• Ik maak een story, en ik heb dringend rollen nodig!
    Het idee van het verhaal:

    Ty is zestien jaar en een buitenbeentje op school. Ondanks dat hij een knappe jongen is mogen mensen hem niet en noemen ze hem een uitslover. In zijn laatste jaar op school komt Ty erachter dat hij op jongens valt. Dat durft hij aan niemand te vertellen, maar hij schrijft alles op in zijn dagboek. Hij heeft heel veel steun aan zijn vierjarige broertje Ronan, die altijd vol optimistme en kinderlijk plezier zit. Maar dan , net als alles goed lijkt te gaan, krijgt Ty te horen dat zijn lieve broertje ziek is. Hij heeft kanker.

    Het is gebaseert op Taylor Swifts liedje Ronan


    Welke rollen heb ik nog nodig?

    -De beste vriendin van Ty (ong. 16 jaar)
    -De moeder van Ty (ong. 45-50 jaar)
    -De crush/ vriendje van Ty ( ong. 16-18 jaar)
    -Een leraar op school, gemeen of juist een steunpunt
    -Ong. 3 pester(jongens of meisjes)
    -Een paar schoolkinderen

    HARTSTIKKE BEDANKT MENSEN, IK HEB VOOR NU GENOEG ROLLEN! ALS IK MEER ROLLEN NODIG HEB ZEG IK HET WEL! DANKJULLIEWEL



    Ik hoop dat er snel word gereageerd!


    Haha kom er nu pas achter dat ik ben vergeten wat ik wil weten voor de rol:

    Naam+achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    uiterlijk (liefst foto):
    thuissituatie:
    Hobby's:
    Extra/overig:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 16:48 ]


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    Lamebrain schreef:
    Ik vul vanmiddag na me werk nog wel even een pester in ;3


    Danjewel x


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    Naam+achternaam: Hanna Jennifer Marshall. Meestal word ze Han of iets dergelijks genoemd. Verder heeft ze niet echt bijnamen.
    Leeftijd: Ze is nu 17 jaar oud en geboren op 12 mei.
    Karakter: Op zich is Hanna een heel gemeen en vervelend meisje. Als ze iemand niet mag moet ze altijd wel die mensen belachelijk maken, ze pakt hen op hun onzekerheden. Hierdoor is Hanna ook gelijk een meisje dat heel vaak klappen kan verwachten. Het is niet zo dat ze vies is van een vuistgevecht, want ze slaat er gewoon bovenop als ze er klaar mee is. Vaak kijkt ze ook arrogant naar mensen en daarom willen anderen haar niet echt aanspreken.
    Als ze een keer niet arrogant kijkt, kan ze best wel aardig zijn. Dan is het alsof ze het aardigste meisje op de wereld is. Ze maakt het alleen mooier dan het is, want het is eigenlijk te overdreven. Achter je rug om praat ze dan toch over je.
    Hanna kan enorm goed liegen, soms dan doet ze het eigenlijk zonder dat ze er erg in heeft. Dit komt doordat ze vroeger zo vaak heeft moeten liegen dat ze er gewent aan is geraakt en het nu vanzelf gaat. Alleen als de waarheid in haar voordeel is, verteld ze het. Eigenlijk alles wat ze doet moet in haar voordeel zijn, anders doet ze het niet. Zo is ze dan ook weer niet. Doordat haar ouders haar hebben laten vallen een paar jaar geleden is ze voor zichzelf gaan zorgen en uitkijken. Daarom 'red' ze altijd zichzelf als eerste en als ze in een goede bui is iemand anders ook. Vrienden is ze wel aardig tegen, die beschermd ze wel. Als iemand aan haar vriendinnen komt gaat ze er gelijk op af.
    Uiterlijk (liefst foto):

    Zendaya Coleman.
    Foto 1Foto 2Foto 3 Gif
    Thuissituatie: Hanna heeft geen broers of zussen. Ze woont nu samen met haar moeder Sara en haar stiefvader. Met haar moeder kan ze vrij goed over weg, maar met haar stiefvader totaal niet.
    Hobby's: Echt specifieke hobby's heeft ze niet. Maar ze houd wel heel erg van winkelen en uit gaan met vrienden. Je zult haar niet gauw aan het sporten zien, want ze haat het om vies te worden.
    Extra/overig: Hanna heeft heel erg last van claustrofobie. Kleine ruimtes, met name liften of zo, kan ze totaal niet tegen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Leraar wiskunde

    Naam+achternaam: Bram Dusting
    Leeftijd: 32
    Karakter: Bram is een chaotisch persoon. In combinatie met zijn werk kan dat soms erg lastig zijn aangezien hij daardoor regelmatig opdrachten of toetsen kwijtraakt. Ook is Bram een echt avondmens. Hij houd van feesten en gaat vaak erg laat naar bed. Hierdoor heeft hij zowat elke ochtend een ochtendhumeur en komt hij ook nog wel eens te laat op zijn werk. Bram heeft een heel zachte persoonlijkheid en kan het met de meeste mensen goed vinden. Hij is erg ijdel en kan uren voor de spiegel staan, ook vind hij het heel leuk om te shoppen. Iets waar de meeste mannen juist niet van houden.
    Uiterlijk (liefst foto):


