Oké, ik word nu echt bang. Een maand geleden kreeg ik een sms'je van een Japanner over een of andere liefdes verklaring. Anderhalve week geleden kreeg ik een sms'je in het Frans over dat ik een hoer was en nu krijg ik een sms van een Duitser over een date. Bah, bah, bah. En het is steeds een ander nummer.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Mombasa schreef:
Oké, ik word nu echt bang. Een maand geleden kreeg ik een sms'je van een Japanner over een of andere liefdes verklaring. Anderhalve week geleden kreeg ik een sms'je in het Frans over dat ik een hoer was en nu krijg ik een sms van een Duitser over een date. Bah, bah, bah. En het is steeds een ander nummer.
Mombasa schreef:
Sounds creepy s; Heb je een heel simpel nummer?
You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.
Omg het Nederlands Film Festival is zo leuk! *__* Bijna elke dag wel heen geweest. Heerlijk, de filmopleiding: het NFF is verplicht voor ons haha. Nu helaas zo weer werken na gisteren een feestje hebben gehad.. waarom heb ik ooit in godsnaam de ochtenddienst genomen? ;__: