• Ik maak een story, en ik heb dringend rollen nodig!
    Het idee van het verhaal:

    Ty is zestien jaar en een buitenbeentje op school. Ondanks dat hij een knappe jongen is mogen mensen hem niet en noemen ze hem een uitslover. In zijn laatste jaar op school komt Ty erachter dat hij op jongens valt. Dat durft hij aan niemand te vertellen, maar hij schrijft alles op in zijn dagboek. Hij heeft heel veel steun aan zijn vierjarige broertje Ronan, die altijd vol optimistme en kinderlijk plezier zit. Maar dan , net als alles goed lijkt te gaan, krijgt Ty te horen dat zijn lieve broertje ziek is. Hij heeft kanker.

    Het is gebaseert op Taylor Swifts liedje Ronan


    Welke rollen heb ik nog nodig?

    -De beste vriendin van Ty (ong. 16 jaar)
    -De moeder van Ty (ong. 45-50 jaar)
    -De crush/ vriendje van Ty ( ong. 16-18 jaar)
    -Een leraar op school, gemeen of juist een steunpunt
    -Ong. 3 pester(jongens of meisjes)
    -Een paar schoolkinderen

    HARTSTIKKE BEDANKT MENSEN, IK HEB VOOR NU GENOEG ROLLEN! ALS IK MEER ROLLEN NODIG HEB ZEG IK HET WEL! DANKJULLIEWEL



    Ik hoop dat er snel word gereageerd!


    Haha kom er nu pas achter dat ik ben vergeten wat ik wil weten voor de rol:

    Naam+achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    uiterlijk (liefst foto):
    thuissituatie:
    Hobby's:
    Extra/overig:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 16:48 ]


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    Rol klasgenoot
    Naam+achternaam: Christine 'chris' Bryne
    Leeftijd:16
    Karakter: Chris is een leuk en spontaan meisje, op het eerste gezicht. ze is meelevend en helpet andere graag. ze blijkt klungelig te zijn. ze heeft een goed gevoel voor humor, maar dat komt niet altijd naar voren vanwege een spraakgebrek. ze stottert. ze is heel creatief en artistiek. ze heeft twee prentenboeken geschreven en een detective. ze heeft geen vriendje. dat komt omdat ze heel gevoelig is. het zijn dan risico's die ze neemt ,omdat ze niet gekwetst wil worden wijst ze alles af. aan de andere kant is ze zeer ontvlambaar, je kan haar met een gebroken potlood punt al boos krijgen.
    uiterlijk (liefst foto):


    thuissituatie: normaal
    Hobby's: tekenen, schrijven, lezen, dansen en piano spelen
    Extra/overig: ze heeft een egeltje

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:55 ]


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    ik vul strak crush in ;3

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 20:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam+achternaam:Anthony Kilian von Monroe
    Leeftijd:17
    Karakter:Anthony is een vrolijke, bijna altijd, goedgehumeurde jongen. Hij staat positief in het leven en zal altijd overal het positieven in proberen te zien. Kilian heeft enkel een probleem. Hij is bang om volwassen te worden. Dit is de reden dat je hem altijd zal zien klieren en hem hem nooit zien stil zitten. Hij zal altijd bezig zijn met grapjes, gekdoen en mensen aan het lachen proberen te maken. Anthony haalt zijn energie uit mensen en daarom zal je hem ook bijna nooit alleen zien. Dit komt omdat hij het absoluut niet prettig vind om alleen te zijn.
    Anthony zou altijd proberen iedereen zijn vriend te zijn, maar het is niet iemand waar je met je problemen of geheimen naartoe moet komen. Echt een goede luisteraar is het namelijk niet en de kans dat hij perongelijk iets doorverteld is sterk aanwezig. Hij zal dit nooit expres doen, maar Anthony denkt nooit na voordat die iets zegt en hij wil dan nog wel eens zijn mond voorbij praten. en hij denkt niet alleen niet na voordat hij iets zegt, hij heeft ook een uitgesproken mening. Anthony zal dan ook altijd zeggen wat hij van iets of iemand vind en dat valt niet altijd in goede aarde.
    Wel weet je door dit dus zeker dat hij nooit over iets zal liegen en dat hij altijd eerlijk zou zijn.
    uiterlijk:


    thuissituatie:Anthony is lid van een gezin met 3 kinderen. Hijzelf is de oudste. de ander 2 knderen is een tweeling van 12. Het zijn twee meisjes, Sonny en Mabel, en volgens Anthony stier vervelend. Toch houd hij enorm veel van ze.
    Hobby's:Anthony staat graag op zijn skateboard en zal altijd nieuwe tricks uitproberen. ook hou hij graag een fotocamera vast en vind hij het leuk om zijn leven vast te leggen.
    Extra/overig:Anthony weet al vanaf pas vanaf zijn 14 dat hij op jongens valt. Hij heeft het nooit een probleem gevonden en komt er altijd eerljk voor uit.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 22:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vul vannmiddag een pester in x

