• Nou, ik heb niet afgelopen vrijdag maar de week daarvoor op vrijdag avond een hele leuke jongen ontmoet. We hebben nummers uitgewisseld en hij whatsappte me heel veel, wat ik niet erg vond. Toen ben ik vorige week dinsdagavond naar hem toe geweest. We hebben toen gewoon film zitten kijken en hij deed supercute. Either way, sinds die avond praat hij helemaal niet meer tegen mij uit zich zelf en daar snap ik nou echt niks van. Ik heb hem zelf nog een aantal keer gewhatsappt maar ik wil niet als stalker achter hem aanlopen of zo. Ik heb hem nu 2 dagen niet gesproken en dat vind ik best kut. Als hij niks van me wil, is dat geen probleem of zo. Ik zou het wel jammer vinden maar omg, dat kan hij toch gewoon zeggen? /: Ik snap echt geen fuck van jongens soms.
    Maar goed, wat denken jullie? Wat zouden jullie doen?
    Xx


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    Hmmm, misschien heb je iets gezegd tijdens het film kijken wat hij niet leuk vond? Het beste is hem opzoeken of bellen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou niet weten wat maar natuurlijk zou dat kunnen. Ik vind het gewoon heel erg frustrerend en ben er contstant mee bezig, en dat is echt niks voor mij S:


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    Misschien moet je aan hem vragen waarom hij niet meer tegen je praat?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dat heb ik al 100 keer bedacht en ik heb ook al 100 keer op het punt gestaan om dat te doen. Het enige is dat ik dat altijd zo beschuldigend vind klinken :'). Maar dat is wel de enige manier ja, anders kom ik er nooit achter.


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    Dan vraag je gewoon iets als; Goh, ik heb het idee dat ik misschien iets fouts heb gedaan/gezegt. Als dat zo is zou ik het fijn vinden als je me het verteld, I DON'T LIKE TO BE IGNORED.. DAMNED! Weetje wat, laat dat laatste stukje maar achterwegen..(cat)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Haha, xD! Ja, naja, zal het hem straks misschien dan maar eens vragen. Dan weet ik het maar :').


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    Ik zou hem meteen, recht op de man vragen waarom hij ineens zo doet en dat als hij niets meer met je te maken wil hebben, hij het gewoon zegt dan.

    Translucent schreef:
    Ik zou hem meteen, recht op de man vragen waarom hij ineens zo doet en dat als hij niets meer met je te maken wil hebben, hij het gewoon zegt dan.


    26 - 02 - '16

    Vraag het gewoon.


    Your make-up is terrible

    Translucent schreef:
    Ik zou hem meteen, recht op de man vragen waarom hij ineens zo doet en dat als hij niets meer met je te maken wil hebben, hij het gewoon zegt dan.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Misschien wil hij niet te aanhankelijk overkomen ofzo? Je kunt hem denk ik het beste een dag of iets met rust laten, en daarna proberen te bellen of watsappen ofzo.
    Maar iik weet het verder ook niet


    If you're going to hell, keep going

    Translucent schreef:
    Ik zou hem meteen, recht op de man vragen waarom hij ineens zo doet en dat als hij niets meer met je te maken wil hebben, hij het gewoon zegt dan.


    Bad decisions make good stories.

    Het misschien toch het beste dat je vraagt waarom hij zo doet....

    Veel geluk (flower)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ASTRONAUTx schreef:
    Misschien moet je aan hem vragen waarom hij niet meer tegen je praat?


    Life is full of fake people

    Antwoord hij heel droog of laat op je smsjes?
    Zoja,dan wil hij niks met je. Zo niet,dan weet ik het niet. (:

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 20:50 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.