• Ik maak een story, en ik heb dringend rollen nodig!
    Het idee van het verhaal:

    Ty is zestien jaar en een buitenbeentje op school. Ondanks dat hij een knappe jongen is mogen mensen hem niet en noemen ze hem een uitslover. In zijn laatste jaar op school komt Ty erachter dat hij op jongens valt. Dat durft hij aan niemand te vertellen, maar hij schrijft alles op in zijn dagboek. Hij heeft heel veel steun aan zijn vierjarige broertje Ronan, die altijd vol optimistme en kinderlijk plezier zit. Maar dan , net als alles goed lijkt te gaan, krijgt Ty te horen dat zijn lieve broertje ziek is. Hij heeft kanker.

    Het is gebaseert op Taylor Swifts liedje Ronan


    Welke rollen heb ik nog nodig?

    -De beste vriendin van Ty (ong. 16 jaar)
    -De moeder van Ty (ong. 45-50 jaar)
    -De crush/ vriendje van Ty ( ong. 16-18 jaar)
    -Een leraar op school, gemeen of juist een steunpunt
    -Ong. 3 pester(jongens of meisjes)
    -Een paar schoolkinderen

    HARTSTIKKE BEDANKT MENSEN, IK HEB VOOR NU GENOEG ROLLEN! ALS IK MEER ROLLEN NODIG HEB ZEG IK HET WEL! DANKJULLIEWEL



    Ik hoop dat er snel word gereageerd!


    Haha kom er nu pas achter dat ik ben vergeten wat ik wil weten voor de rol:

    Naam+achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    uiterlijk (liefst foto):
    thuissituatie:
    Hobby's:
    Extra/overig:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 16:48 ]


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    Ik wil wel de beste vriendin invullen, maar wat wil je precies weten voor je rollen?


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    XblackXnekoX
    Bedankt voor het zeggen, kheb het nu aangepast


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    thisisjustme schreef:
    XblackXnekoX
    Bedankt voor het zeggen, kheb het nu aangepast


    Graag gedaan :)


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Komen die school kinderen ook nog voor of

    Ik wil wel de leraar op school doen. Moet het per se een leraar zijn, of mag een lerares ook?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    RolBeste vriendin Ty
    Naam+achternaam: Evelyn Ambrea Sway
    Leeftijd: 16 jaar (30 Juli)
    Karakter: Evelyn is een meisje met veel pit. Als ze wat doet, doet ze het met volle overgave. Soms komt ze een beetje luidruchtig over, maar ze is wel een gezellig persoon. Ze is zo luidruchtig omdat dat de enige manier is waarop ze thuis aandacht en reacties krijgt uit het gezin, een soort schreeuw van aandacht. Evelyn is een aardig en behulpzaam meisje. Ze wordt vaak ontweken door anderen omdat ze zo luidruchtig is. Ookal is Evelyn een aardig meisje ze kan soms flink uit haar slof schieten als ze boos is.
    uiterlijk (liefst foto):


    Evelyn is ongeveer 1,70 lang en heeft groene ogen. Ze draagt vaak shirtje en skinny jeans. Ze draagt graag makkelijke kleding. Ze heeft een tenger figuur.
    thuissituatie: Evelyn woont nog bij haar ouders samen met haar zus en 2 broertjes. Haar ouders zijn Adam en Eva Sway. Adam is een succesvolle zakenman en Eva werkt als zuster in een ziekenhuis. De zus van Evelyn, Daisey, is 20 en studeert nog steeds. Haar broertjes, Dave en Greg, zijn een tweeling en allebei 10 jaar. Evelyn verdwijnt in het gezin vaak op de achtergrond.
    Hobby's:Evelyn houdt ervan om met vrienden rond te hangen. Ook is ze gek op sporten en is ze veel aan het hardlopen.
    Extra/overig:Evelyn heeft een crush op een klasgenoot. Ze wordt ook wel eens Ev genoemt

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:24 ]


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    rol: pester
    Naam+achternaam: Avalon Delissa Hillway
    Leeftijd: 16
    Karakter: Avalon is erg onzeker. Dit verbergt ze achter een masker van make-up en arrogantie. Ze geeft altijd een grote bek en heeft altwijd een weer woord. Ze vindt het neit erg om er op los te meppen als dat nodig is. Ze is bang voor mensen op allerlei manieren. Ze is bang dat ze haar gebruiken, op haar neer kijken of haar belachelijk maken, dus laat ze zien hoe sterk ze is en dat je niet met haar moet sollen. Ze is dus absoluut niet zo stoer en zeker als ze lijkt. Dingen die ze heeft gezegd of gedaan volgen haar altijd nog tijden door haar hoofd en ze hoopt vurig dat het niet belachelijk klonk/ er belachelijk uitzag. Ze wil graag dat mensen haar bewonderen. Avalon heeft haar eigen kliekje "vriendinnen". De meeste van deze meiden zijn bang voor haar of voelen zich stoer wanneer ze met haar rondhangen. Avalon voelt zich fijn in dit groepje. De complimenten die ze van haar volgertjes krijgt maken haar niet alleen gelukkig, ze heeft het nodig. Ze moet zelf gecomplimenteerd worden en anderen naar beneden halen om zich goed te voelen. Soms snapt ze zelf niet eens wat ze doet, maar dit laat ze niet merken. Ze houdt gewoon haar masker op en doet arrogant, koppig en bazig.
    uiterlijk (liefst foto):


    - blond
    - grijze ogen
    - 1.72 m.
    - meestal roze lipstick
    - veel mascara.
    thuissituatie: Avalon word mishandeld en is ook wel eens misbruikt door haar stiefvader. Haar moeder weet dit niet. Haar eigen vader is overleden. Door deze onderdrukking en angst krijgt ze dus de drang om op school te laten zien hoe sterk ze is. Ze wil daar niet net zo behandeld worden als thuis dus zorgt ze dat zij de "oppermachtigste" is. Ze is overigens wel behoorlijk rijk.
    Hobby's: vroeger hield ze van lezen, maar hier is ze mee gestopt omdat ze bang is dat het nerderig over komt. Nu houdt ze van shoppen, make-uppen, jongens, uitgaang ect.
    Extra/overig: Ze heeft een kleine chiwawa, Pucci.


    To live is to fight ~ Shinku

    Wiarda schreef:
    Ik wil wel de leraar op school doen. Moet het per se een leraar zijn, of mag een lerares ook?



    ja zeker


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    XblackXnekoX schreef:
    RolBeste vriendin Ty
    Naam+achternaam: Evelyn Ambrea Sway
    Leeftijd: 16 jaar (30 Juli)
    Karakter: Evelyn is een meisje met veel pit. Als ze wat doet, doet ze het met volle overgave. Soms komt ze een beetje luidruchtig over, maar ze is wel een gezellig persoon. Ze is zo luidruchtig omdat dat de enige manier is waarop ze thuis aandacht en reacties krijgt uit het gezin, een soort schreeuw van aandacht. Evelyn is een aardig en behulpzaam meisje. Ze wordt vaak ontweken door anderen omdat ze zo luidruchtig is. Ookal is Evelyn een aardig meisje ze kan soms flink uit haar slof schieten als ze boos is.
    uiterlijk (liefst foto):


    Evelyn is ongeveer 1,70 lang en heeft groene ogen. Ze draagt vaak shirtje en skinny jeans. Ze draagt graag makkelijke kleding. Ze heeft een tenger figuur.
    thuissituatie: Evelyn woont nog bij haar ouders samen met haar zus en 2 broertjes. Haar ouders zijn Adam en Eva Sway. Adam is een succesvolle zakenman en Eva werkt als zuster in een ziekenhuis. De zus van Evelyn, Daisey, is 20 en studeert nog steeds. Haar broertjes, Dave en Greg, zijn een tweeling en allebei 10 jaar. Evelyn verdwijnt in het gezin vaak op de achtergrond.
    Hobby's:Evelyn houdt ervan om met vrienden rond te hangen. Ook is ze gek op sporten en is ze veel aan het hardlopen.
    Extra/overig:Evelyn heeft een crush op een klasgenoot. Ze wordt ook wel eens Ev genoemt



    Dankje, ik ga haar zeker gebruiken!