    Room169 schreef:
    Vul vannmiddag een pester in x




    Oke dankje


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    Lamebrain schreef:
    Naam+achternaam:Anthony Kilian von Monroe
    Leeftijd:17
    Karakter:Anthony is een vrolijke, bijna altijd, goedgehumeurde jongen. Hij staat positief in het leven en zal altijd overal het positieven in proberen te zien. Kilian heeft enkel een probleem. Hij is bang om volwassen te worden. Dit is de reden dat je hem altijd zal zien klieren en hem hem nooit zien stil zitten. Hij zal altijd bezig zijn met grapjes, gekdoen en mensen aan het lachen proberen te maken. Anthony haalt zijn energie uit mensen en daarom zal je hem ook bijna nooit alleen zien. Dit komt omdat hij het absoluut niet prettig vind om alleen te zijn.
    Anthony zou altijd proberen iedereen zijn vriend te zijn, maar het is niet iemand waar je met je problemen of geheimen naartoe moet komen. Echt een goede luisteraar is het namelijk niet en de kans dat hij perongelijk iets doorverteld is sterk aanwezig. Hij zal dit nooit expres doen, maar Anthony denkt nooit na voordat die iets zegt en hij wil dan nog wel eens zijn mond voorbij praten. en hij denkt niet alleen niet na voordat hij iets zegt, hij heeft ook een uitgesproken mening. Anthony zal dan ook altijd zeggen wat hij van iets of iemand vind en dat valt niet altijd in goede aarde.
    Wel weet je door dit dus zeker dat hij nooit over iets zal liegen en dat hij altijd eerlijk zou zijn.
    uiterlijk:


    thuissituatie:Anthony is lid van een gezin met 3 kinderen. Hijzelf is de oudste. de ander 2 knderen is een tweeling van 12. Het zijn twee meisjes, Sonny en Mabel, en volgens Anthony stier vervelend. Toch houd hij enorm veel van ze.
    Hobby's:Anthony staat graag op zijn skateboard en zal altijd nieuwe tricks uitproberen. ook hou hij graag een fotocamera vast en vind hij het leuk om zijn leven vast te leggen.
    Extra/overig:Anthony weet al vanaf pas vanaf zijn 14 dat hij op jongens valt. Hij heeft het nooit een probleem gevonden en komt er altijd eerljk voor uit.




    welke rol is hij? (pester, crush enz..)


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    thisisjustme schreef:
    (...)



    welke rol is hij? (pester, crush enz..)

    Oww ja sorry. Crush, dat had ik in de reactie ervoor gezet. Tenminsten, als het nog kan hoor, aangezien ik zie dat je die rol nu door hebt gestreept?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    (...)
    Oww ja sorry. Crush, dat had ik in de reactie ervoor gezet. Tenminsten, als het nog kan hoor, aangezien ik zie dat je die rol nu door hebt gestreept?


    Ik ga hem zeker gebruiken..


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    MENSEN IK KAN PAS BEGINNEN ALS IK NOG MINSTENS 2 PESTERS HEB, EEN MOEDER, EN NOG VEEL MEER SCHOOL PERSONEN ALSTJEBLIEFT HELP MIJ


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    rol: pester
    Naam+achternaam: Jonah Evan Simmons
    Leeftijd: 17
    Karakter: Jonah staat graag in het midden van de belangstelling en kan er niet tegen als een ander de spotlight steelt. Hij vindt zichzelf enorm grappig en zet graag anderen voor schut. Hij heeft een veel te groot zelfvertrouwen en is helemaal vol van zichzelf. Hij is behoorlijk ijdel en eigenlijk gewoon ontzettend egoïstisch. Hij vindt het niet erg om een ander pijn te doen als hij er hoger aanzien van krijgt. Hij heeft weinig inlevingsvermogen en ziet eigenlijk gewoon niet wat hij aanricht. Voor Jonah is het hele leven een film met hem in de hoofdrol. De andere mensen zijn onbelangrijke figuranten die hij met gemak kan neerrhalen. Zij zijn toch niet belangrijk. Jonah kan behoorlijk bedreigend overkomen en veel mensen zijn bang voor hem. Hij is heel oppervlakkig en ongevoelig.
    uiterlijk (liefst foto):


    thuissituatie: Jonah leeft in een redelijk normaal gezin. Zijn ouders werken allebij en hij heeft een jonger zusje, Melody.
    Hobby's: Jonah doet heel veel aan allerlei soorten sporten. Niet omdat hij het leuk vindt of omdat hij graag fit wil blijven, maar gewoon omdat hij graag zijn lichaam zo strak mogenlijk wil houden.
    Extra/overig: Zijn vader wilde hem al lang naar een internaat sturen aangezien Jonah echt onhandelbaar is. Maar dankzij zijn moeder, die veel te toegevelijk is, woont hij nog thuis.


