• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [mijn topics]

    Anna Bailey Miller
    "Hey, waar was je?" hoor ik Rafael naast me zeggen. Ik pak mijn boeken uit mijn tas en sla deze open op de juiste pagina, nadat ik bij Rafael heb afgekeken waar we zijn. "Bij bio, hij wou weten of ik bijles wou gaan geven, omdat mijn cijfers vorig jaar goed waren en dat zouden ze dit jaar vast ook wel worden." zeg ik tegen hem en rol even mijn ogen. "dus daar had ik eerst een paar vragen over" zeg ik. Ik sla mijn schrift open bij een lege pagina en ga dan verder. "Waar was jij bij bio?" vraag ik dan. Hij was weg gegaan en vervolgens niet meer terug gekomen.

    [mijn]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mijn topics]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Hayden Clark.
    Ik veeg mijn mond af, door Delaney zat het water nu overal. Ik pak een snoepje en kauw er langzaam op, mijn kaken doen pijn van het lachen. Ik voel gewoon hoe Delaney me van top tot teen bekijkt, ik heb gewoon ogen in mijn zij. Hopelijk bevalt het haar, ik moet er maar beter niet uit zien als een soort van zwerver. De zak wordt steeds leger en leger en ik tuur naar de zak, ik heb honger maar mijn kaken doen echt pijn. Ik kan het niet laten en prop nog een snoepje naar binnen, waarna ik een hele zachte kreun laat. Mijn hele mond tintelt gewoon, te veel suiker in een keer gegeten."Heb jij nooit dat als je zure snoepjes eet en je dan lacht, dat je pijn krijgt in je kaken ?" Delaney zit met haar handen op haar kaken, noch steeds lachend. Ik knik, mijn kaken doen ook pijn. 'Wat gaan we doen?'


    Delaney Marie McClain.

    Ik keek hem even bedenkelijk aan, waarna ik terug naar voren keek. Mijn blik gleed naar mijn zak met snoepjes die hij, echt waar, helemaal had opgegeten.
    "Zo te zien had je wat honger, of vergis ik me nu ?" vroeg ik grijnzend aan hem. Daarna keek ik weer naar voren. Met een zachte zucht beet ik op mijn lippen en richtte mijn blik daarna op het plafond. Wat kon je doen in deze stad ? Veel eigenlijk. Normaalgezien, als ik alleen was en vrij was, dan ging ik naar de knuffelwinkel hier in de stad. Het was een paradijs, echt waar, maar om al direct Hayden mee te nemen, dat wist ik toch niet. Ik bedoelde maar, niemand wist ervan.
    "Ik weet wel iets, maar het is schaamtelijk voor mij omdat ik er nog steeds zo graag naartoe ga" mompelde ik zachtjes, terwijl ik voelde hoe mijn wangen al een zachte kleur roze kregen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:46 ]

    Hayden Clark
    Met hele onschuldige ogen keek ik haar aan, mijn eetlust is altijd enorm. "Ik weet wel iets, maar het is schaamtelijk voor mij omdat ik er nog steeds zo graag naartoe ga" mompelde Delaney. Haar wangen kleurden zachtjes roze, volgens mij schaamde ze zich hiervoor. Ik ga haar niet uitlachen, ik ben nog altijd blij dat Anna me niet uitlachte toen ik nhaar vertelde dat ik graag tekende. Ik kijk haar vragend aan, ik ben wel benieuwd waar Delaney mee aan zou komen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [gotta go, homework >.> CHILLAZZ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [WTF ik ben echt te lang niet geweest, surrehh! Zal nu reageren!]


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Een lach rolde over mijn lippen toen zijn ijsblauwe ogen naar onschuldig gingen. Voor even bleven mijn goudkleurige kijkers er in kijken, maar ik wendde mijn blik af toen hij me vragend aankeek. Hij wou het dus weten. Ik beet zachtjes op mijn lip en stond op. Ik haalde mijn zwarten, leren jasje uit mijn kastje en nam zijn hand om hem recht te trekken.
    "Niet lachen huh ?" vroeg ik nog eens voor de zekerheid. Toen hij knikte zuchtte ik weer zachtjes en wendde mijn ogen af naar de grond. Ik voelde me toen eerste al klein naast hem, dus het was nog schaamtelijker eigenlijk.
    "Het is de knuffelwinkel in de stad" mompelde ik zachtjes.

    [@N4I5
    Sorryy, wat had je naar John gestuurd? :$]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    GOFORTH schreef:
    [@N4I5
    Sorryy, wat had je naar John gestuurd? :$]


    [Heb je geantwoord in je gastenboek x]

    Rafael Greywood

    'Bij bio, hij wou weten of ik bijles wou gaan geven, omdat mijn cijfers vorig jaar goed waren en dat zouden ze dit jaar vast ook wel worden', antwoordde ze mijn vraag. 'Waar was jij met bio dan?', vroeg ze me.
    'Ik moest naar de wc', zei ik. 'Daarna ging ik even naar de kantine, ik had honger. Vanochtend niet ontbeten', zei ik schouderophalend.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jordan Everbeet
    Ik liep alleen over de straat met brandende tranen die ik probeerde te verdringen. Ik snapte niet hoe ik nou zo dom kon zijn om weg te lopen van Lauren, maar aan de andere kant dacht ik ook wel dat het de goede keuze was. Ze zou me sowieso laten zitten. Ze was zo mooi, zo populair, en ik was gewoon maar... nou ja, ik. Ik haatte de rijkdom, de school, de bitches. We zouden elkaar misschien wel kunnen aanvullen, maar er was zo'n grote kans dat dat niet zo gebeuren. Het zou trouwens niks uitmaken voor mijn gevoelens. Ik was nog steeds ongelooflijk, niet normaal en gestoord verliefd op haar.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Hayden Clak
    Er komt een klein glimlachje op mijn gezicht, ik ben daar vaak geweest toen ik klein was. Dit is eigenlijk een best goed idee, het lijkt me leuk om er na al die jaren er weer eens terug te komen. 'Zullen we dan gaan?' Ik kijk haar aan en ik probeer met mijn ogen aan te geven dat ze zich daar neit voor hoeft te schamen.
    [Ik moet gaan:3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    GOFORTH schreef:
    Jordan Everbeet
    Ik liep alleen over de straat met brandende tranen die ik probeerde te verdringen. Ik snapte niet hoe ik nou zo dom kon zijn om weg te lopen van Lauren, maar aan de andere kant dacht ik ook wel dat het de goede keuze was. Ze zou me sowieso laten zitten. Ze was zo mooi, zo populair, en ik was gewoon maar... nou ja, ik. Ik haatte de rijkdom, de school, de bitches. We zouden elkaar misschien wel kunnen aanvullen, maar er was zo'n grote kans dat dat niet zo gebeuren. Het zou trouwens niks uitmaken voor mijn gevoelens. Ik was nog steeds ongelooflijk, niet normaal en gestoord verliefd op haar.


    [Lauren? Maar zullen we doen dat ze elkaar op school tegen komen? ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp