• Ik voelde mij al een paar dagen, ergens sinds vorige week, al niet lekker. Telkens naar school, trok bij en ik had er niet echt last van (met dank aan het team Mykzel's vrienden & co). Vanmorgen voelde ik mij zwaar klote: trillerig, rillerig, warm en koud tegelijk, misselijk, moe, buikpijn en hoofdpijn. Mijn moeder zei dat ik eerder moest slapen, wat bet klopt want ik ga niet vroeger dan tussen 11 uur en half 12 naar boven -> bed en dan tot onegveer 1 uur of half 2 voor ik echt slaap. Dat is een normaal ritme voor mij, en daarvan wordt je in de ochtenden brak als je al om 8 uur mag melden op school. Nou ja, op school trok ik het vandaag voor geen meter, dus ik naar de concierge, naar STIP ruimte, terug naar meneer de conciergeman en toen naar huis. Nu lig ik lekker in mijn bedje met een fleece over mijn dikke dekbed heen, drie kussens, een of twee katten die op ziekenbezoek komen, het cliché oner de boeken genaamd Twilight, een iPad binnen handbereik en eventueel een film op de iPad als ik daar zin in heb. En man, ik voel mij niet goed. :[

    Meer mensen ziek? En hoe was jullie dag vandaag? Overleven de schoolgangers het deze nog regenloze dinsdag? Aan allen die dezen lasten moeten doorstaan in dezen slopendere getijden: vele malen succes en beterschap!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Well hello (; ik zit al 2 dagen op Q te wachten op dit soort forum-bericht haha :)

    Dus jap, ik hoor ook bij de zieken (; we zouden eens een bacteriën-lijst moeten opstellen, met alle Q'ers die ziek zijn... dan kunnen we met elkaar communiceren en niet doodgaan van saaiheid *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Well hello (; ik zit al 2 dagen op Q te wachten op dit soort forum-bericht haha :)

    Dus jap, ik hoor ook bij de zieken (; we zouden eens een bacteriën-lijst moeten opstellen, met alle Q'ers die ziek zijn... dan kunnen we met elkaar communiceren en niet doodgaan van saaiheid *O*


    Gij krijgt de beterschappen van mij! Nog niet eens zo'n gek idee. Straks komen mensen bij zoekresultaten op ziekenlijsten op deze site en momt Q in het nieus met dat er een cyberziekte is. Dan komen er biljarden leden naar Q en dan BAM de hele wereld min de biljarden mensen die er niet zijn heeft cyberziekte die er niet is. Dat is mijn doemscenario. En nee, ik ijl of halicuneer niet, ik heb te veel films gezien en Pietje Prinses gelezen. x.x

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 12:40 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    yep, ik ben gisteren ziek naar huis gegaan. En nu zit ik hier terwijl ik het bloedheet heb, maar als ik mijn deken afdoe, krijg ik het weer koud. Dus ik weet niet precies wat ik moet doen, dus blijf ik maar gewoon liggen en thee drinken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Zo gezegd, zo gedaan..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik voel mij ook ziek maar ga toch maar naar school enz. En soms voel ik mij beter maar dan paar minuteren later voel ik mij een brak bijna.

    Helaas moet ik me er ook toe rekenen, ik weet alleen niet of ik nou ziek 'van verdriet' ben of dat die verhoging 'natuurlijk' is. Nouja, maakt ook niet uit.


    Life is hard and then we die

    Jep, ik ben ook ziek:(


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!