    To live is to fight ~ Shinku

    XInnocenceX schreef:
    rol: pester
    Naam+achternaam: Jonah Evan Simmons
    Leeftijd: 17
    Karakter: Jonah staat graag in het midden van de belangstelling en kan er niet tegen als een ander de spotlight steelt. Hij vindt zichzelf enorm grappig en zet graag anderen voor schut. Hij heeft een veel te groot zelfvertrouwen en is helemaal vol van zichzelf. Hij is behoorlijk ijdel en eigenlijk gewoon ontzettend egoïstisch. Hij vindt het niet erg om een ander pijn te doen als hij er hoger aanzien van krijgt. Hij heeft weinig inlevingsvermogen en ziet eigenlijk gewoon niet wat hij aanricht. Voor Jonah is het hele leven een film met hem in de hoofdrol. De andere mensen zijn onbelangrijke figuranten die hij met gemak kan neerrhalen. Zij zijn toch niet belangrijk. Jonah kan behoorlijk bedreigend overkomen en veel mensen zijn bang voor hem. Hij is heel oppervlakkig en ongevoelig.
    uiterlijk (liefst foto):


    thuissituatie: Jonah leeft in een redelijk normaal gezin. Zijn ouders werken allebij en hij heeft een jonger zusje, Melody.
    Hobby's: Jonah doet heel veel aan allerlei soorten sporten. Niet omdat hij het leuk vindt of omdat hij graag fit wil blijven, maar gewoon omdat hij graag zijn lichaam zo strak mogenlijk wil houden.
    Extra/overig: Zijn vader wilde hem al lang naar een internaat sturen aangezien Jonah echt onhandelbaar is. Maar dankzij zijn moeder, die veel te toegevelijk is, woont hij nog thuis.




    Bedankt voor het invullen van zoveel rollen, het helpt echt


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    graag gedaan, als je er meer nodig hebt zeg je het maar, ik doe het graag :)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:12 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Dankje Xx


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    Rol: leraar
    Naam+achternaam: Nathan Lardis
    Leeftijd: 45
    Karakter: Nathan is een behoorlijk snel geïriteerde man. Waarom hij op een school is gaan werken is voor veel mensen dan ook een raadsel. Hij is snel op zijn tenen getrapt en wordt binnen de kortste keren woedend. Hij is altijd erg gestresst en kan daarom soms behoorlijk egoïstisch zijn. Problemen van anderen kunnen hem niet veel schelen en daarom is het ook een ramp om hem als mentor te hebben. Als je bij hem komt met een probleem wijst hij je af en zegt hij dat je nu toch wel oud genoeg zou moeten zijn om het zelf op te lossen. "Ik werk toch niet op een kleuterschool." Zegt hij dan vaak. Nathan kan behoorlijke valse en beledigende opmerkingen maken naar zijn leerlingen. Hij zet jongens voor schut en heeft al meerdere meisjes aan het huilen gemaakt. Het is dat hij enorm hoog opgeleid is en dat de school hem echt niet kan missen, anders was hij vast allang ontslagen. Nathan weet dat ze hem niet zullen ontslaan en maakt misbruik van die macht. Het is gewoon een gemeen en geniepig mannetje.
    uiterlijk (liefst foto):


    thuissituatie: Nathan is gescheiden en zijn ex vrouw, Caithlin, heeft een rechtzaak tegen hem aangespannen. Dit heeft ze gewonnen en hij mag zijn kinderen, Nathalie (13) en Caine (16), niet meer zien. De kinderen vinden dit niet erg. Ze zijn overigens met hun namen naar hun ouders vernoemd. Nathalie wil haar naam daarom ook graag veranderen. Ze ziet haar broer als haar nieuwe vader. Nathan woont nu alleen in een appartement.
    Hobby's: Hij leest ernstige boeken en schaakt graag, ook al heeft hij niemand om dat mee te doen. Hij heeft niet bepaald vrienden. (haha lekker voor hem xD...oke dat moest even ^^)
    Extra/overig: Hij had een kat (Dopey) maar die is bij hem weggelopen xD (kwam zomaar in me op, alweer lekker voor hem!) Wat hij niet weet is dat de kat nu bij de onderbuurvrouw woont, een lief oud vrouwtje.


    To live is to fight ~ Shinku

    Ik vul vanmiddag na me werk nog wel even een pester in ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''