• Hi!

    Jeps, weer een probleempje: Ik ben mijn haar gisteren bij de kapper gaan kleuren. Alleen de ene kapper zei toen dat ik m'n haar 24 uur niet mag wassen (wat ik nu ook niet heb gedaan in de 24 uur) en de anderen zeiden 48 uur.

    Ik moet morgen naar school en m'n haar gaat morgen vettig zijn als ik ze vanavond niet was. Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb bruin haar en ze hebben het rood gekleurd, alleen enkele lokken. Ik wil morgen zeker niet met vettig haar naar school, maar kan ik ze wel gewoon wassen??? Bij de kapper is het toch permanent dat je het laat kleuren, hè?

    Ik heb ook blonde kleuring in mijn haren gehad en toen ik die waste gebeurde er gewoon niks, maar volgens mijn stiefmoeder is dit nu andere verf, maar daar geloof ik niks van.

    Groetjes,
    QuestToAsk

    Was het morgenochtend? c: Dan zit je bijna aan je 48 uur c:

    Gewoon wassen...Ik heb nog nooit gehoord dat er 48 uur moet tussen zitten.
    Ik denk niet dat het kwaad kan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Invaesion schreef:
    Was het morgenochtend? c: Dan zit je bijna aan je 48 uur c:


    Life is full of fake people

    Je kan gewoon je haar wassen, als het permanente verf is. Dan kan dat in principe al binnen 24 uur. Misschien vanwege het kleurresultaat te behouden?
    Maar als ik jou was zou ik het gewoon verven als de kapper die het geverfd heeft zegt dat het mag na 24 uur.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mohawk schreef:
    Gewoon wassen...Ik heb nog nooit gehoord dat er 48 uur moet tussen zitten.
    Ik denk niet dat het kwaad kan.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Invaesion schreef:
    Was het morgenochtend? c: Dan zit je bijna aan je 48 uur c:


    Het was gisterenochtend, rond half elf, ja :3

    En het was niet mijn kapper die dat van die 24 uur zei, maar wel een vaardige kapper van wie de zaak zelf is.

    En dat is dus het probleem: Ik weet niet of het permanent is of niet. Volgens mij wel, want ze deden van alles mengen en daarna op mijn haar, daarna in zo'n aliminumfolie en vervolgens met een of andere kap op m'n hoofd moeten zitten dat warmte en vocht afgaf om het te drogen, dus ja... Bovendien deed ik hetzelfde als bij de blonde kleuring en die bleef ook drie maanden of langer zitten :3

    QuestToAsk schreef:
    (...)

    Het was gisterenochtend, rond half elf, ja :3

    En het was niet mijn kapper die dat van die 24 uur zei, maar wel een vaardige kapper van wie de zaak zelf is.

    En dat is dus het probleem: Ik weet niet of het permanent is of niet. Volgens mij wel, want ze deden van alles mengen en daarna op mijn haar, daarna in zo'n aliminumfolie en vervolgens met een of andere kap op m'n hoofd moeten zitten dat warmte en vocht afgaf om het te drogen, dus ja... Bovendien deed ik hetzelfde als bij de blonde kleuring en die bleef ook drie maanden of langer zitten :3


    Als de eigenaar van de kapperszaak zegt met 24 uur, kan je gewoon je haar wassen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Als de eigenaar van de kapperszaak zegt met 24 uur, kan je gewoon je haar wassen.


    Okee, maar volgens mijn stiefmoeder zou de kleuring er dan veel sneller uitgaan, maar volgens mij klopt dit gewoon niet... En ik was me haar elke dag en zelfs toen was blonde kleuring er ook niet snel uitgegaan.

    Maar de reden dat ik er zo'n issue van maak, is omdat ik verliefd op iemand ben en ja... Wij meiden willen natuurlijk niet met vettig haar naar school gaan onder 't oog van onze crush! ;p

    QuestToAsk schreef:
    (...)

    Okee, maar volgens mijn stiefmoeder zou de kleuring er dan veel sneller uitgaan, maar volgens mij klopt dit gewoon niet... En ik was me haar elke dag en zelfs toen was blonde kleuring er ook niet snel uitgegaan.

    Maar de reden dat ik er zo'n issue van maak, is omdat ik verliefd op iemand ben en ja... Wij meiden willen natuurlijk niet met vettig haar naar school gaan onder 't oog van onze crush! ;p


    Je hebt een speciale crèmespoeling van El Vive speciaal voor gekleurd haar, die de pigment van je kleur weer versterkt, je hebt ze voor blond, bruin en rood, dus dat zou je kunnen gebruiken dan, mocht het er snel uit gaan. Maar ik denk het niet. Ik zou het gewoon wassen en er morgen goed uitzien voor je crush. ;)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Je hebt een speciale crèmespoeling van El Vive speciaal voor gekleurd haar, die de pigment van je kleur weer versterkt, je hebt ze voor blond, bruin en rood, dus dat zou je kunnen gebruiken dan, mocht het er snel uit gaan. Maar ik denk het niet. Ik zou het gewoon wassen en er morgen goed uitzien voor je crush. ;)


    Dankjewel! :3

    QuestToAsk schreef:
    (...)

    Dankjewel! :3


    You're welcome. Ik ben inmiddels een haarverf-expert. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vanavond talkpoeder in je haar :Y)
    Of droogshampoo gebruiken.
    Of doe er schuim in en ga fhönen en dergelijke en dan opsteken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Blonde verf is wel totaal iets anders dan rood hé. Blond bleekt, rood kleurt.
    Ik heb nog nooit gehoord dat je je haar dan niet mag wassen, alleen dat je het minder vaak moet wassen en de shampoo zo kort mogelijk moet laten zitten omdat het er dan sneller uit gaat. Was gewoon je haar vanavond.


    Your make-up is terrible

    Okee! ^^

    Van die speciale shampoo gebruiken:Y)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."