    Thuissituatie: Bram woont samen met zijn man Andrew. Ze zijn een jaar geleden getrouwd. Beide zouden ze heel graag een kindje uit het buitenland willen adopteren.
    Andrew werkt als advocaat en kan hierdoor nog wel vaak van huis zijn. Bram en Andrew wonen in een mooi en groot huis.
    Hobby's: Zoals ik al eerder had gezegd, Bram houd erg van feesten. Een andere hobby van hem is surfen. Hij gaar dan ook vaak op surfvakanties.
    Extra/overig: Ty komt vaak bij Bram langs voor zijn problemen. Bram weet dan ook dat Ty op jongens valt en probeert hem daar zoveel mogelijk mee te helpen. Bram is een goed steunpunt voor Ty omdat Bram ook op jongens valt en omdat hij een een familielid heeft verloren aan kanker.





    Lerares tekenen

    Naam+achternaam: Isabel Sutterbos
    Leeftijd: 25
    Karakter:Isabel is iemand die vooral niks wil weten van iemand anders zijn problemen.Ze heeft een rooskleurig leventje en wil dat niet laten verpesten om te luisteren naar al die depressieve verhalen. Als ze voor de klas staat doet ze erg aardig tegen de populaire kinderen, maar als iemand een beetje buiten de boot valt of anders is, doet ze net alsof diegene er niet is en snauwt te af en toe een beetje naar ze. Isabel wil absoluut niks weten van homo's. Ze is een homofoob. Ook is Isabel iemand die elke man die ze ziet probeert te verleiden. Ze loopt dan ook vaak in sexy kleding rond. Ze heeft weinig vaste relaties en als ze er één heeft is die maar van korte duur.
    Uiterlijk (liefst foto):


    Thuissituatie: Isabel is al vroeg uit huis gegaan, gewoon dankzij het feit dat ze haar ouders niet mocht omdat hun anders waren dan zij. Ze woont nu in een flatje in de stad. Isabel heeft geen broers of zussen.
    Hobby's: Isabel wou altijd model worden maar is met haar 1.70 meter te klein. Ze heeft heel veel moeite gedaan om haar droom waar te maken, waardoor ze nu af en toe een kleine opdracht heeft. Ook houd Isabel heel veel van schilderen. Thuis heeft ze een kamer vol met door haar gemaakt schilderijen.
    Extra/overig: Isabel vindt Ty maar een apart kind en ziet dat hij veel problemen heeft. Hierdoor probeert ze hem zo veel mogelijk te vermeiden en helpt hem nergens mee.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 19:05 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Naam+achternaam:Sonny Mabel Puckerman
    Leeftijd:17
    Karakter:
    Sonny is iemand die zichzelf altijd wilt bewijzen. omdat ze uit een gezin komt van 6 kinderen [adoptiegezin] heeft ze altijd al voor haar plek moeten vechten. Dit maakt haar niet een van de liefste meisjes. Ze is gewent gekleinneert te worden thuis, wat er voor zorgt dat ze op school zelf juist degene is die de bitch uit hangt.
    Het lijkt vaak of ze gevoelloos is en dat probeert ze ook zekker te zijn. Ze is gewent pijn te worden gedaan en dat zal ze heel de wereld betaald zetten. ze wil gevreest worden, zodat niemand haar ooit nog durft te vernederen
    uiterlijk:




    thuissituatie:
    Sonny is als Babby geadopteerd en ze heeft nooit geweten waarom. Ze woont nu in een enorm huis met 6 broers en zussen en dat betekend altijd heibel. Dit is de reden dat ze niet vaak thuis is.
    Hobby's:Sonny houd van muziek.
    Extra/overig:


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol moeder Ty
    Naam+achternaam: Daniëlla (ik heb geen idee wat voor achternaam je in je hoofd hebt :'D)
    Leeftijd:46
    Karakter:Daniëlla is een vrouw die aan de buitenkant sterk overkomt. Daniëlla is een lieve vrouw die altijd klaar staat voor iedereen. Ze houdt ervan om de koken en om met haar kinderen te spelen of te knuffelen, hetgeen waar Ty niet al te veel van gediend is, maar waar Ronan graag gebruik van maakt. Als ze erachter komt dat Ronan kanker heeft stort ze in. Ze wil nog sterk overkomen voor haar kinderen en iedereen in haar omgeving, maar als ze alleen is, is ze vaak depressief
    uiterlijk (liefst foto):


    thuissituatie:Daniëlla woont samen met haar 2 zoons, Ty van 16 en Ronan van 4. Haar man is niet meer in beeld.
    Hobby's:Ze houdt ervan om te koken en soms loopt ze een paar rondjes in de buurt
    Extra/overig:Daniëlla was vroeger een actieve sportster.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 14:21 ]


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?