@Amy: Gewoon wat anders zoeken dan terwijl je daar nog werkt. Ik ken dat, op een gegeven moment ben je gewoon uitgekeken op je baan.
@Demi: ahww, cute <3
Hij heeft wel meer van dat soort acties. Komt 'ie aanlopen met chocola als ik me niet goed voel. Hij vrolijkt me altijd op. Het is echt een schat. Hihi
@Cheryl; waar gaat je MO over?
[ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 17:07 ]
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Ik moet 4 gesprekjes uit mijn hoofd leren, waarvan één niet zo moeilijk is want je moet over jezelf vertellen en bij de andere drie moet je een soort van telefoongesprek houden.
To the stars who listen — and the dreams that are answered
Khione schreef: Ik moet 4 gesprekjes uit mijn hoofd leren, waarvan één niet zo moeilijk is want je moet over jezelf vertellen en bij de andere drie moet je een soort van telefoongesprek houden.
Je hebt een vaste tekst? Dat is het niet zo moeilijk toch?
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Ik hoorde net, twee uur geleden, dat vandaag een vriendin van mijn mama en tevens mijn oude oppas haar borsten vandaag liet verwijderen uit angst voor borstkanker, wat veel vrouwen en mannen in haar familie hebben gehad. Ze had het ons nog niet eerder verteld uit angst voor reacties maar het is best slikken zo'n stap.
Ik hoorde net, twee uur geleden, dat vandaag een vriendin van mijn mama en tevens mijn oude oppas haar borsten vandaag liet verwijderen uit angst voor borstkanker, wat veel vrouwen en mannen in haar familie hebben gehad. Ze had het ons nog niet eerder verteld uit angst voor reacties maar het is best slikken zo'n stap.
Wow dat is behoorlijk heftig en een hele grote stap idd:|
Wow, dat is inderdaad best heftig. Ik vind het wel een moedige keuze van haar.
Haha ze zijn hier vlakbij super enthousiast aan het voetballen. Hoor de hele tijd gejuich en geschreeuw. Nou weet ik niet of dat van FC Den Bosch stadion komt of ergens anders vandaan.