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    XInnocenceX schreef:
    rol: pester
    Naam+achternaam: Avalon Delissa Hillway
    Leeftijd: 16
    Karakter: Avalon is erg onzeker. Dit verbergt ze achter een masker van make-up en arrogantie. Ze geeft altijd een grote bek en heeft altwijd een weer woord. Ze vindt het neit erg om er op los te meppen als dat nodig is. Ze is bang voor mensen op allerlei manieren. Ze is bang dat ze haar gebruiken, op haar neer kijken of haar belachelijk maken, dus laat ze zien hoe sterk ze is en dat je niet met haar moet sollen. Ze is dus absoluut niet zo stoer en zeker als ze lijkt. Dingen die ze heeft gezegd of gedaan volgen haar altijd nog tijden door haar hoofd en ze hoopt vurig dat het niet belachelijk klonk/ er belachelijk uitzag. Ze wil graag dat mensen haar bewonderen. Avalon heeft haar eigen kliekje "vriendinnen". De meeste van deze meiden zijn bang voor haar of voelen zich stoer wanneer ze met haar rondhangen. Avalon voelt zich fijn in dit groepje. De complimenten die ze van haar volgertjes krijgt maken haar niet alleen gelukkig, ze heeft het nodig. Ze moet zelf gecomplimenteerd worden en anderen naar beneden halen om zich goed te voelen. Soms snapt ze zelf niet eens wat ze doet, maar dit laat ze niet merken. Ze houdt gewoon haar masker op en doet arrogant, koppig en bazig.
    uiterlijk (liefst foto):


    - blond
    - grijze ogen
    - 1.72 m.
    - meestal roze lipstick
    - veel mascara.
    thuissituatie: Avalon word mishandeld en is ook wel eens misbruikt door haar stiefvader. Haar moeder weet dit niet. Haar eigen vader is overleden. Door deze onderdrukking en angst krijgt ze dus de drang om op school te laten zien hoe sterk ze is. Ze wil daar niet net zo behandeld worden als thuis dus zorgt ze dat zij de "oppermachtigste" is. Ze is overigens wel behoorlijk rijk.
    Hobby's: vroeger hield ze van lezen, maar hier is ze mee gestopt omdat ze bang is dat het nerderig over komt. Nu houdt ze van shoppen, make-uppen, jongens, uitgaang ect.
    Extra/overig: Ze heeft een kleine chiwawa, Pucci.



    Dankje, ik ga ook haar gebruiken!


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    Blijf alstjeblieft reageren, ik ben er nog lang niet!


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    Rol: Crush

    Naam+achternaam: Davy Jones
    Leeftijd: 17
    Karakter: Davy is iemand die soms onbedoeld in het midden van de belangstelling staat, gewoon omdat hij altijd zegt wat hij denkt en zich niet zomaar laat kleineren door mensen. Hij heeft binnen zijn familie al teveel meegemaakt om nog echt gekwetst te worden door zijn klasgenoten en andere mensen. Natuurlijk staat hij soms wel eens bij de woorden die naar hem geschreeuw worden, stil, maar meestal haalt hij gewoon zijn schouders op en gaat vrolijk verder met zijn leven. Voor hem maakt het totaal niet uit wat andere mensen van hem denken zolang hij maar gelukkig is. Hij valt op jongens, ja, maar dat wil toch niet zeggen dat hij niet vrolijk mag zijn? Meestal sleurt hij zijn vrienden ook altijd mee in die vrolijkheid zodat deze hun zorgen voor een moment gewoon kunnen vergeten.
    uiterlijk (liefst foto):


