• Bij mij op school zit een hele knappe 5e klasser, die wel een beetje lijkt op Niall Horan. Zelf ben ik vierde klas.
    But to come to the point. Die jongen zit nu dus met twee van z'n vrienden in het speeltuintje voor mijn huis. The problem: zijn vriendin woont in de straat tegenover me ;c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hij likt op Niall Horan en hij heeft een vriendin. Dubbel afblijven dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tja, dat is heel zuur. Gewoon met rust laten, hij heeft een vriendin en bovendien zegt het uiterlijk niets over het innerlijk. :Y)

    @Cyberlord; als hij Niall Horan likt, vraag ik me af waarom hij een vriendin heeft. (cat)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 15:06 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CyberLord schreef:
    Hij likt op Niall Horan en hij heeft een vriendin. Dubbel afblijven dus.

    Haha, I know. Ik wil hem ook niet, maar hij is gewoon vet knap. Ik weet niet eens hoe hij heet en heb wel andere jongens aan m'n hoofd! (: If you know what I mean..


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Fijn, hij belt met iemand. Wedden dat zijn vriendin zo buiten komt en dat ze gaan tongen. Stonden ze laatst ook voor mijn neus te doen. Oké, hij mag wel een vriendin hebben, want ik ken z'n innerlijk niet. Volgensmij is het een kutjoch, maar ga niet elk moment van de week voor mijn huis staan tongen. Danku.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Wiarda schreef:
    @Cyberlord; als hij Niall Horan likt, vraag ik me af waarom hij een vriendin heeft. (cat)

    Dat al helemaal ja (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben een vijfdeklasser en hopeloos, kies mij! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    Ik ben een vijfdeklasser en hopeloos, kies mij! *O*

    Inemienemutte *wijst*. Oké, ik kies jou. xd


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Inemienemutte *wijst*. Oké, ik kies jou. xd
    HAHAHA, yay :'D


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)HAHAHA, yay :'D

    Blij? (;


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Blij? (;
    Ontzettend!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Ontzettend!

    Yaay (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Achja, de leukste jongens zijn altijd bezet, niet eerlijk he ;p

    Die zat vorig jaar ook eentje bij mij op school. Dat was echt een kopie van Niall Horan, alleen dan met iets donkerder haar haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wiarda schreef:
    Tja, dat is heel zuur. Gewoon met rust laten, hij heeft een vriendin en bovendien zegt het uiterlijk niets over het innerlijk. :Y)

    @Cyberlord; als hij Niall Horan likt, vraag ik me af waarom hij een vriendin heeft. (cat)

    Likt nog wel x'D

    OT: Ehh, wat wil je nou dat wij er mee doen? Hij heeft een vriendin, je vindt hem knap, maar kent hem niet en je bent niet verliefd. Seriously, gewoon niks doen en van een afstand over zijn knapheid kwijlen zonder al te gekke dingen in je hoofd te halen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    In mijn klas lijkt iemand op harry. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean