van die dikke lippen 't is net alsof er van dat spul inzit!!Ze kan erg zeure en als je 2 keer iets vergeet zegt ze dat je 't expres doet(ik spreek uit ervaring!)

    die van godsdienst is saai

    die van wiskunde is saai

    die van frans is saai

    die van biologie is saai

    die van aardrijkskunde is saai

    die van TO is saai

    die van ICT is saai

    die van PO is saai

    die van LO is leuk xD

    vage leerkracht godsdienst..
    27 nog NOOIT een vriendin gehad en zit heletijd van die versjes op te zeggen in de les:P
    krijg ik altijd de slappe lach en word ik buite gestuurd xD

    - Vage Franslerares. Heeft altijd een hekel aan mij gehad omdat ik altijd met mijn vriendin zit te kloten tijdens de les, maar sinds ik op de open dag heb geholpen bij Frans en superlang met haar heb gepraat (ik ben niet gek, lekker wit voetje halen :P) is ze helemaal fan van mij! xD Toen mijn vriendin een keer haar stem kwijt was en ik, zoals altijd, in haar werkboek aan het schrijven/tekenen was, zei ze 'Goed zo, fijn dat jullie zo kunnen communiceren!'. Wtf, ik kan nog praten, hoor xD

    Enne, mijn wisknudde leraar heeft gewoon een hekel aan mij en doet er alles aan om me openlijk de grond in te trappen. Ik doe nog steeds mijn uiterste best om hem ontslagen te krijgen (A). Maar toen een keer een andere leraar in de les kwam kijken was hij ineens poeslief en wilde hij me dolgraag helpen! (ik ben heel slecht in wis!)

    Zo, volgens mij is dit topic helemaal vol nu xD


    I clicked my heels and wished for you.

    mervrouw BOON

    leerkracht geschiedenis!!! zo saai

    liesxx


    groot gelijk
    die is pot doof
    er sloeg is bij mij iemand op het raam en ze had het niet gehoord en da was gewoon luid


    Live life limitless.

    Mijn leerkracht Frans is zooo erg!!!!
    bijnaam:barbie
    en geloof mij da is ni gelogen!!
    Ze kleed zich als een echte barbie alleen heeft ze teveel rimpels om op een echte barbie te lijken.
    Daar een heel lesuur naar kijken is echt onsmakelijk!!


    J'ai perdu ma peluche,, je pourrais dormir avec toi??

    Onze Duits lerares gaat naar Werchter naar Tokio Hotel!!! ;)
    Ze kwam het helemaal blij vertellen, ik vind het zo über cool!!!
    Het enige wat mss een beetje vreemd is is dat ze 55 ofzo is :S
    Maar ik vind het zo über hip!
    Ze gaat foto's en filmpjes voor mij maken! :)
    Whiiiii!


    Träume sind wirklich!!

    Leraar Nederlands,, Hij heeft een stoma,, xD
    Dan gaatie daar over vertellen ensow,,
    In het begin van het jaar was volgens mij iedereen bang voor hem, het moest fxcking stil zijn!! :0
    Hij was eeeeenng!!!
    ik heb een traumaaaa,,

    uhm ff kijke ,, piet = docent duits + ouwe lul,, wim = een komplete zak en docent bio en draagt lompe klompe,, rita= een biatch en docent tekenen met een vrij kort lontje,, slava= onze mentor di ens ff NL moet lere spreke,, roland= docent die nog nooit van kauwgom gehoord heeft en hij geefd wiskunde,, fred= de docent maatschapijleer *kots kots* en de pedo van de school !!!
    en dan hebbe we lisbeth ofzow nog,, ze geefd gym en nja niemand mag der gwn
    XD en voor zover ik weet was dat het wel XD ill tell you als ik der 1 vergete ben XD




    x


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Uhmm

    Allemaal ?

    Nee er is 1 leuke waar ik nu bijzit

    Die is altijd zo grappig enzoo :)

    maar de rest is

    Pokke saai -_-'

    Xxx

    mijn lerares !
    ze is echt gemeen en houdt van straf werk geven ;[
    [ik zit nog in de basisschool :S]