    Davy is 1.80m en heeft een redelijk normale lichaamsbouw. Hij heeft bruine haren die altijd in de war liggen en chocolade bruine ogen. Qua kleding houd hij het meestal simpel met een spijkerbroek en een t-shirt.

    thuissituatie: De enigste waar Davy bij terecht kan is zijn jonger zusje, Kathy, want als zij er niet geweest was had hij vast en zeker op straat gestaan. Zijn hele familie walgt van hem, gewoon omdat hij niet is zoals iedere 'normale' jongen. Na drie jaar heeft hij er zich overheen gezet dat alleen zijn zusje hem nog steunt waardoor het leven thuis iets draaglijker word.
    Hobby's: Tekenen, Davy is goed in tekenen en meestal kan je hem wel ergens met een tekenblok op zijn schoot zien zitten, starend naar de mensen die voorbij lopen.
    Extra/overig: Davy is een vrolijk persoon, maar achter die vrolijkheid zie je soms een glimp van woede en verdriet die hij nooit aan de buitenwereld zou tonen, tenzij hij iemand echt vertrouwd.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 23:02 ]


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    k vul er straks een in


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    LoX schreef:
    k vul er straks een in



    Okee


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    Ik maak hem later af ;)

    Rol: iemand van school
    Naam+achternaam: Chrissie Diana Gaither
    Leeftijd: 17
    Karakter: Chrissie is een spontaan en vriendelijk meisje. Ze is grappig en charismatisch. Ze maakt gemakkelijk vrienden en iedereen mag haar wel. Ze is echt een "iedereens-vriend". Ze heeft een groot gevoel voor humor, maar dit is meestal niet beledigend en/ of rasistisch. Chrissie is wel behoorlijk eclusief. Ze lacht veel en is altijd vrolijk en optimisisch, maar haar slechte emoties laat ze maar aan een héél beperkt aantal mensen zien. Ze houdt er niet van om haar zwaktes en emoties te tonen aan allerlei mensen. Ze ziet dit als een teken van zwakte en daarom lacht ze dus altijd. Haar geheimen vertrouwd ze hoogstens aan haar allerbeste vriend toe en dat is haar oudere broer, Quinn. Chrissie kan vaak wat onhandig en stuntelig zijn, maar dit is alleen maat erg grappig. Ze is dus erg vriendelijk en sociaal. Ze is niet zo heel behulpzaam, maar dit komt vooral doordat ze denkt dat haar hulp toch niet veel waard zal zijn.
    uiterlijk (liefst foto):


    Ze heeft een (licht) getinte huid en donker bruin, lang haar en donkere ogen. Haar kleding houdt ze meestal simpel, aangezien ze ook niet veel geld heeft.
    thuissituatie: Chrissie woont met haar broer, Quinn (20). Hun vader hebben ze nooit gekend en hun moeder pleegde zelfmoord toen Chrissie 3, en Quinn 6 was. Ze hebben toen bij hun opa en oma gewoond. Toen Chrissie 13 was overleed haar oma en hun opa werd dement toen Chrissie 15 was. Quinn was toen 18 en aan het studeren. Ze wonen nu met z'n tweeën in een kleine, maar gezellige flat. De twee kunnen het geweldig met elkaar vinden en zijn ongelooflijk close. Chrissie voelt zich soms wel wat eenzaam als Quinn weer veel moet studeren.
    Hobby's: Chrissie is gek op dansen. Hiphop om precies te zijn. Ze oefent zo vaak ze kan en is er enorm goed in. Voor de rest houdt ze van de film-avonden met haar broer en hangt ze graag wat rond met haar vrienden.
    Extra/overig: Chrissie maakt graag lange wandeling (het liefst in de natuur). Soms met haar broer en soms alleen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:24 ]


    To live is to fight ~ Shinku